Logo

It is currently 27 May 2017, 10:04

Post new topic Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
  Quentin Tarantino
22 Jul 2007, 19:08 

Image

( 1963 - ... )

yadayada

Offline Profile  

22 Jul 2007, 19:09 

Aangekondigd met als releasedatum 6 november :

Kill Bill - The Whole Bloody Affair: 4-disc boxset

Offline Profile  

31 Jul 2007, 00:43 

eindelijk!!!!!!

Offline Profile  

31 Jul 2007, 01:36 

Waarin verschilt deze box in vergelijking met de Japanse box van een paar jaar geleden?

Offline Profile  

12 Aug 2007, 12:19 

VincentVega wrote:
Waarin verschilt deze box in vergelijking met de Japanse box van een paar jaar geleden?

Iemand?

Offline Profile  

12 Aug 2007, 12:32 

VincentVega wrote:
VincentVega wrote:

Iemand?

Volgens mij is er nu 1 lange film van gemaakt met nog wat nieuwe scenes, cuts, edits etc... en een berg extra's. Loop er zelf niet zo warm voor, vind het eigenlijk wel prima in 2 delen.

Offline Profile  

12 Aug 2007, 12:34 

jim2873 wrote:
VincentVega wrote:
VincentVega wrote:

Iemand?

Volgens mij is er nu 1 lange film van gemaakt met nog wat nieuwe scenes, cuts, edits etc... en een berg extra's. Loop er zelf niet zo warm voor, vind het eigenlijk wel prima in 2 delen.

Ok thanks Riny, kon er zelf niet zoveel over vinden. Ik denk dat ik m'n Japanse box met de twee delen voorlopig ook maar hou.

Offline Profile  

15 Jan 2008, 21:18 

Ik zette laatst Jackie Brown weer eens op, maar ik wist nooit naar welke film Robert De Niro en Bridget Fonda onder het genot van een waterpijpje naar zaten te kijken. Helmut Berger doet er in mee, dat was al duidelijk, maar het is dus de Italiaanse politiekneuker Beast with A Gun (1977). Waar ik al niet de tijd vandaan haal om dit soort trivia vast te stellen.

Offline Profile  

16 Jan 2008, 14:02 

Quote:
When Melanie (Bridget Fonda) is watching TV, the movie being shown is the Italian movie Belva col mitra, La (1977) by Sergio Grieco, starring Helmut Berger.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt0119396/trivia

Zie ook: www.ruiljedvd.nl

Offline Profile  

16 Jan 2008, 21:19 

die is nu dus nog altijd niet released? :(

http://www.amazon.com/Kill-Bill-Whole-B ... 584&sr=1-1

Offline Profile  

16 Jan 2008, 23:52 

Indy Goes Bananas wrote:
Quote:
When Melanie (Bridget Fonda) is watching TV, the movie being shown is the Italian movie Belva col mitra, La (1977) by Sergio Grieco, starring Helmut Berger.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt0119396/trivia

Daar had ik het echt niet vandaan, viel me gewoon nu pas op, maar was natuurlijk allang bekend. Sorry..

Offline Profile  

13 May 2009, 20:09 

Vandaag begint Cannes, de premiere van Inglourious Basterds! (Waar hij het in dit interview uit 1994 al over had! http://www.youtube.com/watch?v=vr8Z9_zc5uw)

Hier nog een geniaal filmpje wat ik net tegen kwam, een mash-up van al zijn films.
http://vimeo.com/4368246?pg=embed&sec=&hd=1

Offline Profile  

13 May 2009, 20:33 

Djet3k wrote:
die is nu dus nog altijd niet released? :(

http://www.amazon.com/Kill-Bill-Whole-B ... 584&sr=1-1

Dit maar opgeven....? De reden waarom ik de beide Kill Bill films nog niet heb gekocht is omdat ik op deze box zit te wachten. Zal wel nooit meer komen ben ik bang.....

Offline Profile  

06 Aug 2009, 23:28 

Leuk interview met Tarantino van een bladzijde of 5 in de laatste Sight & Sound (september 2009) over Inglorious Bastards, film in het algemeen, etc.

Offline Profile  

07 Aug 2009, 14:41 

Evidence wrote:
Leuk interview met Tarantino van een bladzijde of 5 in de laatste Sight & Sound (september 2009) over Inglorious Bastards, film in het algemeen, etc.

Net gelezen, inderdaad erg leuk.

En heb je die prijsvraag gezien.....zou te gek zijn als je al die dvd's zou winnen.

Offline Profile  

07 Aug 2009, 20:10 

Melzz wrote:
En heb je die prijsvraag gezien.....zou te gek zijn als je al die dvd's zou winnen.

Ik doe iedere maand braaf mee, maar nog nooit iets gewonnen helaas :)

Offline Profile  

07 Aug 2009, 20:20 

Ik heb ook nog nooit wat gewonnen (ik zie ook alleen maar Engelse namen bij de prijswinnaars staan). Maar deze keer is de prijs wel heel erg cool....lijken me allemaal zeer interessante titels (sommige heb ik al). 800 pond aan dvd's.....geweldige prijs.

Offline Profile  

07 Aug 2009, 22:35 

Het is Inglourious Basterds, niet Bastards. Dat is cruciaal.

Offline Profile  

11 Aug 2009, 13:26 

Blijkbaar toch een Kill Bill: The Whole Bloody Affair op komst op Blu-Ray - al moet je alles wat Tarantino zegt natuurlijk steeds met een korrel zout nemen. Een release van de Theatrical Cut van Grindhouse zou nog een eeuwigheid kunnen duren.

Quote:
During the promotion of 'Inglourious Basterds,' Quentin Tarantino has told reporters that once his job with this film is done he plans to revisit and expand two of his movies, including a final 'Kill Bill: The Whole Bloody Affair" and eventually the theatrical experience of 'Grindhouse', with a view to an eventual Blu-ray release.

'Kill Bill: the Whole Bloody Affair' is a cut that combines volumes 1 and 2 of the movie, and has some substantial differences with the versions released in the US and Europe, especially in the battle at the House of Blue Leaves. It has long since been rumored for home video, but never actually released.

Tarantino said that a "whole new section" has been done and added to the anime sequence. "I actually wrote a much longer script for the anime section during O-Ren's revenge chapter," explains the filmmaker. "Remember the guy with the long hair that kills her father? It's like, what happened to that dude? Well, I wrote it and it was the biggest, most elaborate thing I wrote — her taking him down."

Tarantino had the whole script for this sequence "written out shot for shot" but it was never produced at the time. Now Tarantino has persuaded producer Harvey Weinstein to make and insert this expanded sequence, and studio Production IG is animating it. Tarantino says that as soon as 'Inglourious Basterds' is "officially" behind him, he'll do the final supervision on the material.

On the other hand, it seems that the long-awaited theatrical cut of 'Grindhouse' might be farther off than we expected. Tarantino admitted, "We've just been lazy getting around to 'Grindhouse', the full edition." He didn't seem to be in a hurry, seeing that the theatrical cut has proven to be very popular with midnight showings all around the world.

bron

Offline Profile  

18 Aug 2009, 14:28 

Vanavond als alles goed meezit naar de avant-premiere van Inglorious Basterds! Had er helemaal niks meer van verwacht na de barslechte trailer, maar ben ondertussen toch wel heel nieuwsgierig geworden, door al die lovende berichten in de pers.

Offline Profile  

18 Aug 2009, 23:11 

Inglorious Basterds (2009) 10/10

Had de hoop opgegeven nog een echt meesterwerk van 'm te zien maar fuck - hij flikt 't em toch weer - Tarantino's beste sinds Jackie Brown, na jaren ploeteren met de in mijn ogen overgewaardeerde Kill Bill's en het teleurstellende snoozefest Death Proof. Alles sprankelt weer, is vinnig en zit vol leven - een puur genot om de man te zien spelen met cinema, echt topvermaak. Better believe the hype. Vond zelfs Eli fucking Roth nog meevallen - haha.

Offline Profile  

19 Aug 2009, 09:39 

Goed om te horen. In NL moeten we nog een weekje wachten.

Maar wat een figuur is het toch ook:
Tarantino's Top 20 Movies Since 1992
http://www.youtube.com/watch?v=Wz4K-Rxx2Bk

Battle Royale
Anything Else
Audition
Blade
Boogie Nights
Dazed & Confused
Dogville
Fight Club
Fridays
The Host
The Insider
Joint Security Area
Lost In Translation
The Matrix
Memories of Murder
Police Story 3
Shaun of the Dead
Speed
Team America
Unbreakable

Offline Profile  

19 Aug 2009, 13:09 

Ben het voor een deel met hem eens hoor 8)

Offline Profile  

24 Aug 2009, 15:23 

tolpol wrote:
Inglourious Basterds (2009) 10/10

Ik sluit me volledig aan bij Tolpol. Zelf ben ik wat minder negatief over de output van QT sinds Jackie Brown, en vind ik eerlijk gezegd dat hij een van de weinige regisseurs is die de plank werkelijk nog nooit heeft misgeslagen. Hoe dan ook: Inglourious Basterds bezorgde mij van begin tot eind kippenvel. Kreeg meer dan eens zelfs de neiging om middenin Tuschinski op te springen en heel hard te roepen: "Kijk, dit is nou film!!" Hemels - zal er zeker nog wel een paar keer van gaan genieten voordat hij weer van het grote doek verdwijnt...

Offline Profile  

27 Aug 2009, 21:54 

Wow! Echt onder de indruk van Inglourious Basterds. Wat een film. Voorlopig 9/10, maar volgende week nog eens kijken en dan zie ik 'm best één van m'n spaarzame 10en krijgen.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next