Logo

It is currently 20 Nov 2017, 09:43

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
  Re: Ergernissen ....
13 Sep 2011, 14:44 

Reactie op boos mailtje gekregen. The Tree of Life was de allerlaatste 35mm film die in Gorinchem vertoond werd. Vanaf nu alles digitaal. Ben ook uitgenodigd voor een gratis voorstelling incl. welkomstdrankje. Nou, vooruit dan.

Offline Profile  

15 Sep 2011, 15:51 

Grmbl.

Deepdiscount - je weet wel - die firma die z'n orders pas weken na bestelling verstuurt - daar deed ik een bestelling van Cut-Throats Nine en cancelde ze een paar minuten later om 'm te combineren met Rituals in een nieuwe bestelling en zo de verzendkosten te drukken. Kreeg twee uur later een mailtje dat die eerste bestelling niet gecanceld werd omdat hij al 'in processing' was. Heb die tweede bestelling dan maar ook meteen gecanceld, maar zal ook wel te laat zijn, waarschijnlijk.

Offline Profile  

15 Sep 2011, 19:40 

Indien goedkoper dan bij amazon heb ik wel interesse om over te kopen wim

Offline Profile  

23 Sep 2011, 11:51 

50% douanekosten is toch niet normaal

Douanewaarde: 69 euro

Te betalen kosten: 35 euro

Offline Profile  

23 Sep 2011, 15:56 

Je betaalt dan ook grotendeels voor de service van de TNT in het afhandelen van de douane. Maar dat staat waarschijnlijk wel op de bon.

Offline Profile  

23 Sep 2011, 20:49 

Ja klopt, die hebben het pakketje dik een week stof laten happen voordat ze het gescand hebben en daar mocht ik dan 17 euro voor betalen. Niets nieuws maar toch.

Offline Profile  

24 Sep 2011, 10:51 

Welke shop kwam dat pakketje vandaan Riny?

Offline Profile  

24 Sep 2011, 11:31 

Was geen dvd shop,
Alessandro: http://www.alessandro-products.com/main.php

Offline Profile  

24 Sep 2011, 15:13 

jim2873 wrote:
Was geen dvd shop,
Alessandro: http://www.alessandro-products.com/main.php

Mooie spulletjes hebben ze daar.....
Desalniettemin erg klote die absurd hoge douanekosten.

Offline Profile  

15 Nov 2011, 11:34 

Niet meteen een ergernis, eerder ogen-wijd-open-van-verwondering, want vandaag zat een dvdtje (Wild Angels/Hell's Bells) in de bus van Amazon.co.uk market seller Moviemars. Besteld op 9 oktober 2010 (!) - heeft er meer dan een jaar over gedaan :shock:

Heb ondertussen allang een vervangexemplaar, want toen ik het indertijd na twee maanden nog niet in huis had stuurde ik hen al een mailtje en werd netjes afgehandeld.

Maar : 401 dagen heeft die eerste zending er dus over gedaan - wowza !

Offline Profile  

15 Nov 2011, 15:36 

Wat heb je hiervan geleerd? Volgende keer niet zo ongeduldig zijn.

Offline Profile  

16 Nov 2011, 10:26 

Is mij ook een keer gebeurd. Ergens in juni een exemplaar van All about Lily Shou Shou besteld via play trade. na weken en weken niks, melding gemaakt en geld teruggekregen. vervolgens een tweede besteld bij een andere seller, weer hetzelfde verhaal. uiteindelijk een derde ergens in oktober, komt hij een paar weken later in november keurig aan, en op exact dezelfde dag krijg ik de eerste twee. op zo'n moment hoor je toch wel het twilightzone deuntje in je hoofd.

Offline Profile  

25 Nov 2011, 16:23 

Kleine ergernis maar ik wil hem toch effe kwijt. Ik wilde nog een Blu-Rayspeler voor op de slaapkamer. Ik vond nog een Hiteker op Marktplaats. Eenmaal aangekomen (netjes verpakt), geeft hij bij elke disk "no disk" op de display. Af en toe pakt hij wel een Blu-Ray (ook niet allemaal) maar dvd's en cd's lust hij niet. Maakt veel lawaai maar hij speelt uiteindelijk niets af.

Verkoper gemaild....maar ik krijg (uiteraard) geen response. Gaat me om het principe...ben gewoon opgelicht...damn!

Offline Profile  

26 Nov 2011, 22:39 

probeer gewoon direct contact op te nemen met Hiteker zelf, misschien willen ze hem wel repareren.

Offline Profile  

03 Dec 2011, 14:04 

Gisteren toch weer eens geprobeerd in de bioscoop om de hoek. Kreeg ik de vorige keer The Tree of Life fullscreen voor mijn kiezen, deze keer was het The Wizard of Oz... in widescreen! hahahaha, ze weten daar echt alles te verprutsen. Had weinig zin om me weer druk te gaan maken, stuur wel weer een mailtje, dan kan ik de volgende keer weer gratis. Ondanks dat was het toch wel erg mooi om hem op het grote scherm te zien. De opkomt was trouwens gigantisch: 2 man.

Offline Profile  

12 Dec 2011, 12:58 

Hè verdomme. Om de een of andere reden was ik er nooit toe gekomen om de Ed Wood boxset van Imagine aan te schaffen, ook al omdat ik Plan 9 en Bride of the Monster al lang als losse uitgaves in de kast had staan. Maar vorige maand toch op m'n Amazon-wishlist gezwierd om de prijs in de gaten te houden. Stond vorige maand op 16 pond of zo, aarzelde even, maar had nog een paar schijfjes op 't oog en kwam er uiteindelijk niet van. Nu staat dat ding al een paar weken rond de zeventig pond, en rondzoeken leerde me dat de box net OOP is gegaan. Kut.

Offline Profile  

12 Dec 2011, 19:48 

Is dat die roze uit 2004?

Offline Profile  

12 Dec 2011, 22:44 

Yep - dat roze geval met de goeie Wade Williams-transfers.

Offline Profile  

12 Dec 2011, 23:47 

Er is niks vervelender dan dingen die OOP gaan... zo zit ik al meer dan twee jaar te hopen dat Stephen Thrower's boek over Fulci weer verkrijgbaar zal gaan zijn. Ik ben best bereid wat meer te betalen, maar 90 euro voor een boek vind ik toch echt iets te gortig :evil:

Gekeken films

Offline Profile  

31 Dec 2011, 20:29 

Nog even snel een ergernis zo vlak voor het einde van het jaar.... :mrgreen:

Een overslaande dvd... :evil:
Ik pakt mn Luciano Ercoli Deathbox er nog eens bij en stak Death Walks on High Heels in de speler en rond de 1u30 haperde hij, liep hij vast....@##$!!

Juist bij deze OOP-set...baal er gigantisch van. Snap er ook niets van want ik ben altijd er zuinig op mn disks. Maar er zitten toch kleine krasjes op.

Weet iemand een huis-tuin-en keukenmiddeltje om er wat aan te doen? Ik las al ergens tandpasta...maar dat werkt niet. Erg irritant....onverklaarbare krasjes. Deathdream is door hetzelfde euvel ook een minuut of 5 onkijkbaar.

Offline Profile  

31 Dec 2011, 20:44 

Heb niet meteen een lapmiddeltje - sorry - maar wel veel bekraste dvds in huis (floaters, secondspin) en merkte altijd dat de ene speler er moeilijker mee omgaat dan de andere. Heb je nog steeds twee spelers aangesloten staan?

Offline Profile  

31 Dec 2011, 21:46 

Op twee spelers blijft de disk op hetzelfde punt haperen, tevens in mn laptop. Bij 2e hands disks kun je het eventueel verwachten...maar deze set staat al jaren onaangebroken in de kast. Dikke pech dus.... Zal nog eens speuren op internet, wellicht is er een middeltje.

Offline Profile  

01 Jan 2012, 17:42 

Probeer iets als http://www.perfectplay.nl/ ofzo. Ik heb zelf ooit eens zo'n haperende dvd met krassen bij een videotheek binnengedaan en die hebben dan opgestuurd naar iets gelijkaardig. Daarna werkte hij terug normaal. Maar je ziet wel aan die dvd dat hij in zo'n machine heeft gezeten.

PS: ben je zeker dat hij vroeger wel werkte? want ik heb ook al splinternieuwe dvds gehad waar niks aan te zien is en die ook vastlopen. Kan een productiefout zijn.

Offline Profile  

05 Jan 2012, 20:24 

Vliegenstronten op DVDs, vooral op kartonnen hoezen

Offline Profile  

06 Jan 2012, 00:27 

Melzz wrote:
Een overslaande dvd... :evil:
Ik pakt mn Luciano Ercoli Deathbox er nog eens bij en stak Death Walks on High Heels in de speler en rond de 1u30 haperde hij, liep hij vast....@##$!!

Juist bij deze OOP-set...baal er gigantisch van. Snap er ook niets van want ik ben altijd er zuinig op mn disks. Maar er zitten toch kleine krasjes op.

Net iets gelijkaardig aan de hand met Ein Loch im Dollar die ik net even wil vergelijken met de Franse versie. Haal hem uit plastic en er zit een dikke donkere kring in het midden van disc. Tijdens het rippen blijft hij hangen op 80%, ongeveer net de eerste layer, met mijn beide DVD drives.

Image

Daarna open ik Adios Gringo van hetzelfde duitse label NEW, die gelijktijdig met Ein Loch im Dollar is uitgekomen, en net hetzelfde ! Een dikke donkere kring in het midden van de disc. Gelukkig krijg ik deze met 1 van mijn DVD drives nog helemaal geript, op de andere blijft hij ook hangen .

Natuurlijk ook allebei uit print , fantastisch :evil:

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next