Logo

It is currently 19 Nov 2017, 07:03

Post new topic Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
  Re: SecondSpin
25 Jul 2011, 18:02 

Whoehaaa....aardig lijstje. Sommige titels kwam ik ook tegen gedurende mijn zoektocht naar leuke schijfjes. Nu weet ik in ieder geval waar ze naartoe zijn....
Maar het zoeken blijft soms lastig...maar des te leuker als je wat tofs vind.

Offline Profile  

25 Jul 2011, 18:22 

Ja - altijd veel zoekwerk - hun site kan wel wat meer opties gebruiken om het aanbod te sorteren want dat is een gedoe. Gelukkig kan je zoeken op acteur of regisseur, helpt wel. Paar echt leuke dingen - de special edition van Night Tide bijvoorbeeld - is al lang OOP en kost veel, maar die hadden ze voor 9 euro dus dat valt goed mee. Heel benieuwd naar die film. En naar die zestig andere ook, natuurlijk ;)

Offline Profile  

26 Aug 2011, 12:59 

Weer een leuke sale: 30% korting!

Offline Profile  

26 Aug 2011, 13:27 

Gratis verzending zit er niet bij, jammer genoeg.

Offline Profile  

26 Aug 2011, 13:35 

Aha, meneer wil OOK nog gratis verzending.....

Offline Profile  

26 Aug 2011, 13:40 

:mrgreen:

Ik ga zelf wachten tot ze weer 'ns een actie doen met korting én gratis verzenden. Heb toch *kuch* genoeg onbekeken liggen.

Offline Profile  

13 Sep 2011, 18:37 

Shit shit shit!! De reden waarom ik laatst een nieuwe bestelling plaatste was omdat ik Trapped had gevonden van CodeRed met Henry Silva. Maak ik vandaag het pakje open...is het Trapped met Charlize Theron....ugh :evil:

Ook The Crawling Eye is verkeerd...in plaats van de juiste, gerestaureerde versie....krijg ik een vhs-rip van een goedkope maatschappij. Krijg netjes mn geld terug maar damn....jammer van Trapped....

Offline Profile  

16 Sep 2011, 07:50 

Er is weer eens een 20% korting plus free shipping sale aan de gang - code: 2ndfsept.
Daar gaat m'n koopstop weer!

Offline Profile  

16 Sep 2011, 08:07 

Dr. Strangelove wrote:
Er is weer eens een 20% korting plus free shipping sale aan de gang - code: 2ndfsept.
Daar gaat m'n koopstop weer!

En ik had me nog zo voorgenomen...........

Offline Profile  

28 Sep 2011, 19:58 

Eerste pakketjes druppelen weer binnen maar shit.....twee titels die ik erg graag wilde hebben, zaten niet in de pakketjes.

Diabolical Doctor Z van Mondo Macabro is niet geleverd.....ineens out of stock. Ook mn twee disker van Stone (Severin) zat er niet bij. Wel een andere film met dezelfde titel....damn. Geen grap....dit waren net twee titels waar ik twee bestellingen omheen had gebouwd om maar tot de 25 dollar te komen. Beetje zuur.... Gebeurt wel steeds vaker moet ik zeggen.

Offline Profile  

10 Oct 2011, 17:32 

Wel goede service hoor bij SecondSpin. Beide versies van de film Stone bieden ze aan op hun website, dus via links heb ik de mix-up uitgelegd. Ze stuurden me alsnog Stone (Severin 2-disk) op....maar fuck.....wederom de verkeerde versie..... :|

Offline Profile  

24 Feb 2012, 13:18 

Er is weer 20% korting en gratis verzenden. Ik had vanochtend een leuk lijstje gemaakt....nu wil ik bestellen..elke titel met een dollar, of soms meer, verhoogd...!

Slimme actie, aan de ene kant korting geven en aan de andere kant de prijzen verhogen...

Offline Profile  

20 Jul 2012, 15:57 

y'all know the drill: tot overmorgen FREESHIP20 voor gratis verzending en 20% korting vanaf US$25

http://www.secondspin.com/

Offline Profile  

12 Oct 2012, 17:03 

Ik bestel hier nog wel regelmatig alhoewel er best vaak wat mis gaat. Ze lossen het echter steeds weer netjes op.

Hoe zijn jullie ervaringen met levertijden?

Normaal gesproken duurt het tussen 1 - 3 weken. Ik wacht nu al 5 weken op een pakketje dat op 6 september is verzonden. Twee andere pakketjes die op 14 september zijn verzonden, heb ik al lang binnen. Beetje vreemd. Er is nog nooit een pakje kwijt geraakt van Secondspin.

Offline Profile  

13 Oct 2012, 01:34 

Bij mij duurde het de laatste paar keer duidelijk langer dan vroeger. Orde een maand (soms iets langer ook)...
Geef het nog even zou ik zeggen.

Offline Profile  

21 Aug 2013, 20:29 

Gebruikt iemand deze site nog? Normaal gesproken komen pakjes erg snel binnen, duurt vaak 1 a 2 weken. Wacht nu al ruim een maand op een pakje. Zijn er meer mensen die een langere levertijd ervaren?

Offline Profile  

22 Aug 2013, 08:55 

Gebeurt wel 'ns - meestal minder dan twee weken, zoals je zegt, maar heel soms duurt het om onduidelijke reden langer. Hun klantendienst is erg behulpzaam moest het misgaan. Zie in je vorig bericht in dit topic dat je laatst nog 'ns vijf weken moest wachten - is dat pakje uiteindelijk terecht gekomen?

Offline Profile  

22 Aug 2013, 12:15 

Ha die Tolpol! Leuk weer wat van je te vernemen. Dat pakje van vorig jaar is nooit meer aangekomen helaas. Maar vervolgens bestel ik er regelmatig en de pakjes komen steevast binnen 2 weken aan. Wel gaat er (bijna) elke keer wat mis; vaak een verkeerde titel (een remake ipv het origineel, een andere film met dezelfde titel). Ze lossen het steeds op maar vervelend om na elke bestelling een klacht te deponeren. Soms is het echt jammer als je een leuke fondst hebt en de verkeerde wordt geleverd.

Ook had ik dit jaar eens voor 23 (ipv de 22 toegestane euro) besteld en hop....18 euro bijbetalen.

Maar ik blijf er bestellen....met name tijdens de 20% korting en gratis verzenden.

Offline Profile  

31 Aug 2013, 10:23 

Eindelijk binnen, ik moest 18 euro bijbetalen. Het bedrag was 35 dollar maar daar ging nog een credit af waardoor ik uiteindelijk 27 dollar (20,50 euro) heb betaald. Netjes onder de grens dus. Secondspin had echter op de verpakking en invoice 35 dollar geschreven.

Ik ga maar bezwaar indienen. Irritant dit.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4