Logo

It is currently 16 Dec 2017, 11:14

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message

27 Nov 2010, 14:29 

Niet echt een ergernis, wel opvallend:

De eerste keer dat ik een order bij Eureka Entertainment bestelde, kreeg ik vier films in plaats van twee. Bij de tweede bestelling werden vier blu-ray's uit mijn brievenbus of door de postbode gestolen (daar kan het bedrijf niets aan doen, maar toch). Vandaag kreeg ik het vervangende pakket binnen: de juiste titels staan op de doos vermeld, maar zit er een verkeerde film in het pakket.

Ik hoop voor ze dat het niet standaard is dat met zo'n driekwart van de bestellingen iets misgaat. Dan heeft de klantenservice het maar druk.

Offline Profile  

07 Dec 2010, 22:30 

Iemand een idee hoelang een pakje (met 6 dvd's) erover doet van Griekenland naar Belgie?

Offline Profile  

08 Dec 2010, 01:00 

Bij Omar besteld? Een paar dagen, niet meer dan een week. Bill wacht er soms wel lang mee vooraleer hij iets op de bus doet, heb ik al gemerkt.

Offline Profile  

08 Dec 2010, 01:33 

Omar en Bill? Griekenland? goeie handel?

Offline Profile  

08 Dec 2010, 10:14 

Beste handel. Oh - en ik bedoelde Onar. Niet Omar. Want dat is iemand anders.

Offline Profile  

08 Dec 2010, 20:52 

Nee niet bij Onar (Bill)... ;)

Offline Profile  

08 Dec 2010, 22:57 

Net effe geïnformeerd en het pakje is nog maar net opgestuurd.
Normaal had dat bijna 2 weken geleden moeten gebeuren... :roll:

Offline Profile  

23 Dec 2010, 21:27 

Ok,pakje is eindelijk aangekomen. ;)

Offline Profile  

20 Jan 2011, 19:08 

Moest ik pas sinds deze maand begonnen zijn met online-bestellen zou ik meteen ontmoedigd zijn geweest.

Een pakje van de post: had deze week een briefje in de bus waarop stond dat ik er eentje kon oppikken op postkantoor. Barcode werd daar ingescand maar pakje bleek volgens hen geleverd en kunnen ze dus niets meer van terugvinden - maar heb het nooit ontvangen.

Een ander pakje van DPD werd twee weken geleden op vrijdag geleverd, maar was niet thuis. Paar dagen later opnieuw laten leveren want had een dag verlof - niemand is komen opdagen. Adres laten wijzigen naar m'n Brussels kantoor en werd dan daarnaartoe verzonden, maar bleek daags nadien opnieuw in Hasselt aangeboden. Opnieuw gebeld om adres te laten wijzigen naar Brussel, en gisteren stonden ze weeral in Hasselt voor een gesloten deur. Ongelofelijk prutswerk is me dat, zeg.

Gaat dan bovendien waarschijnlijk nog om het pakje dat die klojo's van B&N me opstuurden ondanks het feit dat ik het driemaal cancelde.

Ugh.

Offline Profile  

21 Jan 2011, 16:37 

Jeeezzzz....those guys at B&N.

Blu-Ray van Seven Samurai is nooit aangekomen. Heeft me zeker 6 mailtjes gekost om een antwoord te krijgen. Ik zou een refund krijgen of ik moet toestemming geven om het bedrag opnieuw af te schrijven (nadat deze eerst was teruggestort??) zodat de Blu-Ray opnieuw verstuurd kan worden.

Krijg een mail dat ik moet bellen om te bevestigen en even daarna een mail dat het item zsm zal worden verstuurd met de aangepaste prijs. Bellen is blijkbaar toch niet nodig. Het ding kost inmiddels 52 dollar incl verzending. Nogmaals...ik kreeg een bevestiging dat de oude sale-prijs zal worden gehanteerd voor de nieuwe bestelling.

En ja hoor...krijg een mail dat er ruim 52 dollar wordt afgeschreven!!

Zooooo vermoeiend. De meest slechte klantenservice ever. Ik ben inmiddels zo'n 12 mails verder....gewoon, omdat ik een replacement wil voor de oude prijs (30,97) ipv een refund.

Offline Profile  

22 Jan 2011, 13:13 

trust me, de meest achterlijke, incompetente klantendienst is wel die van play.com. buiten hun incompetentie komt dan ook nog eens het feit dat het halve gangsters zijn

Offline Profile  

24 Jan 2011, 11:56 

Gangsters? Vertel meer.

Mijn vertrouwen in Play heeft onlangs ook een deuk opgelopen. Pakketje was na een 4 weken nog steeds niet binnen, dus gaf ik de bestelling als vermist op. In het verleden werd dan een vervanging gestuurd no questions asked, maar nu kreeg ik een mail waarin me werd verteld dat ik een formulier moest uitprinten en ondertekenen wat een officiele verklaring vormde van mijn klacht, die ze dan vervolgens aan de Royal Mail konden overleggen.
Inmiddels 5 weken verder en niks gehoord, niks ontvangen.

Ik bestel nu trouwens alles via Amazon UK. Play was altijd voordeliger omdat de verzendkosten van amazon er zo inhakten, maar ze hebben sinds kort free super saver delivery op bestellingen naar Nederland boven 25 pond. Pakketje is binnen een week in huis. Alles in een zending in plaats van die losse pakketjes van Play altijd.

Offline Profile  

24 Jan 2011, 12:06 

ik deed er meer dan 900 bestellingen en heb paar weken geleden beslist om er nooit nog iets te bestellen.

had drie boxen besteld van lost in één en dezelfde bestelling. twee werden uiteindelijk verzonden voor de derde kreeg ik (nog vóór verzending van de andere twee) plots mailtje dat er problemen waren met mijn credit card.
kan uiteraard niet dat een deel van de bestelling lukt met de credit card en een ander deel niet. paar keer gemaild zonder de minste reactie. paar keer gebeld en het kwam er op neer dat ze niet konden leveren aan die voorwaarden en daarom hadden uitgevonden dat er een probleem was met mijn credit card !!!!

ze hebben wel eerste keer een voucher van 5 pond aangeboden (onmiddellijk geweigerd) en de tweede keer voorgesteld dat ik ging bestellen aan de prijs op dat moment met dan terugbetaling van verschil tussen nieuwe en oude prijs maar ze konden of wilden dat niet op mail zetten. de enige mail die ik tenslotte kreeg ging over problemen met een playtrader terwijl het gewoon een bestelling bij play zelf was.

na de verschillende leugens in verband met mijn credit card, het totaal negeren van mijn diverse mails vertrouw ik ze voor geen haar meer. die box kan me op zich gestolen worden maar het feit dat ze ondanks mijn grote hoop bestellingen geen bal respect hadden was er voor mij teveel aan.

Offline Profile  

24 Jan 2011, 12:13 

Dat is dan inderdaad veranderd. Ik had nooit problemen met Play. Als er eens iets niet aankwam, kreeg je zonder problemen een refund of werd het artikel opnieuw opgestuurd. Wellicht is er teveel misbruik van gemaakt. Maar vervelend is het zeker.

Offline Profile  

24 Jan 2011, 12:25 

Sinds kort bundelen ze ook bestellingen bij Play - krijg ze nu af en toe per twee binnen in een kartonnen doos. De BTW van dvds is sinds januari verhoogd in de UK naar Europees niveau - lijkt alsof men overal op tracht te besparen om de prijzen laag te houden.

Offline Profile  

24 Jan 2011, 20:53 

Vorige week nog zonder problemen een nieuwe BR gekregen toen de oude er na 3 weken niet was. Voor de rest bestel ik er meestal alleen goedkope cd's en af en toe een tshirt in de sale. Op de wat lange verzendtijd na, nooit problemen.

Zelfs die ene BR kwam na 4 weken nog binnen, dus binnenkort heb ik er 2. Maar die geef ik wel weg.

Offline Profile  

25 Jan 2011, 11:22 

Dat pak is hier dus eindelijk toegekomen op m'n werk, en nu krijg ik het niet mee van de secretaresse van m'n baas omdat er blijkbaar een politiek is dat er hier geen persoonlijke post mag geleverd worden. "Didn't you read the memo?" On-ge-lofelijk.

Offline Profile  

25 Jan 2011, 11:36 

Wat nu? Sturen ze het retour? Gaat die secretaresse nu met je dvd's aan de haal? Of hebben ze een bedrijfskluis waar ze dit soort pakjes voorgoed opsluiten?

Offline Profile  

25 Jan 2011, 11:38 

Neen - moet twee dagen wachten. Pakje is opengemaakt en m'n baas en onderbaas moeten beiden eerst de inhoud inspecteren. Geen idee wat erin zit, trouwens. Veronderstel dat het van B&N komt, maar volgens DPD kan het geen pak uit de US zijn, dus weet het echt niet. Ik verwacht niet meteen wat anders. Hopelijk heb ik onlangs op een zatte nacht geen opblaasbare neukpop besteld of zo.

Offline Profile  

25 Jan 2011, 11:48 

Bureaucratie is een mooie uitvinding. Geloof niet dat zo'n memo bij ons is rondgegaan - vorige week is hier een laptop, beddengoed, iPad, 12 Blu-Ray's en een citruspers geleverd.

Offline Profile  

25 Jan 2011, 12:40 

Jelger wrote:
Bureaucratie is een mooie uitvinding.

Ja - 't is om er de haren bij uit te trekken. Werk op een dienst van amper vijftig mensen, waarom dit nu weer zo onpersoonlijk moet afgehandeld worden - bijzonder frustrerend.

Offline Profile  

25 Jan 2011, 14:12 

tolpol wrote:
Neen - moet twee dagen wachten. Pakje is opengemaakt en m'n baas en onderbaas moeten beiden eerst de inhoud inspecteren. Geen idee wat erin zit, trouwens. Veronderstel dat het van B&N komt, maar volgens DPD kan het geen pak uit de US zijn, dus weet het echt niet. Ik verwacht niet meteen wat anders. Hopelijk heb ik onlangs op een zatte nacht geen opblaasbare neukpop besteld of zo.

Nog te hopen dat er wat cultureel verantwoords in zit. Kan nog bijzondere reacties opleveren als het om - pak em beet - dvd's gaat van Russ Meyer of iets grafisch op horrorgebied.... :D

Offline Profile  

25 Jan 2011, 14:32 

Ik verwacht twee pakjes - eentje met die dvdbox van BBS-story die de knoeiers van B&N me per vergissing opstuurden, een ander met Youth in Babylon - Confessions of a Trash-Film King van Friedman. Alletwee uit de US, terwijl ze me bij DPD verzekerden dat het niet om een Amerikaanse afzender ging. DPD is me wel niet meteen de meest betrouwbare koerierdienst gebleken, dus of die info klopt - geen idee. Weet het echt niet. Volgens mij gebruiken ze nooit DPD bij B&N, en dat het boek ermee verstuurd werd lijkt me ook sterk.

Ik hou het op een opblaasbare sekspop.

Offline Profile  

26 Jan 2011, 10:27 

Hmm - werd me zonet een pakje naar het hoofd gesmeten. Blijkt dan toch om die fuckers van B&N te gaan. Hoop nooit ofte nooit nog met DPD in aanraking te komen.

Offline Profile  

01 Feb 2011, 16:05 

Op deze plaats wil ik even mijn respect betuigen aan Melvin, alias 'het griezelige mannetje in een ivoren decadente toren'.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 262 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next