Logo

It is currently 19 Nov 2017, 01:03

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
  I Trust You to Kill Me (2006)
17 Jan 2007, 14:33 

I Trust You to Kill Me (2006) ****

Kiefer Sutherland heeft een eigen platenlabel(tje) en besluit om in Europa tourmanager te spelen voor de enige band in zijn stal, Rocco DeLuca & The Burden. Kiefer heeft duidelijk een echte passie voor muziek en doet ook echt zijn uiterste best om de band te laten slagen. Dat lukt alleen niet helemaal want ten eerste is Rocco DeLuca om een of andere reden altijd onder de radar blijven hangen en ten tweede blijkt Kiefer een vrij waardeloze tourmanager, hoe oprecht hij zijn best ook doet. Ondanks dat er weinig echt spektakel te zien is zoals in bv. Dig! en Some Kinda Monster heb ik toch erg genoten van deze muziekdocumentaire. Rocco DeLuca maakt namelijk uitstekende muziek die vooral live tot zijn recht komt en soms doet denken aan Jeff Buckley en Damien Rice. Daarnaast heeft Rocco ook duidelijk het hart op de juiste plaats en draait het boven alles om de muziek. De docu draait eigenlijk net zoveel om Kiefer als Rocco en we zien hem dan ook erg open en eerlijk zonder enige ster allures. Als de regisseur hem vraagt waarom een filmster zich laat filmen terwijl hij in een bar zit te zuipen haalt hij simpelweg zijn schouders op. Het is wat het is. Voor spektakel en egotrips moet je bij Anton Newcombe of Lars Ulrich zijn, voor oprechte passie en openhartigheid ben je hier aan het juiste adres. Warm aanbevolen.

http://www.roccodeluca.com/
http://www.myspace.com/roccodeluca

Image

Offline Profile  

17 Jan 2007, 16:04 

Leuke review, ik wacht al heel lang om deze te kunnen zien binnenkort maar aanschaffen. :D

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]