Logo

It is currently 29 Jun 2017, 07:34

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
  Bloggen ?
20 Aug 2006, 19:43 

Sinds een tijdje ben ik dan ook maar aan een blog begonnen. Nogal idioot, eigenlijk, want vermits ik hier al zoveel post is 't meestal dubbel werk.

Maar ja - een mens moet zich met iets bezighouden tijdens de kantooruren :mrgreen:

Omdat ik tot hiertoe vooral 't gevoel krijg wat in een woestijn te lopen babbelen : http://tolpol.blogspot.com/

Wie heeft er hier nog een blog ?

Offline Profile  

20 Aug 2006, 21:00 

Heb geen blog...

Moet wel zeggen dat de jouwe er zeer verzorgd uitziet. Goeie layout, fijne kleuren, mooie fonts...

Offline Profile  

20 Aug 2006, 21:04 

Dat is allemaal te danken aan een template dat ik hier gedownload heb. Toevallig stond er eentje tussen dat film-gerelateerd was. Naar 't schijnt kan 't wel problemen geven bij Firefox-gebruikers. Iemand wat van gemerkt ?

Offline Profile  

20 Aug 2006, 21:38 

niets van gemerkt ziet er goed uit hier

waarom geen myspace? dat is mijn entertainment momenteel op het werk

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=65227380

achtergrond layout enzo zelf gemaakt, foto van een spacecake die ik een tijd geleden gemaakt heb

Offline Profile  

20 Aug 2006, 22:10 

Myspace jaagt me schrik aan :mrgreen:

Offline Profile  

20 Aug 2006, 22:28 

Ziet er goed uit Wim. Vind sowieso dat je leuk kunt schrijven, lees je mini-recensies altijd met veel plezier.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 08:03 

Vind het er ook netjes uit zien Wim, en het jaagt me stukken minder schrik aan dan Myspace ;) Ook ik lees je stukjes altijd met plezier, je humor is ijzersterk. Ik ga je blogje volgen.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 08:58 

Bedankt voor de komplimenten - doet me plezier.
Ik vind dat jullie heel leuk kunnen lezen :mrgreen:

Offline Profile  

21 Aug 2006, 14:39 

wim, ge zou u beter toch eens laten gaan op myspace ;-)

je kan dan vriendjes worden met riny, ik, Djet3k ... :mrgreen:

Offline Profile  

21 Aug 2006, 14:41 

Jullie zijn allang m'n vriendjes !

Myspace lijkt me vergeven van de psychoten.
Misschien toch maar 'ns een account aanmaken, dan :mrgreen:

Offline Profile  

21 Aug 2006, 14:49 

tolpol wrote:
Naar 't schijnt kan 't wel problemen geven bij Firefox-gebruikers. Iemand wat van gemerkt ?

De plaatjes vd template zelf worden niet weeergegeven maar dat zal geen invloed hebben op de functionaliteit denk ik. Zal je wat screenshots pmen.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 14:59 

Bij mij werkt het prima met Firefox, ook de plaatjes van de template.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:05 

lodi wrote:

De bak popcorn bovenaan kan je zien?

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:08 

melville wrote:
lodi wrote:

De bak popcorn bovenaan kan je zien?

yep, evenals de tickets rechtsonder.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:09 

Bedankt - lijkt me dan allemaal nog goed mee te vallen. Had schrik dat 't een wanordelijke mess zou kunnen worden, maar zolang de basis-struktuur behouden blijft zal 't wel geen probleem zijn. Who needs popcorn ?

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:30 

tolpol wrote:
Jullie zijn allang m'n vriendjes !

Myspace lijkt me vergeven van de psychoten.
Misschien toch maar 'ns een account aanmaken, dan :mrgreen:

ik ben zelf wel selectief op myspace, op meeste friends requests ga ik gewoon niet in (als ik de persoon niet ken) maar soms kan je wel interessante mensen en bands leren kennen

myspace is zeker ook een bron van humor, bij bepaalde requests kan je niet anders dan je afvragen of de persoon in kwestie uw profile heeft bekeken gezien de interesses niet echt overeen komen :mrgreen:

deze vond ik best wel leuk, helemaal mijn stijl (let ook op de subtiele kennis van de engelse taal) lol:

LOVE : MUSIK, MY HOMETOWN, SMALL CITYS, FASHION, CAR RACE ( GO KIMI GO ), FLOWERS, CANDEL LIGHT, THE BEACH, SUNNESHINE, HOLLYDAYS, TRAVELING, MOVIES WIHT CAMERON DIAZ, SHOPPING, MY FRIENDS, HAVE FUN, FOTOGRAPHIE, SOCCER, MY FAMILY, LOST, SHOES, BAGS, F.R.I.E.N.D.S, MY SPACE, ROOM RAIDERS, SALSA, DIRTY DANCING, SEX AND THE CITY, BACARDI BREEZER, PASTA, CHRISTMAS, ...

MUSIC: JUANES, THE PUSSYCAT DOLLS, CELINE DION, SHANIA TWAIN, KELLY CLARKSON,
CHRISTINA AGUILERA, BRITNEY SPEARS, SARAH CONNER, ...
AND THE BEST BAND IN THE WORLD
THE BACKSTREET BOYS

Movies: MY NUMBER 1 ---> DIRTY DANCING
MY NUMBER 2 ---> MESSAGE IN THE BOTTEL
MY NUMBER 3 ---> HMMM....

weet niet of HMMM... een film is die ik niet ken of dat deze jongedame slechts van twee films houdt :lol:

misschien iets voor een belgische cinefiele vrijgezel? indien u zich geroepen voelt, link naar profile is beschikbaar via pm :mrgreen: :mrgreen:

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:43 

Toch behoorlijk eclectische smaak in films.

Offline Profile  

21 Aug 2006, 15:52 

lol lol lol

zou kunnen wim maar iets doet me vermoeden dat het misschien om iets anders gaat haha

Offline Profile  

16 Oct 2006, 16:22 

De nieuwe blog van tolpol (als het nog een blog genoemd kan worden) begint ook al aardig vorm te krijgen. Is nu al een leuke website :D

Offline Profile  

16 Oct 2006, 16:33 

Vincent wrote:
De nieuwe blog van tolpol (als het nog een blog genoemd kan worden) begint ook al aardig vorm te krijgen. Is nu al een leuke website :D

Vraag me al af waar ik nu weer aan begonnen ben met m'n steenkolen-html. Spreek het taaltje amper en denk dat ik te snel ben geweest met de site al online te plaatsen. Verwacht je alleszins aan wat updates de komende dagen (weken) - edoch : neem al gerust een kijkje :

cultfilms en kutfilms - en als je zin hebt om ook wat reviews van films uit de marge het wereldwijde web in te slingeren, laat me zeker wat weten !

Offline Profile  

16 Oct 2006, 17:45 

tolpol wrote:
Vincent wrote:

Vraag me al af waar ik nu weer aan begonnen ben met m'n steenkolen-html. Spreek het taaltje amper en denk dat ik te snel ben geweest met de site al online te plaatsen. Verwacht je alleszins aan wat updates de komende dagen (weken) - edoch : neem al gerust een kijkje[/url]

Ik houd zelf ook een site bij in HTML, een beetje achterhaald is het wel. Met HTML kun je prima dingen maken. Het probleem is vooral dat je veel zelf moet doen met codes, opmaak enzovoorts. Alhoewel, als je gewoon je opmaak wilt behouden is het geen probleem. Zodra je een miniscuul dingetje bent vergeten dat je op elke pagina wilt gaan wijzigen natuurlijk wel. JE MOET VOORAL EEN GOED GERAAMTE HEBBEN! Dus zo'n testlink op elke pagina.... (die moet je later weer weghalen neem ik aan?)

Eventueel kun je met PHPinclude-bestandje stukken tekst maken die op elke pagina terugkomen. Je hoeft dan alleen dat bestandje te wijzigen om bijvoorbeeld op elke pagina een menu te wijzigen.

Verder zou ik het logo van een link voorzien, zodat je makkelijker terug kunt naar de hoofdpagina. Ik heb toch al zeker drie keer op je logo geklikt :) .

tolpol wrote:
Vincent wrote:
cultfilms en kutfilms - en als je zin hebt om ook wat reviews van films uit de marge het wereldwijde web in te slingeren, laat me zeker wat weten !

Ik ben op dit moment ook bezig met mijn eigen blog (moet nog online komen, vooral veel bioscoopreviews en meer conventioneler werk (ik ben pas 20 8) )). Neemt niet weg dat zo'n website interessante mogelijkheden biedt voor een bepaalde 'genrehoek'. Bijvoorbeeld jaren '50 sci-fi. Dat lijkt me wel interessant, maar eerst eens even mijn eigen blog gereed maken :D .

Offline Profile  

16 Oct 2006, 19:43 

Bedankt voor de tips - ga me vanavond weer 'ns in het diepe begeven :P

Offline Profile  

19 Nov 2006, 19:35 

Inmiddels is mijn blogje ook een tijdje online: Hier te vinden :) .

Offline Profile  

19 Nov 2006, 20:57 

Ziet er prima uit ! Archief gaat terug tot begin oktober ? Je hebt 't wel lang stil gehouden ! Veel sukses.

Offline Profile  

19 Nov 2006, 21:49 

tolpol wrote:
Ziet er prima uit ! Archief gaat terug tot begin oktober ? Je hebt 't wel lang stil gehouden ! Veel sukses.

Het is pas een tijdje online. Ik had inderdaad meer dan een maand de tijd om het blog alvast wat op te vullen. Onder andere omdat het design nog gemaakt moest worden etcetera.

Ik zie ook dat het blog bij je links is toegevoegd... gelukkig had ik je website al bij mijn links gezet, dus dat scheelt :D

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next