Logo

It is currently 23 Apr 2017, 14:00

Post new topic Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
  Zero Woman Red Handcuffs
10 May 2007, 14:32 

Al een tijdje geleden heb ik deze dvd gekocht, de Nederlandse uitgave van filmfreak. Hier vind je een review van de film:

http://10kbullets.com/news-first-look/z ... handcuffs/

Ik zie deze titel eigenlijk nooit voorbij komen, dus bij deze wil ik hem even onder de aandacht brengen. Het is een zeer coole film!! Een flinke aanrader voor cultfans en Japanse cinema.

Offline Profile  

10 May 2007, 14:38 

Hij wordt al vernoemd in het Pinky Violence-topic, hoor. Vond 'm wel mooi geschoten, maar dat zijn zowat alle Japanse jaren zeventig exploitationfilms, en Miki Sugimoto is verdraaid knap. Verhaaltje vond ik eigenlijk maar weinig boeiend, ondanks alle sleaze verveelde ik me soms.

Naar 't schijnt is die Filmfreak uitgave niet veel soeps, trouwens? Scheelt daar niet vanalles met de ondertiteling? De R1 Discotek-uitgave is uitstekend.

Offline Profile  

10 May 2007, 14:53 

Ok...excuses voor het dubbel posten dan...ik zag hem nog nergens staan. Ik vond het allemaal erg vermakelijk. Net zoals ik Lady Snowblood en de gehele Lone Wolf and Cup helemaal te gek vind. Dus jaren 70 cinema uit Japan is aan mij wel besteed.

In Amsterdam hebben ze bij Fame wel eens geweldige aanbiedingen. Zo heb ik deze voor 5 euro meegegraaid. Het klopt mbt de ondertiteling....dat viel behoorlijk op.....dan is er, bij wijze van spreken, een dialoog van 5 minuten en dan zie je bij de ondertiteling staan: "ok". Dus je mist af en toe wel wat ondertiteling....maar lang niet gedurende de hele film.

Van Filmfreaks heb ik trouwens ook nog Kichiku liggen...nog niet aan toegekomen. Dit schijnt een behoorlijk grove en zieke film te zijn...dus daar moet ik nog een "geschikt" moment voor vinden. Toevallig bekend met deze film??

Offline Profile  

10 May 2007, 14:58 

Kichiku ken ik wel, maar heb 'm nog niet gezien.

Ik zocht net de link, want Jim heeft 'm ooit 'ns ge-reviewed voor dvdzine, maar blijkbaar zijn daar de reviews offline gegaan.

Offline Profile  

10 May 2007, 15:01 

Wow...die Pinky Violence Collection lijkt me helemaal te gek!! Ik had hem al eens zien staan bij Boudisque. Bij Pacific kost het kreng 42 euro....das volgens mij best prijzig. Is de box dat jullie weten ergens anders voor een zachter prijsje te halen?

Offline Profile  

10 May 2007, 15:04 

Melzz wrote:
Wow...die Pinky Violence Collection lijkt me helemaal te gek!! Ik had hem al eens zien staan bij Boudisque. Bij Pacific kost het kreng 42 euro....das volgens mij best prijzig. Is de box dat jullie weten ergens anders voor een zachter prijsje te halen?

42 euro valt goed mee, heb 'm zelf toevallig net besteld. Aanvankelijk kostte hij rond de zestig euro als ik me niet vergis. Een fraaie doos met daarin vier films, een soundtrack-cd en een boekje dat het genre belicht. Ben toch maar overstag gegaan, ondanks dat ik de twee losstaande titels al heb, want blijkbaar zullen de twee andere titels uiteindelijk dan toch geen release zien buiten de boxset.

Offline Profile  

10 May 2007, 15:09 

Kichiku heb ik inderdaad gezien, erg low budget maar toch ook stijlvol en met een aantal aardig brute scenes. Vond hem zeker de moeite waard maar het is niet een film die je makkelijk vaker opzet. DVD van Filmfreaks is niet echt geweldig, soundtrack ruist wat, ondertitels lopen niet altijd synchroon en beeld is een beetje flets. Maar ja, het is dan ook een uit de hand gelopen studentenfilm die voor een paar duizend dollar is gemaakt.

Offline Profile  

10 May 2007, 15:22 

En weer bedankt....net drie criterions gekocht...struin ik door dit topic omdat ik zelf over Red Handcuffs begon, lees over Female Prisoner en kom dus deze te gekke release tegen...hij is net uit:

Image

Bij Pacific voor zo'n 14 euro...alle drie de delen...helemaal te gek!! Mteen maar even in het mandje geflikkerd. Die Pinkycollection gaat er denk ik ook wel komen....ben ik bang....maar nu even niet....

Offline Profile  

10 May 2007, 15:37 

Die films zijn geweldig - om je warm te maken, hier al wat screenshots van het meesterlijke Beast Stable :

Image
Image
Image
Image
Image

Offline Profile  

10 May 2007, 15:40 

Ik las net al die positieve reviews! Hier kijk ik echt naar uit. Red Handfcuffs vonden jullie al wat minder terwijl ik die al uiterst vermakelijk vond...dus dit wordt alleen maar beter. Niet duur ook...drie films in 1 box voor maar 14 euro. Bring it on!!! Die screenshots zien er erg cool uit!!

Offline Profile  

10 May 2007, 16:05 

tolpol wrote:
Kichiku ken ik wel, maar heb 'm nog niet gezien.

Ik zocht net de link, want Jim heeft 'm ooit 'ns ge-reviewed voor dvdzine, maar blijkbaar zijn daar de reviews offline gegaan.

Aha - Jim's review is nu terug te vinden op Marnix' nieuwe site :

http://www.jouwfilmsite.nl/content/revi ... chiku.html

De screenshots staan er wel niet meer bij. Riny's naam evenmin :?

Offline Profile  

10 May 2007, 16:18 

tolpol wrote:
Aha - Jim's review is nu terug te vinden op Marnix' nieuwe site :

http://www.jouwfilmsite.nl/content/revi ... chiku.html

hey verrek. ze hebben al mijn oude recensies gewoon meegenomen, dan mogen ze mij wel eens toevoegen aan de redactielijst!

die 6.5 klopt niet helemaal, ze hebben de scores voor film en dvd kwaliteit samengesmolten denk ik.

Offline Profile  

10 May 2007, 20:56 

Nog even terugkomen op mijn pasverworven aanschaf, de volgende titels zitten erin:

Female Prisoner 701 - Deel 1
Scorpion Beast Stable Deel 3
Scorpion Grudge Song - Deel 4

Deel 2 zit er dus niet in, weten jullie wat de reden daarvan is? Deel 2 is dus: Female Convict Scorpion: Jailhouse 41

Ik zal daar ook eens op zoek naar gaan...want de serie moet natuurlijk wel compleet. Wel vaag dat er een box uitkomt die deel 2 overslaat...

Offline Profile  

10 May 2007, 21:00 

tolpol wrote:
DVDTimes heeft een review van de Britse Jailhouse 41-uitgave.

Povere beeldkwaliteit - nog slechter dan de ouwe Image, want hij gebruikt dezelfde bron en maakt daar dan nog een NTSC-PAL port van. Jammer, maar ben allang blij dat ik 'm eindelijk ga kunnen zien.

Ok....net gelezen...hier ga ik ook naar op zoek. Het zal wel een rechtenkwestie zijn waren Tokyo Shock deel 2 niet heeft kunnen uitbrengen. Een betere release zit er zeker niet in binnenkort dat jullie weten? Jammer dat de kwaliteit zo crappy is van deel 2....

Offline Profile  

10 May 2007, 22:09 

Het tweede deel werd indertijd door Image uitgebracht in regio 1 maar die is OOP. De recente en haast identieke Britse uitgave is momenteel de enige Engelstalige optie. Een andere release staat nergens aangekondigd, dus dat zal voorlopig zo wel blijven. Er is wel nog een Franse release met betere beeldkwaliteit, maar daar zit enkel Franse ondertiteling bij.

De beeldkwaliteit van die Britse release valt tegen, maar is wel goed bekijkbaar, hoor. Jij was het toch die de VCI-release van Blood & Black Lace zo'n goede beeldkwaliteit vond hebben? Dan zal 't je best wel mee vallen :wink:

Offline Profile  

11 May 2007, 10:18 

Die uitgave van Blood and black Lace vind ik inderdaad best te pruimen. Leuke dubbeldisker voor 7 euro.

18 euro is de goedkoopste prijs die ik heb gevonden voor deel 2. Mmmm...voor 14 euro heb ik dus drie delen in betere kwaliteit. Ik denk dat ik hem daarom voorlopig even laat zitten...

Offline Profile  

11 May 2007, 14:27 

Deze tekst mbt Pinky violence collection doet het verzamelaarshart toch wel sneller kloppen....het jeukt om niet weer de bestelknop in te drukken:

â€

Offline Profile  

11 May 2007, 17:38 

Melzz wrote:
Sex & Fury
Female Yakuza Tale: Inquisition & Torture

Alletwee erg goed - Sex & Fury heeft een fantastisch gevecht met een naakte Reiko Ike in de sneeuw, Female Yakuza Tale heeft een heerlijk sleazy verhaal en kent een uitzinnig kleurrijke finale.

De Pinky Violence-box is na twee jaar nog steeds niet uitverkocht, dus zo'n storm heeft 't nu ook weer niet gelopen. 10.000 stuks is best wel veel voor wat uiteindelijk toch een niche-product is.

Offline Profile  

12 May 2007, 17:04 

Weet niet of het onder dit genre valt maar School of the Holy Beast lijkt me ook wel wat. Iemand bekend met deze Japanse Nunsploitationfilm?

Offline Profile  

12 May 2007, 17:14 

Kijk hier 'ns :

http://www.cinemavanti.nl/viewtopic.php?t=377

Staat hier al een tijd in de kast, maar moet 'm nog steeds zien - zoals zoveel :wink:

Offline Profile  

12 May 2007, 17:31 

tolpol wrote:
Kijk hier 'ns :

http://www.cinemavanti.nl/viewtopic.php?t=377

Staat hier al een tijd in de kast, maar moet 'm nog steeds zien - zoals zoveel :wink:

En weer bedankt! Zag een mooie uitgave liggen bij Boudisque...zag er veelbelovend uit. Ben toch maar weer blij met het internettijdperk. Hij lag daar voor 27 euro...bij pacific is hij 12,50. Die pinky collection hadden ze daar ook voor 88 euro ofzo....bij pacific 42. Mag wel iets aan prijsverschil zijn maar dit loopt de spuigaten uit....dus ik blijf lekker bestellen via internet.

Offline Profile  

13 May 2007, 22:30 

tolpol wrote:
Zonet eindelijk Female Prisoner Scorpion: Jailhouse 41 gezien. Weer ontzettend knappe exploitation, zowat elk moment kan je de film stop zetten en een screenshot maken om die ingekaderd boven je bed te hangen. Overvloed aan stijl zonder overdaad te worden, het blijft allemaal boeien en verwonderen. Toch vind ik de derde film uit de serie nog steeds nét wat beter, maar dat kan ook aan de belabberde beeldkwaliteit liggen van de dvd-uitgave.

Ook Jailhouse 41 net gekeken en was weer genieten geblazen! Volop meedogenloze praktijken en surrealistische scenes die je op het puntje van je stoel doen belanden. Jammer dat het beeld niet wat netter is maar vond het toch prima kijkbaar, had het eigenlijk erger verwacht. Baka-na Baka-nahahaaaa.

Offline Profile  

16 May 2007, 13:41 

Benieuwd hoe Meiko Kaji eruit ziet op haar zestigste ?

Blijf even zitten - ze brengt ook een live-versie van Urami Bushi ! Met kippenvel bekeken.

Offline Profile  

16 May 2007, 19:20 

tolpol wrote:
Benieuwd hoe Meiko Kaji eruit ziet op haar zestigste ?

Blijf even zitten - ze brengt ook een live-versie van Urami Bushi ! Met kippenvel bekeken.

wow, kippenvel inderdaad.

ze zit nog strak in het pak voor haar leeftijd.

Offline Profile  

20 May 2007, 11:46 

Female convict scorpion: Jailhouse 41

Mn boxset met deel 1, 3 en 4 is nog niet binnen...ik kon het echter niet laten en ben alvast met deel 2 begonnen. Dit is dus he-le-maal te gek!! Helemaal mijn soort film...wow. Ik zal me meteen maar van mn zachte kant laten zien....ik ben dus verliefd op Meiko Kaji....tot over mn oren! Wat een chick, die blik, die houding...helemaal goed! De hele film zegt ze bijna geen woord maar als blikken konden doden. Het verhaal is eigenljk heel simpel. Scorpion zit in de gevangenis, ze ontsnapt met 6 medegevangenen en dan begint de klopjacht. Ik vond de film er ook prachtig uitzien, goede montage, wat droomscenes. De muziek is ook helemaal goed in deze film. Dat beloofd wat voor de andere delen!

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next