Logo

It is currently 29 Apr 2017, 11:16

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
  Ontstaan en ontwikkelen van een Cinema-obsessie
03 Jun 2012, 22:19 

33661, dat is het aantal wat berichten wat er op cinemavanti geplaatst is. Grote filmafficionados bevolken dit forum. Nou ben ik benieuwd naar de individuele verhalen van het ontstaan en ontwikkelen van je filmliefhebberij, het wanneer, waarom en vooral hoe. Een kleine filmautobiografie om het zo maar te noemen. Buiten het feit dat het gewoon leuk is om jullie start in deze absurde hobby te lezen, hoop ik er ook nog iets anders uit te halen. Ik ben namelijk pas een jaartje geleden begonnen met het verbreden van mijn filmkennis. Ik begon met het afstrepen van de IMBD top 250 (niet in een bepaalde volgorde), ging over op They Shoot Pictures en kreeg op dit forum veel idee├źn met betrekking tot alternatieve cinema. Ook Maikel1981 zijn stukken op dvdforum over filmgeschiedenis en aangeschafte literatuur hielpen me. Wellicht kan ik uit jullie verhalen lering trekken m.b.t. keuze van films. Soms zou ik bij wijze van spreken een lijstje willen hebben met films die ik gewoon stelselmatig af zou moeten werken (van silents, tot blockbusters, tot exploitationfilms), omdat er gewoonweg teveel aanbod en te weinig tijd is en ik teveel tijd kwijt ben aan het uitkiezen van een film. Ik chargeer hier uiteraard, maar ik denk dat ik hierin veel van jullie zou kunnen leren.

Overigens heb ik geen idee of dit topic op de juiste plaats staat

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]