Logo

It is currently 21 Oct 2017, 01:29

Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
  Binnenkort op DVD
16 Jan 2006, 00:57 

Misschien handig voor de liefhebbers, een thread om bij te houden welke spaghetti's er binnenkort op DVD verschijnen.
Zover ik weet:

Net uit van Franco Cleef op DVD-R:

I Want Him Dead (Lo Voglio Morto) (Paolo Bianchini, 1969) Lo Voglio Morto is al verkrijgbaar in Duitsland van Koch onder de titel "Django - Ich Will Ihn Tot. De Duitse DVD heeft echter geen Engelse track wat de Cleef DVD wel heeft.
Man, Pride And Vengeance (Luigi Barzoni, 1968)
California (Michele Lupo, 1977)

Februari
Weliswaar niet van Italiaanse makelij (maar ach, het zijn eurowesterns en persoonlijke favorieten), van Universum (R2DE):
In een "Old Shatterhand boxset:
Old Shatterhand (Hugo Fregonese, 1964)
Winnetou und Shatterhand im Tal der Toten (Harald Reinl, 1968)
In een "Mexiko Box":
Der Schatz der Azteken (Robert Siodmak, 1965)
Die Pyramide des Sonnengottes (Robert Siodmak, 1965)

Op 12 Februari van Wild East:
El Desperado (aka The Dirty Outlaws) (Franco Rosetti, 1967)

Maart
Van Koch (R2DE):
Spara, Gringo, Spara (aka Im Staub der Sonne aka Shoot, Gringo, Shoot) (Bruno Corbucci, 1968)

Nog onbekende datum van Wild East:
Gentleman Killer (Giorgio Stegani, 1969) Volgens IMDB is de muziek bij deze spaghetti van Bruno Nicolai en dat is altijd een pluspunt.

Offline Profile  

30 Jan 2006, 20:44 

Aantal titels toegevoegd in bovenstaande post en release datum van Dirty Outlaws aangepast.

Offline Profile  

26 Jul 2006, 11:05 

Dutch Filmworks heeft naar 't schijnt onlangs DVD's op de Nederlandstalige markt gebracht van Keoma en Django.

Offline Profile  

26 Jul 2006, 11:08 

tolpol wrote:
Dutch Filmworks heeft naar 't schijnt onlangs DVD's op de Nederlandstalige markt gebracht van Keoma en Django.

lijkt te kloppen:

Image

Released: 07-07-2006
Subtitle on/of
Subtitle: Dutch
Language: English
Dolby Digital 2.0
16:9 Anamorphic Widescreen [1.78:1]
Duration: 88 min

Image

Released: 07-07-2006
Subtitles on/of
Subtitle: Dutch
Language: English
Dolby Digital 2.0
16:9 Anamorphic Widescreen [1.78:1]
Duration: 97 min

Offline Profile  

29 Jul 2006, 19:31 

Enkel engelse track op Django? Gelukkig zijn er reeds genoeg betere releases.

Offline Profile  

29 Jul 2006, 20:28 

Waarom is die cover van Keoma trouwens de cover van Django II. Man wat een debielen zijn dat toch.

Offline Profile  

DFW Django/Keoma
08 Aug 2006, 19:38 

Heeft iemand meer informatie over de release van Django en Keoma van DFW :?: Op de site is niets te vinden.
Ik heb zelf deze dvd's met Duitse dub. Had graag de R2NL versie.

Offline Profile  

Re: DFW Django/Keoma
08 Aug 2006, 19:47 

Colonel Mortimer wrote:
Heeft iemand meer informatie over de release van Django en Keoma van DFW :?: Op de site is niets te vinden.

heb je de info hierboven gezien?

Offline Profile  

08 Aug 2006, 20:05 

jim2873 wrote:
Colonel Mortimer wrote:

heb je de info hierboven gezien?

Deze versies van Django en Keoma worden alleen op de site van Jemiemedia.com genoemd, zelfs op de site van DFW is er verder geen enkele info te vinden. Als je googelt met de EAN codes die bij Jemiemedia.com worden vermeld, krijg je echter andere DVD's dan op hun site worden aangeboden.

Offline Profile  

09 Aug 2006, 07:34 

Qzyn wrote:
Deze versies van Django en Keoma worden alleen op de site van Jemiemedia.com genoemd, zelfs op de site van DFW is er verder geen enkele info te vinden. Als je googelt met de EAN codes die bij Jemiemedia.com worden vermeld, krijg je echter andere DVD's dan op hun site worden aangeboden.

Ok, bedankt Qzyn. Datgene wat je schrijft heb ik zelf ook geconstateerd. Ik blijf het een vreemde zaak vinden. Misschien dat ik een mail naar DFW stuur.

Offline Profile  

09 Aug 2006, 09:56 

Colonel Mortimer wrote:

Van Django koop je toch veel beter de Blue Underground-uitgave ? Die heeft ook de Italiaanse dub naast de Engelse - op de Engelse heeft Nero maar een slap stemmetje gekregen, de film is veel beter in 't Italiaans. Bij DVDPacific voor een goeie prijs. Moest regio een probleem zijn - 't is een regio 0 uitgave.

Die DFW-uitgaves lijken problemen te hebben met de verdeling - volgens Drunkenmaster op 't Cinema Extreme forum (die bij DFW werkt) kwamen ze al op de markt ergens halverwege juli. Er zijn alleszins al mensen die ze in hun bezit hebben, waarschijnlijk via Jemiemedia - de profielen zijn ook al te vinden op DVDProfiler.

Offline Profile  

09 Aug 2006, 18:20 

Colonel Mortimer wrote:

? Op de duitse dvd die ik heb van Django staat ook een italiaanse track met ondertitels. Bovendien sucked de Engelse dub van Django hard.

Offline Profile  

11 Aug 2006, 19:23 

Vandaag de dvd's van Django en Keoma (Dutch Filmworks R2NL) binnengekregen. De kwaliteit van beide dvd's is goed. Dubs bij Django zijn iets duidelijker dan bij Keoma.
Besteld bij Jemiemedia.com. Snelle levering:één dag.
@Candela:de Duitse dvd's van Django en Keoma hebben inderdaad ook Italiaanse dub. :wink:

Offline Profile  

12 Aug 2006, 11:10 

tolpol wrote:
Colonel Mortimer wrote:

Van Django koop je toch veel beter de Blue Underground-uitgave ? Die heeft ook de Italiaanse dub naast de Engelse - op de Engelse heeft Nero maar een slap stemmetje gekregen, de film is veel beter in 't Italiaans. Bij DVDPacific voor een goeie prijs. Moest regio een probleem zijn - 't is een regio 0 uitgave.

Die DFW-uitgaves lijken problemen te hebben met de verdeling - volgens Drunkenmaster op 't Cinema Extreme forum (die bij DFW werkt) kwamen ze al op de markt ergens halverwege juli. Er zijn alleszins al mensen die ze in hun bezit hebben, waarschijnlijk via Jemiemedia - de profielen zijn ook al te vinden op DVDProfiler.

er is in ieder geval niet veel promo gedaan voor deze twee dvds. ze zijn wel al degelijk hier en daar te vinden. toen ik vernam dat ze uit gingen komen heb ik contact opgenomen met het PR bureau dat me wist te melden dat zij blijkbaar geen of weinig ruchtbaarheid zouden geven aan deze release. Inmiddels liggen de dvds bij collega werner die ze binnenkort aan mij zal bezorgen om te bespreken.

Offline Profile  

12 Aug 2006, 11:11 

ik heb momenteel de franse release en de blue underground liggen, beiden zijn erg vergelijkbaar in kwaliteit. als ik me niet vergis beeldformaat 1.66.1, de DFW zou 1.78.1 zijn denk ik

Offline Profile  

12 Aug 2006, 12:32 

matt wrote:
ik heb momenteel de franse release en de blue underground liggen, beiden zijn erg vergelijkbaar in kwaliteit. als ik me niet vergis beeldformaat 1.66.1, de DFW zou 1.78.1 zijn denk ik

DFW Django 1.78:1
DFW Keoma 2.35:1

Offline Profile  

04 Sep 2006, 20:29 

UK Boxset met 4 comedy-westerns - waarschijnlijk gaat het om de al verschenen uitgaves. Bevat They Call me Trinity, Trinity is Still my Name, My Name is Nobody en Nobody is the Greatest.

Offline Profile  

21 Nov 2006, 14:25 

Ergens las ik dat er een Nederlandse uitgave van My Name is Nobody zou verschenen zijn. Weet iemand daar meer van ?

Offline Profile  

21 Nov 2006, 20:01 

tolpol wrote:
Ergens las ik dat er een Nederlandse uitgave van My Name is Nobody zou verschenen zijn. Weet iemand daar meer van ?

Hij zit blijkbaar in deze Bud Spencer/Terence Hill box

Offline Profile  

21 Nov 2006, 20:57 

Oei - dat belooft weinig goeds.

M'n hoop dat ze de Duitse transfer zouden gebruiken zal ik maar best opbergen, zeker :mrgreen:

Offline Profile  

22 Nov 2006, 20:01 

tolpol wrote:
Oei - dat belooft weinig goeds.

M'n hoop dat ze de Duitse transfer zouden gebruiken zal ik maar best opbergen, zeker :mrgreen:

Ik heb deze week deze box aangeschaft. Ik heb alleen nog maar My Name is Nobody gekeken. De kwaliteit van deze dvd is zeer redelijk tot goed. (zie ook deze thread op dvd.nl) http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=79449

Offline Profile  

22 Nov 2006, 20:23 

Colonel Mortimer wrote:
Ik heb deze week deze box aangeschaft. Ik heb alleen nog maar My Name is Nobody gekeken. De kwaliteit van deze dvd is zeer redelijk tot goed. (zie ook deze thread op dvd.nl) http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=79449

Klinkt niet slecht - toch m'n kans maar wagen. Bedankt !

Offline Profile  

27 Nov 2006, 15:33 

Heb de box nu ook in huis - even de kwaliteit bekeken en ze biedt best wel waar voor haar geld - betaalde er 25 euro voor in de MM.

Zes films : My Name is Nobody, de twee Trinity's, A Genius - Two Partners and a Dupe, De Vier Vuisten op Safari en De Vier Vuisten de Lucht in.

De transfers zijn allemaal niet-anamorf en over 't algemeen nogal onscherp, maar alles valt best mee. Vijf films zijn in 2.35:1 en Vier Vuisten op Safari in 1.66:1, wat waarschijnlijk wel het OAR zal geweest zijn. De Trinity-films zijn het zwakst, onscherp en kleurloos met veel compressiefouten en edge-enhancement, maar voor dat geld...

Schijfjes maken ontzettend veel lawaai in m'n DVD-ROM - één en al luid gebrom. Op m'n DVD-Speler merk ik er wel niks van.

Offline Profile  

27 Nov 2006, 16:03 

tolpol wrote:
Schijfjes maken ontzettend veel lawaai in m'n DVD-ROM - één en al luid gebrom. Op m'n DVD-Speler merk ik er wel niks van.

Het zijn toch geen TVDs? Zo'n schitterende nieuwe uitvinding. Ik heb er zo eentje en als je die disc insteekt word je getrakteerd op een hels lawaai en lijkt het wel alsof de disc in stukken uit elkaar vliegt in je speler.

Offline Profile  

27 Nov 2006, 17:56 

Blegh ! Wat is dat nu weer voor iets ??

Neen - zoiets zijn ze niet. Ze zien eruit als normale DVDs. Geen idee waar het aan ligt - heb ze al wat zitten bekijken, en 't enige wat ik kan verzinnen is dat de gaten in 't midden misschien nogal onregelmatig zijn met een wat ruwe rand. Misschien. Geen idee of 't daar wat mee te maken kan hebben. Alleszins - m'n PC mogen ze dan nog doen brommen als een opstijgend passagiersvliegtuig - op m'n DVD-speler merk ik er niets van.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next