Logo

It is currently 28 Jul 2017, 00:41

Post new topic Reply to topic  [ 653 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Author Message
  Re: Concerten
18 Oct 2011, 15:50 

Zaterdag Graag Traag 2 fest in Zaal Belgie met oa Charalambides, Tony Conrad & Charlemagne Palestine
http://www.kunstencentrumbelgie.com/pro ... traag2.htm

+ Angus Maclise expo

En vanavond naar Bill Orcutt in bxl (vorig jaar in Miami beste concert dat ik dat jaar zag, hopelijk weer een voltreffer)

Offline Profile  

18 Oct 2011, 16:20 

kuzine wrote:
En vanavond naar Bill Orcutt in bxl (vorig jaar in Miami beste concert dat ik dat jaar zag, hopelijk weer een voltreffer)

Heb Bill Orcutt gisteren live gezien. Hij speelde wel erg kort, hooguit 20 minuten denk ik maar het was wel fantastisch. Mooi ook hoe hij het concert begon, voordat hij ook maar 1 noot gespeeld had schreeuwde hij als een bezetene: "SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!". Schijnt dat hij dat vaker zo doet, tenzij de zaal al muisstil is uiteraard. Best briljant, niemand durfde daarna zijn mond nog open te doen.

Offline Profile  

18 Oct 2011, 16:29 

Idd, zelfde verhaal vorig jaar. Beginnen met doen alsof hij aan het tokkelen is in een poging om het publiek stil te krijgen, en toen dat na een minuut of drie geen effect had de radicalere middelen aangewend ;). Vind 20 min ook een ideale duur voor dit soort optredens eigenlijk.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 653 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27