Logo

It is currently 18 Nov 2017, 08:16

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message

16 Dec 2010, 14:16 

To be Twenty vond ik echt wel goed - maar past niet in z'n milieu-cyclus - eerder vuige exploitation. Al een tijd geleden dat ik 'm zag, en herinner me niet meteen details, maar gaat over twee onschuldige flirtende meisjes die de verkeerde mannen tegen het lijf lopen - smerig filmpje hoor. Van Kidnap Syndicate heb ik genoten en zeker een kijkje waard, maar niet echt een must. Naked Violence nooit gezien.

Offline Profile  

16 Dec 2010, 14:24 

Thanx! Ik weet dat To Be Twenty niet in het "politie"genre valt maar lijkt me toch wel wat. Wellicht toch maar aanschaffen dan.

Offline Profile  

16 Dec 2010, 15:35 

Naked Violence krijgt halverwege pagina 10 van het poliziottesco topic een 4/10 toebedeeld door Camera Obscura, zag ik net.

Offline Profile  

16 Dec 2010, 15:53 

Naked Violence vond ik niks. To Be Twenty vond ik erg goed, sterker nog, denk dat ik het zijn beste film na Milano Calibro 9 vind. Memorabele film.
Kidnap Syndicate niet gezien. Luc Merenda schrikt me af, al zal ik hem vast wel te pruimen vinden.

Di Leo's Un vacanzo per un massacro heeft ook Engelse opties, als je je mandje nog moet opvullen. Was ik niet zo enthousiast over, maar sommigen vinden hem erg sterk. Is een soort Last House on the Left/ House on the Edge of the Park gevalletje.
La lupa mannara / The Werewolf Woman vond ik een leuk sleazy gevalletje. Of misschien kan je Pistol for Ringo er nog bij gooien, al is de Koch-uitgave beter. De rest van de Raro-toppers heb je inmiddels wel geloof ik

Last edited by Camera Obscura on 16 Dec 2010, 16:23, edited 1 time in total.

Offline Profile  

16 Dec 2010, 16:03 

Thanx! Un vacanzo per un massacro had zeker mn aandacht maar je bericht over non-anamorphic schrikte me wat af. Heb daar toch het geld niet voor over. Zat inderdaad al krampachtig naar titels te zoeken om bij Kultvideo te bestellen maar de titels zijn ook bij Amazon.it te koop voor een redelijke prijs.

Jammer van Naked Violence.... Die hoezen zien er ook allemaal zo te gek uit, je denkt dan automatisch "vette film!!".

Offline Profile  

16 Dec 2010, 16:31 

Bij Raro zelf liggen ze ook nog wel vrij voordelig - als je er een zestal hebt haal je de verzendkosten er wel uit. Niet echt nagegaan wat ze nu doen bij de andere webshops, het is een beetje plussen en minnen altijd.

http://www.rarovideo.com/schedaTitolo.a ... ory=Cinema segreto italiano

http://www.rarovideo.com/schedaTitolo.a ... ory=Cinema segreto italiano

Offline Profile  

16 Dec 2010, 17:18 

Op www.omg-entertainment.nl heb je af en toe ook Raro's voor een redelijke prijs, en lage verzendkosten.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2