Logo

It is currently 24 Nov 2017, 02:02

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message

01 Feb 2011, 16:18 

wuh ?

Offline Profile  

01 Feb 2011, 16:21 

Meer info in het 'Welke film heb je net gekeken'-topic op DVD.nl. Dat je het blijft proberen vind ik wel te prijzen overigens. :D

Offline Profile  

01 Feb 2011, 16:30 

Hmm - ben 'ns gaan kijken - ja - nogal een lullige bedoening, ze zijn daar vaak kregelig hè. Je krijgt er wel een middag mee om. Pluim voor Melvin dat hij er zo rustig bij weet te blijven.

Offline Profile  

01 Feb 2011, 20:09 

Is die Marc T. een alter ego van Bert Brussen? Hij lijkt er verdacht veel op.

Offline Profile  

01 Feb 2011, 21:29 

Kon het niet laten om Melzz even bijval te geven.

Offline Profile  

01 Feb 2011, 21:47 

Verrast dat jullie er nog (vaak) komen. forum vooral bevolkt met nitwits en / of kinderen. Het "kijk eens hoe groot mijn piemeltje is" gehalte ligt er ook hoog

Offline Profile  

01 Feb 2011, 23:32 

matt wrote:
Verrast dat jullie er nog (vaak) komen. forum vooral bevolkt met nitwits en / of kinderen. Het "kijk eens hoe groot mijn piemeltje is" gehalte ligt er ook hoog

Ik kom er eigenlijk nooit. Probeer er nog wat overbodig geworden dvd's te slijten, maar zelfs dat werkt voor geen meter. Nooit mijn forum geweest eerlijk gezegd.

Offline Profile  

03 Feb 2011, 10:57 

Haha.... Soms is het eenzaam in de ivoren toren....maarja.....alles voor mn ego he... :mrgreen: Ik dacht, ik probeer weer eens een discussie aan te gaan maar t was nogal kansloos.

Offline Profile  

17 Mar 2011, 22:13 

Pfff. Even lekker na een drukke werkdag een filmpje kijken in Cinecenter. De film begint bijna als er 1 minuut voor tijd ineens een 20tal luidruchtige grachtengordel pubers binnenstormen. Je ziet de zaal gewoon ineenkrimpen. En vervolgens worden de 2 uur erop al je vooroordelen vrolijk bevestigd. Ik ben na ongeveer 45 minuten uit m'n vel gesprongen....pure haat.

Offline Profile  

12 Jun 2011, 20:28 

Ik had mijn auto in een andere straat gezet om plaats te maken voor mn schoonvader die kwam klussen. Vandaag wilde ik met mn vriendin gezellig een dagje weg....blijkt mn auto vernield te zijn. Er is iemand keihard tegenaan gereden....spiegel eraf, zijdeur gigantisch ingedeukt, bumper geschampt. De scherven van een kapot achterlicht lagen nog naast mn auto. Geen briefje natuurlijk.... Gaat me dus geld kosten....echt balen. Hufters!!

Offline Profile  

12 Jun 2011, 23:00 

Fuck man - klote. Mijn ergernis valt dan nog mee. Heb dan zelfs geen zin meer om er woorden aan vuil te maken, want fuck - da's wel klote.

Offline Profile  

13 Jun 2011, 11:44 

Jeezus Melzz! :shock:
Heb je al aangifte gedaan?
En wat zegt de verzekering?

Offline Profile  

13 Jun 2011, 12:19 

Jazeker aangifte gedaan. Het is bij mij vlak om de hoek geweest, op een punt waar een draai gemaakt moet worden. Zijn veelal auto's van ons uit de straat. Allemaal nieuwbouw dus veel mensen die aan het klussen zijn. Dus ik vindt ineens iedereen verdacht met een blauwe auto.... De blauwe verf zat nog in mn ingedeukte portier.

Met de verzekering maakt je pas kans als er een tegenpartij is. Dus als diegene een briefje achter mn ruitenwissers had gestopt had het met de verzekering afgehandeld kunnen worden. Maar het asociale is dat er geen enkel bericht te vinden was. Die gast is gewoon weggereden. Maar het is niet een kwestie van schampen geweest, iemand is vol tegen mn portier aangereden. Mn spiegel bungelde los aan de zijkant.

Het is een lease-auto en die rekenen gewoon eigen risico. Of het nu jouw schuld is of niet. Kost me gewoon 200 euro. Ik probeer het maar te relativeren maar het feit blijft dat het me geld kost omdat een of andere idioot tegen mn auto loopt te beuken. Bloedirritant.

Offline Profile  

21 Jun 2011, 13:34 

Wat een klote situatie, wat een verschrikkelijke mensen lopen er ook rond. Dat is toch juist de reden dat je bent verzekerd lijkt me?

Mijn ergernis, van een andere orde, ik heb per ongeluk niet de klassieke All Quite in the Western Front gekocht maar een zoetsappige 'Hallmark Hall of Fame' versie uit de jaren '70... Wat een drama, ik snapte er al niks van dat die film bejubeld werd. :oops:

Offline Profile  

24 Jun 2011, 18:54 

Ruim een week geleden een tv-meubel in bestelling gezet bij Neckermann en kreeg al vrij snel een sms dat men het meubel op de 24e zou komen bezorgen en dat ik op de dag zelf te horen kreeg hoe laat men langs zou komen. Toen dacht ik nog, "Goh, best netjes zo die berichtgeving rondom de levering". Vandaag vrij genomen, voornamelijk voor de levering, krijg ik vanmorgen een sms dat ze tussen half drie en half zeven langskomen. Beetje jammer zo laat, maar goed... Zijn die lullo's dus gewoon helemaal niet op komen dagen vandaag....

Offline Profile  

Re: Ergernissen ....
06 Jul 2011, 09:21 

Pff - gebruikte ze nauwelijks nog, maar in april heb ik nog 'ns wat bij pacific besteld omdat de Blu-Ray van Inferno er toen het goedkoopst bleek. Hoe ze er weer in slagen weet ik niet, maar ondertussen zijn we al drie maanden later en het pakje is nog steeds niet hier. Gebeurt veel te vaak met bestellingen bij pacific, en is een probleem dat al jarenlang aansleept - andere Amerikaanse shops hebben er zo geen last van. Nooit meer.

Offline Profile  

06 Jul 2011, 09:28 

Bij Pacific ben ik nu ook al een paar keer iets kwijt geraakt. Bestel er sinds die overname eigenlijk zelden meer. Irritanter is dat ik bij Amazon.com tegenwoordig ook veel problemen heb. Ligt volgens mij vooral aan de bezorging; duurt af en toe echt maanden voor iets aankomt en Maniac Cop 2 is nu al 3 keer verstuurd en nog nooit aangekomen. Krijg wel altijd netjes m'n geld terug gestort maar goed, ik wil gewoon die DVD hebben. Bestel de R1's tegenwoordig maar weer via Axel.

Offline Profile  

08 Aug 2011, 10:11 

Maandag morgen mood.
Ik merk dat er steeds blu rays verschijnen waar het beeldformaat niet van klopt. Het beeld is horizontaal gerekt. Hoe kan het nou dat zo'n uitgever dat niet verbeterd. Het valt mij altijd direct op.
zie nu weer de nieuwe blu ray van the Big Country

Ook de Blu ray van bridge on the River Kwai, heb ik om deze rede niet gekocht.

Offline Profile  

08 Aug 2011, 11:08 

Van The Big Country weet ik niet hoe het zit, maar van River Kwai is bekend dat het zo nu eenmaal geschoten is - verschilt van scene tot scene naargelang de gebruikte lens, is lang niet altijd zo vervormd. De technologie van wijde scope lenzen stond eind jaren vijftig nog niet op punt, en de Blu-Ray geeft weer hoe Bridge over the River Kwai er altijd heeft uitgezien. The Big Country is ongeveer gelijktijdig geschoten met River Kwai, veronderstel men dezelfde lenzen gebruikte. Maar ja - ziet er soms inderdaad niet uit.

Offline Profile  

08 Aug 2011, 12:03 

Heb wel eens gelezen over de lenzen inderdaad, maar op de BD is het toch meer "ge-stretched" dan op eerdere dvd's lijkt het.
River Kwai is wel intenser omdat de brug zo'n 2 meter langer lijkt ;)

Ik zou het echt niet vervelend vinden als ze een classic als River Kwai eens scene voor scene goed stretchen, met als gevolg een iets kleiner formaat. (edit; dat zal wel niet makkelijk kunnen, omdat de lens waarschijnlijk alleen een deel van het beeld vervormde)

Offline Profile  

Re:
24 Aug 2011, 11:14 

bdc wrote:
Vandaag een pakje aangehad (was op het werk) en ze moesten bij me thuis 10 euro betalen omdat de post "het had aangeboden aan de douane"!
Opgegeven waarde was 50 US cent en het was een cadeautje.
Hoop dat dit geen nieuw spelletje word van de Belgische post en dat ik nu op al mijn pakjes uit de USA 10 euro moet gaan betalen...ik ga ze allemaal weigeren in dat geval!

heb het ook zitten met de debielen van de post :( eerst gebeld met douane en blijkt schuld van post te zijn. iemand die dit al heeft betwist met succes? ga zowiezo klacht indienen ook al zal het wel weer geen bal uitmaken

ging om the killing van criterion, waarde was iets van 32 dollar (shipping stond vermeld op verpakking), kwam volgens xe.com uit op 21,.. € mag 10 euro bijleggen pffff

Offline Profile  

12 Sep 2011, 23:12 

Dacht lekker The Tree of Life te gaan kijken in de bioscoop hier om de hoek. Krijg ik hem gewoon fullscreen voor mijn kiezen! 4:3! 1.33:1! Ook nog eens heel wazig alsof het een VHS is. Heb nog 10 minuten gewacht of het gecorrigeerd zou worden maar nee hoor. Ben toen maar naar de kassa gelopen om te vragen wat er aan de hand is. "Ja maar dat is echt hoe de film eruit ziet meneer". ??????!!!!!!!! Na een korte discussie mijn geld terug geeisd. De rest van de zaal bleef vreemd genoeg braaf zitten. Idiotie.

Offline Profile  

13 Sep 2011, 09:05 

Waanzin. Voortaan maar naar een echte bioscoop gaan. ;)

Offline Profile  

13 Sep 2011, 09:35 

Kan het nog steeds niet geloven. Voor het eerst stampvoetend een zaal uitgelopen. Het was geen buurtbiosje of zo, echt een moderne bioscoop met meerdere zalen. Paar maanden geleden nog overgenomen en helemaal gerestyled door JT Bioscopen.

Offline Profile  

13 Sep 2011, 13:30 

een dikke welgemeende fuck you aan de stielmannen (vakmannen in het "mooi" nederlands) die menen te mogen schijten op hun klanten.

keer op keer vrijaf nemen om dan te horen krijgen dat werken niet kunnen doorgaan, of nog beter, niets te horen krijgen.

FUCK THEM :evil:

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next