| Auteur |
Bericht |
|
| jim2873 |
Geplaatst: Zo Sep 09, 2007 6:37 pm |
|
|
|
Seizoen 2 zit er alweer op en was echt geweldig, niets dan lof, vijf sterren. Shatner en Spader spelen echt de rollen van hun leven, betere koppels zijn er in tv-land niet te vinden. Mooie bijrolletjes ook van o.a. Tom Selleck en Michael J. Fox.
Seizoen 3 komt gelukkig volgende week uit.

Denny Crane. |
_________________ Dvd Profiler - Flickr - ClubCircuit Concertnieuws |
|
| Naar boven |
|
| Preacher |
Geplaatst: Do Nov 08, 2007 9:57 pm |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
| jim2873 |
Geplaatst: Do Nov 08, 2007 10:04 pm |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
| matt |
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 3:03 pm |
|
|
|
| na alle lovende commentaren in dit topic heb ik mij vorige week het eerste seizoen aangeschaft. na 8 afleveringen kan ik enkel zeggen dat ik verslaafd ben. wellicht de verrassing van 2007. |
|
|
| Naar boven |
|
| jim2873 |
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 3:27 pm |
|
|
|
matt schreef: na alle lovende commentaren in dit topic heb ik mij vorige week het eerste seizoen aangeschaft. na 8 afleveringen kan ik enkel zeggen dat ik verslaafd ben. wellicht de verrassing van 2007.
al die lofuitingen waren alleen van mij geloof ik maar ben blij dat je het met me eens bent ben nu aan S3 begonnen en het is nog steeds fantastisch. |
_________________ Dvd Profiler - Flickr - ClubCircuit Concertnieuws |
|
| Naar boven |
|
| Preacher |
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 8:30 pm |
|
|
|
Can't get enough!
Sinds Picket Fences, wat ik trouw keek op NL1, en later Ally McBeal en vooral The Practice is het talent van David E. Kelley wel duidelijk. |
_________________ Tribbles |
|
| Naar boven |
|
| Vincent |
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 9:52 pm |
|
|
|
|
| Echt typisch dat deze serie nog genoemd werd in een stuk in de Cinema Journal dat ik voor mijn studie moest lezen. Terloops werd dit stuk even aangehaald als reden dat televisie toch zo geweldig is. Binnenkort maar eens een seizoen bestellen. |
|
|
| Naar boven |
|
| wei |
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 5:29 pm |
|
|
|
|
| Ook aan begonnen, nou ja.. de eerste 2 seizoenen zitten er alweer op. Ben er niet zo lyrisch over als riny hier, maar het is wel geweldig entertainment. Er zit geen zwakke aflevering tussen en kijkt heerlijk weg. Scherp geschreven en grappen die je nooit ziet aankomen. |
|
|
| Naar boven |
|
| Preacher |
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 7:57 pm |
|
|
|
Volgende maand komt seizoen 4 uit. Heb er weer zin in

|
|
|
| Naar boven |
|
| jim2873 |
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 8:38 pm |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
| wei |
Geplaatst: Di Dec 02, 2008 3:57 pm |
|
|
|
|
| Seizoen 3 af en Alan en Denny zijn wel een beetje vrienden van me geworden. |
|
|
| Naar boven |
|
| Preacher |
Geplaatst: Do Feb 12, 2009 3:51 pm |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
| jim2873 |
Geplaatst: Za Jun 13, 2009 7:11 pm |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
| Bogart-Fan |
Geplaatst: Zo Jan 17, 2010 4:08 pm |
|
|
|
Boston Legal - seizoen 1 (2004) 9/10
Ik loop natuurlijk weer eens achter de feiten aan, maar heb dan eindelijk ook het eerste seizoen gezien, en man, wat een topper!
De combinatie Spader/Shatner is inderdaad betoverend, maar ik was ook vanaf het eerste moment betoverd door Monica Potter! Ik kende haar (achteraf) alleen maar van A Cool Dry Place, al herkende ik haar niet als zodanig. Dus natuurlijk baal ik er nogal van dat zij niet meer terugkeert in de verdere seizoenen. Maar hey, who's complaining met een cast en een serie zoals dit?
Prachtig ook vind ik de momentjes samen aan het eind van de dag op het balkon, én het karakter Paul Lewiston, én ... én ... Ach, ik zou nog wel even kunnen doorgaan met alles wat ik bijzonder vind aan de serie, maar volgens mij spreekt het voor zich. Topserie! Case closed.

|
_________________ Classics! |
|
| Naar boven |
|
| matt |
Geplaatst: Zo Jan 17, 2010 5:44 pm |
|
|
|
ik ben onlangs begonnen aan seizoen 4 en het is en blijft een leuke serie. wat er wel mijn kl*ten uithangt is het verdwijnen van personages zonder uitleg bij het begin van een seizoen.
ik zit nu al paar afleveringen ver en er zijn diverse personages verdwenen in vergelijking met seizoen 3
SPOILER
waar zijn Rene Auberjonois en Constance Zimmer plots naar toe?
ik denk dat de eerste terugkomt de andere niet. weet ook niet meer juist waarom Craig Bierko weg is maar dat ligt wellicht aan mijn geheugen |
_________________ http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/warp232 |
|
| Naar boven |
|
| Bogart-Fan |
Geplaatst: Di Jan 26, 2010 3:48 pm |
|
|
|
Boston Legal - seizoen 2 (2005) 9/10
Ik heb een nieuw persoonlijk record gevestigd door 8 episodes binnen 24 uur te kijken. Onvoorstelbaar, wat heb ik genoten van het 2e seizoen!
Van de opening van het seizoen (een bezonnebrilde Alan en Denny die het beeld binnen komen lopen op de tonen van Peter Gunn) tot de laatste scene (waarin ze de hoop uitspreken dat ze het volgende seizoen zullen terugkeren, op de tonen van Babylon van David Gray): wat een topvermaak.
Zoals matt zegt is het soms een komen en gaan van personen, en dat heeft natuurlijk nadelen, maar ook voordelen. Anders dan (klaarblijkelijk) in seizoen 4, wordt in dit stadium van de serie gelukkig nog wel uitgelegd waarom iemand verdwijnt.
Bepaalde (gast)rollen hadden voor mij niet gehoeven, of op z'n minst niet zo uitgesmeerd hoeven worden. Bij Tom Selleck had ik op een gegeven moment echt zoiets van 'nee hè, heb je hem weer'. En de rol van Michael Fox werd voor mij uiteindelijk ook een noodzakelijk kwaad, en in dit geval vond ik het zelfs een beetje alsof het door mijn strot geduwd werd vanwege Fox's ziekte, maar daar zal ik wel naast zitten aangezien het hem een Emmy nominatie heeft opgeleverd.
Maar andere nieuwe karakters (zoals de dochter van Paul) waren juist zeer welkom, en ook de steeds terugkerende, soms vreemde, rechters vind ik een goede aanvulling.
Ik vind het echt schitterend om te zien hoe de vriendschap tussen Alan en Denny zich ontwikkeld, en vooral ook hoe hun totaal verschillende persoonlijkheden ontrafeld worden. En als Democraat geniet ik er ook nog eens extra van dat Bush en Co. voortdurend op de hak worden genomen.
Ge-wel-dig!

|
_________________ Classics! |
|
| Naar boven |
|
|
|