Logo

It is currently 22 Nov 2017, 18:37

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
  Machete
31 Aug 2009, 16:03 

er zou nu toch een echte Machete film komen

wie had ooit gedacht om de niro, seagal en lindsay lohan in 1 film te zien :lol:

http://www.imdb.com/title/tt0985694/

Offline Profile  

24 Jul 2010, 17:32 

[url=http://www.examiner.com/x-15166-Comedy-Examiner~y2010m7d23-Video-The-new-redband-trailer-for-Robert-Rodriguez-Machete-is-hilariously-not-safe-for-work]Video: The new red-band trailer for Robert Rodriguez' 'Machete' is hilariously not safe for work.
[/url]

laat maar komen, die waanzin.

Offline Profile  

29 Aug 2010, 14:07 

Ik heb helemaal niets met Rodriguez. Alleen EL MARIACHI en FROM DUSK TILL DAWN, maar die laatste is, meen ik, een co-regie met Tarantino. Een hele boel lucht verder. Zelfs als producent en scenarist slaat hij de plank mis met het inspiratieloze PREDATORS.

Offline Profile  

16 Sep 2010, 10:30 

Machete

Zeer zelfbewust en ontspoord nogal tegen het einde aan....maar damn....ik heb toch voortdurend met een grote grijns in de bioscoopzaal gezeten. Veel buldergelach klonk door de zaal. Entertaining as hell. Jaaaa....dit is leuk.

9.0

Offline Profile  

16 Sep 2010, 12:27 

Ik had er enorm veel zin in, maar ik vond 'm enigszins tegenvallen. Echt een rommeltje met die gigantische hoeveelheid karakters. Beetje een hak-op-de-tak film met af en toe een enorme actiescene. Vond de exploitation knipogen leuk gedaan (beter dan in Planet Terror) en erg cool dat alle beelden uit de originele trailer in de film terecht zijn gekomen.

Offline Profile  

16 Sep 2010, 12:32 

Er gebeurt inderdaad van alles maar ik vond het nog steeds zeer overzichtelijk. Het hield de vaart er lekker in en al de karakters...vond ik eigenlijk wel geinig. Ook wel opvallend dat bruut geweld geen probleem is maar wat meer tits 'n ass is waarschijnlijk nog steeds een stuk lastiger voor Amerikaanse filmmakers. Ik waardeer hem met een 9 omdat ik echt volledig werd geentertained. Er zit bijna geen saai stuk in. De zaal (Kriterion) zat volgeladen en de sfeer was uitstekend (veel lachen). Dus een topavondje in de bios...te gek om dit met een stel vrienden te bekijken.

Offline Profile  

16 Sep 2010, 12:44 

Ik vond het ook geen slechte film hoor (heb 'm een 7.5 gegeven), maar ik verwachtte er wat meer van denk ik.
Heb 'm inderdaad ook in Kriterion gekeken met een leuk publiek (inclusief een opdruk-wedstrijd voor de film!), maar bij The Expendables ging het toch wat meer los.

"Machete don't text!"

Offline Profile  

Re: Machete
20 Sep 2010, 12:37 

matt wrote:
wie had ooit gedacht om de niro, seagal en lindsay lohan in 1 film te zien :lol:
En dat De Niro van die drie eigenlijk nog wel het minst acteert... :cry:

Offline Profile  

21 Sep 2010, 10:18 

Melzz wrote:
Entertaining as hell. Jaaaa....dit is leuk.

9.0

Helemaal eens met je cijfer. Bij vlagen hilarische film, erg van genoten.

Offline Profile  

24 Sep 2010, 15:31 

Machete (Robert Rodriguez, 2010)
Op en top vermaak dit, de tijd vloog voorbij. Het gaat natuurlijk allemaal nergens over, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Lekker veel overdreven vette aktiescenes, foute oneliners en mooie vrouwen. Grappige samenstelling van de cast ook, waaronder Lindsay Lohan in haar beste rol tot nu toe. 8.0

Offline Profile  

19 Dec 2010, 12:23 

Ja, geinig, maar had toch ook wel het gevoel dat er veel meer in had gezeten. Denk dat ik Planet Terror en zelfs Death Proof uiteindelijk toch net wat leuker blijf vinden.

7,5

Offline Profile  

12 Jan 2011, 21:37 

Melzz wrote:
Ook wel opvallend dat bruut geweld geen probleem is maar wat meer tits 'n ass is waarschijnlijk nog steeds een stuk lastiger voor Amerikaanse filmmakers.

Ik meen me te herinneren dat Rodriguez de film op DVD zou uitbrengen in een iets brutere versie. Meer expliciet geweld, meer bloot.

Leuk weetje: bij de douchescene met Jessica Alba had là Alba haar ondergoed nog aan. Ze hebben er op een of andere manier een andere vrouw haar rondingen op kunnen plakken in post-productie :P

Offline Profile  

30 Mar 2011, 20:52 

We worden weer verwend in de benelux, er is een 2 disc met extra's op dvd. Op blu-ray 0,0

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]