Logo

It is currently 20 Nov 2017, 09:40

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
  Lone Wolf and Cub
21 Jan 2006, 20:11 

Sorry W, ben al je waardevolle info kwijt. Hoe zat het nou met die Thaise Babycarts, is de kwaliteit identiek aan de regio 1 versies van AnimEigo? Onderstaande box is nl. voor een mooi prijsje te koop bij ThaiNetCity: 29 euro incl. verzekerde pakketpost.

Image

http://www.thainetcity.com/Merchant2/me ... Code=22533

Heb tot nu toe alleen 'Baby Cart at the River Styx' gezien en die beviel me uitstekend.

Offline Profile  

21 Jan 2006, 21:30 

Yep - zijn gewoon ports van de R1 Animeigo-uitgaves met dezelfde uitstekende transfer, dezelfde goeie Engelse subs (die ook sommige Japanse termen verklaren in een tweede subspoor bovenaan het beeld) en Japans DD 2.0 monotrack. Enige verschil is dat er ook nog Thaise subs en een Thaise dub op staan.
Geweldige deal voor die prijs - heel mooie serie.

Offline Profile  

22 Jan 2006, 02:01 

Mooi, bedankt! Scheelt toch een flinke duit met de r1 box.

Offline Profile  

03 Feb 2006, 19:12 

Ik heb de box vandaag ontvangen en het ziet er goed uit. Bedankt voor de tip!

Offline Profile  

03 Feb 2006, 19:15 

buzzmeekz wrote:
Ik heb de box vandaag ontvangen en het ziet er goed uit. Bedankt voor de tip!

mooi. hopelijk krijg ik hem ook nog binnen :|

Offline Profile  

15 Mar 2006, 17:49 

Riny of Miguel,

Kan je even kijken of de Thaise discs nog steeds ongecensureerd zijn ? Als ik me goed herinner zit je bij deel 4: Baby Cart in Peril tijdens de eerste paar minuten al tussen de getattoeerde tieten, dus da's snel gecheckt :mrgreen:

Iemand op dvdmaniacs maakt zich zorgen, vandaar. Zit 'm te overtuigen dat het geen probleem is maar ondertussen doet-ie me ook twijfelen, wie weet zijn die transfers ondertussen aangepast al lijkt me dat zeer sterk.

Offline Profile  

15 Mar 2006, 20:01 

tolpol wrote:
Kan je even kijken of de Thaise discs nog steeds ongecensureerd zijn ? Als ik me goed herinner zit je bij deel 4: Baby Cart in Peril tijdens de eerste paar minuten al tussen de getattoeerde tieten, dus da's snel gecheckt :mrgreen:

Zat na 14 seconden al tegen een paar mooie ronde borsten aan te kijken :mrgreen:
Niks geen censuur dus...

Offline Profile  

16 Mar 2006, 03:48 

jim2873 wrote:
Zat na 14 seconden al tegen een paar mooie ronde borsten aan te kijken :mrgreen:

14 seconden is dan ook het minimum - bedankt !

Offline Profile  

17 Mar 2006, 13:50 

Damn goed nieuws dit. Deze ga ik snel als eerste aanschaffen. Heb zelf the shogun assassin op dvd en zelfs dat knip en plak werkje vind ik helemaal top.

dvds

Offline Profile  

11 May 2007, 13:59 

Deze serie heb ik verslonden als zoete koek....te gekke serie! Ik heb de Artsmagicbox en helaas....de kwaliteit is niet al te best...maar was gewoon een stuk goedkoper dan de r1-box. Nu lees ik over een Thaise box....damn....had ik eerder moeten weten zeg.... Deze box is best wel vervangingswaardig....alhoewel ik ook best een aardige duit voor mijn box heb betaald.

Veel memorabele scenes.... De scene waarin onze held een zootje samurais te lijft moet gaan die vanaf een heuvel in de sneeuw naar beneden komen denderen staat nog zeer helder op mn netvlies!

Offline Profile  

11 May 2007, 15:41 

Ik heb de eerste 3 films gezien. Gewoon tof :D Babycart to Hades is tot nu toe m'n favoriet. Wakayama vertolkt erg overtuigend de eenzame samoerai. Alleen al hoe koel hij zijn zwaard weer terugzet in de schede na een gevecht!!

voor de echte liefhebbers:
http://www.raremovieimages.com/blog/fil ... 1280-2.jpg

Offline Profile  

23 Jun 2007, 11:57 

Een kameraad van me was op zoek naar de Thaise boxset, maar ondertussen blijkt die overal uitverkocht.

Heb een sterk vermoeden dat A-Film de films hier vroeg of laat op de markt zal brengen. Als je ziet dat ze als Japanse cult onlangs Lady Snowblood en een stel Zatoichi's hebben uitgebracht, waarbij de rechten bij dezelfde licentiehouders zitten als Lone Wolf.

Offline Profile  

08 Jul 2007, 17:17 

Er is een remake in de maak van Darren Aranofsky: http://www.imdb.com/title/tt0367983/

De hel barst los (check de topics)

Offline Profile  

08 Jul 2007, 17:35 

Dat was een jaar of vier geleden al aangekondigd - laatste wat ik er over hoorde was dat 't afgeblazen werd.

Offline Profile  

20 Oct 2008, 16:15 

Kan iemand mij nog helpen aan die Thaise box?? Ik zou graag mn regio 2 box eens vervangen. De regio 1 box heeft dus betere kwaliteit maar ik zou graag eens een screenshot vergelijking zien. Nergens te vinden op het net.....heeft iemand een link?

De regio 1 box is nog steeds aan de prijzige kant. Ik kan hem nu 2e hands kopen maar dat is nog steeds zo'n 60 euro. Ik wil dan eigenlijk wel weten in hoeverre de kwaliteit is verbeterd.

En als het wordt uitgegeven door A-film zou dat helemaal mooi zijn....zal eens een mail sturen.

Offline Profile  

20 Oct 2008, 16:36 

Hier kan je ze min of meer vergelijken :

Op DVD-Heaven staan screenshots van de Australische en US-uitgaves - eerste screenshot is steeds R4, tweede is R1. Komen enkel uit de eerste film, maar de transfer van allezes de films heeft dezelfde beeldkwaliteit op de R1-uitgaves. De Thaise uitgaves zijn identiek aan de R1-schijfjes :
http://web12.dvd2web.de/okami1/okami1.htm

Op DVD-Beaver staan screenshots van de Britse schijfjes :
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews10/lonewolf.htm

Zegt genoeg, denk ik.

Offline Profile  

20 Oct 2008, 16:54 

De Beavershots ( :mrgreen: ) had ik gezien. Echter zocht ik screenshots van de r1 ter vergelijking. Bedankt voor de link! Ik neem aan dat er een groot verschil is tussen de r2 en r1? En mocht iemand nog een site weten waar ik die Thaise box kan halen dan hoor ik dat graag....alhoewel dat volgens mij lastig zal zijn.

Offline Profile  

20 Oct 2008, 20:07 

De Thaise box is al enkele jaren OOP, jammer genoeg. Denk dat Jim en Buzz 'm nog net op de valreep op de kop konden tikken.

Heb snel een beeldvergelijking in mekaar geflanst en op cult&kut gedumpt omdat grote plaatjes moeilijk te plaatsen zijn op het forum. Ik gebruikte de screenshots op Beaver en m'n eigen US en Thaise schijfjes. Let niet op de lay-out van de pagina, zie het niet zitten om teveel aan te modderen met html.

Heb me beperkt tot de eerste en laatste film, lijkt me al duidelijk genoeg:

http://www.cultfilmsenkutfilms.com/revi ... ycart.html

Offline Profile  

21 Oct 2008, 09:54 

Zeer bedankt Tolpol!! Balen dat die Thaise nergens meer te koop is, prima prijs en kwaliteit. Ik heb echt een miskoop gedaan met die R2 box :evil: De serie is echt top en heb me er heel erg mee vermaakt. Dus maar even goed het net afspeuren naar een redelijke prijs voor de r1 box. Het verschil is inderdaad erg groot.

Offline Profile  

21 Oct 2008, 11:24 

weet niet of dit een optie is maar de franse box is ook goed (het zijn twee boxen om correct te zijn)

Offline Profile  

21 Oct 2008, 13:20 

matt wrote:
weet niet of dit een optie is maar de franse box is ook goed (het zijn twee boxen om correct te zijn)

Nog meer versies?? :o Is daarvan de kwaliteit identiek aan de r1? En heb je een linkje waar ik deze evt kan aanschaffen? Incl Engelse subs?

Ik heb nog wel na wat speurwerk op enkele Thaise sites de box gevonden. Op 1 site stond hij "out of stock" en op een andere site is hij nog voorradig. Ik heb eerst een mail gestuurd met de vraag of hij echt voorradig is voordat ik met mn creditcard ga zwaaien. Als het is gelukt, geef ik hier wel even de link.

Offline Profile  

21 Oct 2008, 14:09 

Op de Franse uitgave staat enkel Franse ondertiteling.

Offline Profile  

21 Oct 2008, 14:29 

tolpol wrote:
Op de Franse uitgave staat enkel Franse ondertiteling.

Thanx....duidelijk geen optie....zowel mn Japans als mn Frans zijn niet optimaal.... :lol:

Offline Profile  

30 Oct 2008, 13:00 

tolpol wrote:
De Thaise box is al enkele jaren OOP, jammer genoeg. Denk dat Jim en Buzz 'm nog net op de valreep op de kop konden tikken.

Ik heb de box toch nog gevonden bij www.thaimegamart.com

Hij is daar 25 dollar. Mooie prijs....echter de verzendkosten vind ik wat minder. Ik had een mail gestuurd en dit was het antwoord:

Dear Mr. Melvin,

Thanks for your inquiry.
Please kindly be informed that Babycart Vol. 1-6 Boxset DVD is available and ready to ship out.

The shipping fee is $26.89. The delivery service is based on Fedex. The package could be tracked at once by sending you an email update as the shipping process. However, the shipping fee for this option is valid only the zip code which is in area service of Fedex.

In case that you want to minimize the shipping fee, you may choose to take the discs without cases. We will, then, pack the disc together with the printed cover (jacket) for each item in a self sealed plastic bag. The estimated shipping fee for this option is 19.95.

Please always feel free to let us know if we can be of any assistance.
Thank you and we look forward to serving you soon.

Best regards,
Genie
www.thaimegamart.com

Verzendkosten zijn dus net zo duur als de box zelf. In totaal ben je dan toch zo'n 40 euro kwijt. Op zich niet heel veel geld maar de webwinkel is niet echt bekend. Ik ga er nog even over nadenken.

Offline Profile  

30 Oct 2008, 13:57 

Met de tweede optie die ze jou voorstellen kost het je 35 euro incl. wat toch geen slechte prijs is, als je mij vraagt. Bij ThaiNetCity was je maar 5 euro goedkoper af - en die deal was al uitzonderlijk. Verzendingskosten bij Aziatische shops liggen haast altijd hoog - bij shops die minder vragen, zijn de schijfjes duurder.

DVD-doosjes die je kan gebruiken heb je waarschijnlijk wel ergens rondslingeren, neem ik aan. Thai Megamart is niet zo onbekend, ben er nog al 'ns terechtgekomen. Sowieso vind ik dat het mailtje al een erg positieve indruk maakt.

Maar waar zit ik me weer mee te moeien :wink:

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next