Logo

It is currently 16 Dec 2017, 11:11

Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message

11 Jan 2007, 00:24 

Goed nieuws over Ancor Bay's lang uitgestelde release van The Hellbenders - zou dan uiteindelijk toch verschijnen op 13 maart.

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=769100

Offline Profile  

11 Jan 2007, 23:46 

Zonet My Name is Nobody bekeken uit de box. Fijn jeugdsentiment en de transfer lijkt me identiek te zijn aan de Scandinavische uitgave die op dvdbeaver staat. Zeker geen perfekt beeld dus, maar best behoorlijk en prima voor het weinige geld die de box kost.

Offline Profile  

29 Jan 2007, 12:34 

2007 releases van Koch:

Yankee (1966, Tinto Brass)
Train for Durango (1967, Mario Caiano)
Killer Kid (1967. Leopoldo Savona)
Seven Dollars On The Red (1966, Alberto Cardone)
Arizona Colt Returns (1970, Sergio Martino)
Fury Of Johnny Kid (1967, Gianni Puccini)

Offline Profile  

19 Mar 2007, 13:00 

Naar verluidt heeft Bridge nog twee Terence Hill - Bud Spencer westerns uitgebracht :

- God Forgives... I don't
- Today it's me, tomorrow it's you

Te vinden in de Blokker. Van de laatste heb ik de middelmatige maar toch nog vrij behoorlijke VCI-uitgave (Today We Kill, Tomorrow We Die !), benieuwd hoe deze versie eruit ziet.

Iemand trouwens een idee vanwaar Bridge z'n transfers haalt ? Van Today it's me,... verscheen ook een Duitse PAL-versie (met enkel Duitse dub)

Offline Profile  

19 Mar 2007, 23:07 

tolpol wrote:
Naar verluidt heeft Bridge nog twee Terence Hill - Bud Spencer westerns uitgebracht :

- God Forgives... I don't
- Today it's me, tomorrow it's you

Te vinden in de Blokker. Van de laatste heb ik de middelmatige maar toch nog vrij behoorlijke VCI-uitgave (Today We Kill, Tomorrow We Die !), benieuwd hoe deze versie eruit ziet.

Iemand trouwens een idee vanwaar Bridge z'n transfers haalt ? Van Today it's me,... verscheen ook een Duitse PAL-versie (met enkel Duitse dub)

Heeft iemand die DFW reeks van Bud Spencer en Terence Hill waartoe deze westerns behoren al in Belgie zien liggen? Ik ben al in verschillende blokkers geweest en ze hebben die nergens. Hoewel ik de meeste van hun films maar niks vind (God Forgives is een van de uitzonderingen) zou ik ze toch allemaal willen kopen wegens totaal gebrek aan andere interessante benelux dvds.

Offline Profile  

19 Mar 2007, 23:09 

candela wrote:
Heeft iemand die DFW reeks van Bud Spencer en Terence Hill waartoe deze westerns behoren al in Belgie zien liggen? Ik ben al in verschillende blokkers geweest en ze hebben die nergens. Hoewel ik de meeste van hun films maar niks vind (God Forgives is een van de uitzonderingen) zou ik ze toch allemaal willen kopen wegens totaal gebrek aan andere interessante benelux dvds.

Ah - is 't DFW die ze uitbrengt ? Ik heb er tot nu toe welgeteld eentje uit de serie gezien - Miami Supercops lag onlangs in de Bart Smit van Hasselt.

Offline Profile  

19 Mar 2007, 23:15 

Aha, ik heb de covers net op ebay gevonden

ImageImage

Image Image

Spijtig genoeg Engels geluid ipv italiaans volgens de covers.

De duitse Today is al niet anamorph zoals de DFW dus de kwaliteit is misschien beter.

En de duitse God Forgives die ik heb is lichtjes gecut dus dat kan ook nog interessant worden als dit een andere transfer is.

Offline Profile  

19 Mar 2007, 23:22 

Veelbelovend - ik ga er zeker naar op zoek.
Tot nu toe vang ik wel overal bot - blijkbaar enkel op ebay te vinden, maar daar zijn ze me te prijzig. Zelfs Jemiemedia heeft ze niet.

Offline Profile  

25 Mar 2007, 18:25 

Als ik me niet vergis is de Nederlandse uitgave van "my name is nobody" full screen. Neen dank u, dan blijf ik liever bij men ex-rental tape.
Het is natuurlijk een pluspunt dat spaghettie westerns locaal verschijnen. Het is echter zo zielig dat de kwaliteit van de dvd's als de films hier dan uiteindelijk verschijnen vaak zo abominabel is. En een extra of twee is duidelijk teveel gevraagd. Ik wil best iets meer betalen voor een dvd die niet enkel de film bevat. Al is het maar een interview van enkele minuten.
Ben ik dan zo veeleisend?

Offline Profile  

25 Mar 2007, 18:34 

De Nederlandse uitgave van My Name is Nobody is gelukkig in breedbeeld - wel niet anamorf - en de beeldkwaliteit is nog relatief okee, vond ik.

De Nederlandstalige markt voor spaghetti-westerns zal waarschijnlijk te klein zijn om aan de kosten uit te komen. Nochtans - My Name is Nobody is niet bepaald een onbekende titel bij het grote publiek.

De enige strikte Benelux-uitgaves zijn er naar mijn weten :

Bridge Pictures:
- My Name is Nobody (2.35:1 letterboxed)
- A Genius, Two Partners and a Dupe (2.35:1 letterboxed)
- They Call me Trinity (2.35:1 letterboxed)
- Trinity is Still my Name (2.35:1 letterboxed)

DFW:
- God Forgives... I don't (2.35:1 anamorf)
- Today it's me, tomorrow it's you (1.85:1 anamorf)
- Django (1.78:1 anamorf)
- Keoma (2.35:1 anamorf)

Video Film Express:
- Boot Hill (2.35:1 letterboxed)

Green Cow:
- Man of the East (2.35:1 anamorf)

Ook de Europese MGM-uitgaves (Death rides a Horse en de drie Sabata's) zijn hier te vinden en die zijn vrij goed, al missen ze extra's. En de Leone's, natuurlijk.

Offline Profile  

03 Apr 2007, 20:06 

Blijkbaar hadden ze aan één uitgave nog niet genoeg - er zijn nog zoveel spaghetti's onuitgegeven in de Benelux, en nu verschijnt uitgerekend Boot Hill voor een tweede maal.

Hoesje ziet er anders uit - de titel is deze keer juist geschreven :wink:

Meen ook dat ik er het logo van Indies op kan ontwaren. Misschien ook een nieuwe transfer ?

Offline Profile  

03 Apr 2007, 21:14 

tolpol wrote:

Boots Hill staat echt op de filmprint bij die Video/Film Express versie hoor.

Offline Profile  

05 Apr 2007, 13:30 

Even een vraagje, zijn spaghetti westerns ook gewoon in het Italiaans te vinden? Daarmee doel ik vooral op de Dollars Trilogy.

Offline Profile  

05 Apr 2007, 13:40 

A-Film heeft Fistful of Dollars tweemaal uitgegeven, een de tweede uitgave had de Italiaanse dub. Voor de andere titels uit de trilogie denk ik dat je al naar Italië zal moeten.

Offline Profile  

05 Apr 2007, 13:43 

tolpol wrote:
A-Film heeft Fistful of Dollars tweemaal uitgegeven, een de tweede uitgave had de Italiaanse dub. Voor de andere titels uit de trilogie denk ik dat je al naar Italië zal moeten.

Ah dank je wel. Kijk je zelf liever naar de Italiaanse dub of de Engelse?

Offline Profile  

05 Apr 2007, 13:53 

Voor mij de Engelse - zo heb ik de films altijd gekend. Als je het maar vreemd vind dat de mondbewegingen van sommige acteurs niet overeen komen met de Engelse dub - bij de Italiaanse zal dat ook het geval zijn. Eastwood stond immers gewoon in 't Engels te acteren. Spaghetti's - alle oudere Italiaanse produkties eigenlijk - werden nooit met on-set geluid geschoten, alles werd pas van dialoog voorzien in post-produktie.

Offline Profile  

05 Apr 2007, 14:39 

tolpol wrote:
Voor mij de Engelse - zo heb ik de films altijd gekend. Als je het maar vreemd vind dat de mondbewegingen van sommige acteurs niet overeen komen met de Engelse dub - bij de Italiaanse zal dat ook het geval zijn. Eastwood stond immers gewoon in 't Engels te acteren. Spaghetti's - alle oudere Italiaanse produkties eigenlijk - werden nooit met on-set geluid geschoten, alles werd pas van dialoog voorzien in post-produktie.

Of de Duitse, zoals we ze vroeger zagen op de WDR. Ook leuk!

Offline Profile  

17 Apr 2007, 16:21 

Image

Op 22 mei brengt MGM spaghetti-klassieker The Hills Run Red op de regio 1-markt.

Offline Profile  

28 Apr 2007, 01:12 

tolpol wrote:
Blijkbaar hadden ze aan één uitgave nog niet genoeg - er zijn nog zoveel spaghetti's onuitgegeven in de Benelux, en nu verschijnt uitgerekend Boot Hill voor een tweede maal.

Meen ook dat ik er het logo van Indies op kan ontwaren. Misschien ook een nieuwe transfer ?

Hé - ik quote mezelf! Wat een plezier.

Volgens de info op dvdprofiler gaat het om een 1.33:1 pan & scan-versie.

Offline Profile  

nee
28 Apr 2007, 05:44 

Boot hill vond ik niet zo,n geweldige western,het is trouwens de laatste van een trilogie die Giuseppe Colizzi maakte.
De eerste was Dio perdona io no ( God forgives i don,t ) gevolgd door Il quattro dell ave maria ( Ace high ).
De beste en meest leuke is Ace high met Eli Wallach die net zo,n rol heeft als in the good bad and the ugly,Ace high is in amerika uit in engelse taal door Paramount uitgegeven en het verhaal gaat verder waar god forgives i dont eindigt.
God forgives i dont is in goede kwaliteit uit in duitsland in enkel duits,de trilogie is trouwens ook in italie uitgegeven enkel in italiaans.

Offline Profile  

18 Jun 2007, 14:22 

Jemiemedia heeft de twee Spencer/Hill westerns als pre-order voor 8 euro/stuk. Zullen binnenkort ook wel in de MM te vinden zijn - releasedatum is 3 juli.

God Forgives, I Don't
Today It's Me, Tomorrow It's You

Offline Profile  

nee
02 Jul 2007, 09:05 

In duitsland komen de komende maanden enkele nieuwe spaghetti,s uit.

X-Rated Italowestern Nr. 18: Der Galgen wartet schon, Amigo!
X-Rated Italowestern Nr. 19: Für eine Handvoll Blei!

Nr 18 is Il venditore di morte of wel Price of death met Gianni Garko en Klaus kinski uit 1971 regiseur is Lorenzo gicca pali.

Nr 19 is Uccidi o muori of wel Kill or die van Tanio boccia ook wel bekend met pseudonaam Amerigo Anton uit 1967.

Anolis komt deze maand met Cemetery without crosses van Robert Hossein.
Deze western is al in Japan uit en is en van mijn favorieten hier de spec:

Label:anolis
Bild:1,78:1 (anamorph / 16:9)
Ton:DD2.0 (Kinomischung+restaurierter Ton)
Länge: ca. 87 min
Extras:Trailer, Folmografie, Interview mit Robert Hossein, enthält die exklusiv produzierten Specials "Ein Strick ... ein Colt – Robert Hossein erzählt (27-minütiges Interview),
"Wie man aus einem Strick und einem Colt einen Friedhof ohne Kreuze bastelt" (29-minütiges Feature über die vorgenommenen Modifikationen am Film), und "Der katholische Filmdienst" (der Filmgelehrte Christian Keßler M. A. liest besagte Rezension); weiteres Bonus-Material: deutsche und italienische Kino-Titelsequenz sowie Titelsequenz der deutschen Videofassung, deutscher und italienischer Trailer, Magazinartikel aus dem Jahr 1968, Bildergalerie, deutscher Werberatschlag, komplette Filmografien von Robert Hossein und Michéle Mercier, 12-seitiges Farb-Booklet mit Hintergrundinformationen und einige spektakuläre Überraschungen!
Produktion:Italien 1968
Cast:Michèle Mercier, Robert Hossein, Anne-Marie Balin, Béatrice Altariba, Charly Bravo
Regie:Robert Hossein
Verpackung:limitierte Sonderauflage in Holzoptik

Offline Profile  

nee
02 Jul 2007, 09:38 

Ook Koch media komt de komende maanden met spaghetti,s,

Arizona si scateno...e li fece fuori tutti 1970 ( Arizona colt returns van Sergio Martino ) met Sergio Martino en Dan van husen interview.

Yankee 1966 ( Tinto Brass de Caligula regiseur )

Offline Profile  

02 Jul 2007, 10:10 

Is al bekend welke audiosporen op Cemetery without Crosses zullen staan ? Enkel Duits en Italiaans ? Ondertiteling ?

Offline Profile  

nee
02 Jul 2007, 10:44 

Enkel de duitse met duitse ondertitels voor zover ik weet.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next