Logo

It is currently 23 Nov 2017, 09:21

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message

02 Jun 2006, 16:29 

Zat gisteren een fout in hun systeem waardoor de prijzen niet allemaal klopten. De huidige prijzen zullen tijdens de actieperiode niet verder dalen.

Offline Profile  

03 Jun 2006, 14:50 

Iemand verder nog noemenswaardige dingen gezien? :D

Offline Profile  

03 Jun 2006, 14:55 

WWII Collection - European Warfare $19.56
- Battle Of The Bulge
- Battleground
- The Big Red One: The Reconstruction (Special Edition, 2-disc)
- Dirty Dozen
- Where Eagles Dare
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=651659

Offline Profile  

03 Jun 2006, 21:31 

Nu maar hopen dat onze vrienden van de douane niet zijn ogen richt op ene D.Pacific.

Offline Profile  

04 Jun 2006, 00:41 

Preacher wrote:
Nu maar hopen dat onze vrienden van de douane niet zijn ogen richt op ene D.Pacific.

idd, dan zou je alle salesvoordeel teniet doen.

John Wayne: John Ford Film Collection is trouwens bijna 5 euro goedkoper, nu nog een pre-order, maar komt officieel dinsdag uit en valt dus binnen de sale

John Ford Film Collection, The (2006) is een kleine 2 euro goedkoper, en komt ook 6 juni uit

Offline Profile  

09 Jun 2006, 11:18 

Met al mn onervarenheid heb ik nu dit aan de hand:

Ik had een flinke bestelling gedaan, zo'n 13 titels en gekozen dat ze het zouden opsturen zodra het voorradig was. Dus de eerste bulk werd meteen verzonden. Toen later een tweede zending. Toen bleven er nog 4 titels over. Wat doen ze....ze zenden nu elke dag 1 titel!!! Dus elke keer de volle mep aan verzendkosten. Daar baal ik nu wel van. Ik wil niet wachten totdat alles wordt verzonden omdat er 1 titel bv niet voorradig is maar dit is het andere uiterste. Geen grap....elke dag wordt er nu apart 1 dvd verzonden. Wacht dan effe en stuur ze dan alle vier tegelijk op.... Ik had bv 1 dvd voor het luttele bedrag van 0,56 cent besteld....gewoon voor erbij. Daar betaal ik nu 3,70 voor ofzo.....tja.... Nog steeds niet erg duur maar als ze dus 5x extra rekenen per zending dan wordt het alsnog een "duur" grapje...

Waarschijnlijk mn eigen fout maar ik dacht eigenlijk zo; eerst de zending die meteen voorradig is en dan een tweede zending zodra de rest er is.... Zo werkt het blijkbaar niet....

Offline Profile  

09 Jun 2006, 11:33 

Welke verzendoptie had je gekozen? Je bestelling mag ook max uit 12 'items' bestaan. Als je meer hebt besteld dan wordt de order gesplitst.

Offline Profile  

09 Jun 2006, 11:36 

Als je wil dat je order verstuurd wordt, precies zoals je 't besteld hebt, moet je bij checkout voor de optie "Hold till complete" kiezen. Dan wachten ze tot al je titels voorradig zijn en sturen ze de ganse order in één keer op.

Als je voor "Ship what is currently available" kiest daarentegen, kan het dat ze elke dag een titel verzenden zodra die in stock is, zoals bij jou het geval.

Offline Profile  

09 Jun 2006, 12:46 

De meest dvd's waren in stock dus die konden ze meteen verzenden. Ik dacht, de overige dvd's komen wel in een tweede zending....uiterlijk derde zending.

Ik koos inderdaad niet voor hold till complete omdat ik geen weken wilde wachten omdat maar 1 of 2 dvd's niet voorradig zijn. Maar nu versturen ze dus de overige vier dvd's per stuk....en wel elke dag 1.... Dan wordt het dus een beetje overbodig een stukje duurder. Zo'n vier keer 3 euro... Ik kom er wel overheen hoor.... :wink: Ik had gewoon verwacht in 1 of 2 zendingen klaar te zijn. Eerste zending wat voorradig is en een tweede en wellicht derde zending met de rest...

Weer van geleerd...

Offline Profile  

09 Jun 2006, 13:13 

melville wrote:
Welke verzendoptie had je gekozen? Je bestelling mag ook max uit 12 'items' bestaan. Als je meer hebt besteld dan wordt de order gesplitst.

ik had naderhand pas gezien dat twee van mijn items dubbeldiscs zijn ipv 1disc dus ik had 14ipv 12 items. Heb ze gemailed om dan 1 item te cancellen maar ze wist me te vertellen dat ze de dvd die er niet bij zat nog rap heeft kunnnen bijsteken vlak voor het vertrok :)

Echt supervriendelijk zijn ze daar imo

het langste dat ik ooit op een dvd heb moeten wachten die niet in stock was is 2weken, kies altijd voor hold till complete

Offline Profile  

09 Jun 2006, 13:46 

Djet3k wrote:
melville wrote:

ik had naderhand pas gezien dat twee van mijn items dubbeldiscs zijn ipv 1disc dus ik had 14ipv 12 items. Heb ze gemailed om dan 1 item te cancellen maar ze wist me te vertellen dat ze de dvd die er niet bij zat nog rap heeft kunnnen bijsteken vlak voor het vertrok :)

Echt supervriendelijk zijn ze daar imo

het langste dat ik ooit op een dvd heb moeten wachten die niet in stock was is 2weken, kies altijd voor hold till complete

Twee weken is peanuts.... Ik heb pas 1 bestelling eerder gedaan en die deed er zo'n 4-5 weken over.... :shock: De ervaringen zijn geloof ik nogal verschillend. Ik heb dus ook gemaild, nog geen reactie...afwachten dus. Ben ook wel benieuwd hoelang de zendingen er over gaan doen....

Offline Profile  

09 Jun 2006, 18:29 

Errol Flynn: The Signature Collection $22.08

Offline Profile  

09 Jun 2006, 21:11 

Equinox (Criterion) is reeds binnen.

Offline Profile  

25 Jul 2006, 23:57 

Weet niet waarom maar prijzen zijn zo te zien wat gedaald.

Offline Profile  

26 Jul 2006, 09:32 

melville wrote:
Weet niet waarom maar prijzen zijn zo te zien wat gedaald.

Wie een lopende bestelling heeft moet ze even mailen om die prijzen te laten updaten. Anders betaal je de oude prijs.

Offline Profile  

dvdpacific
06 Aug 2006, 03:15 

Bestellingen in 5 werkdagen binnen.
Pre-orders soms al voor de releasedatum. 8)

Offline Profile  

07 Sep 2006, 20:39 

In navolging van Blue Underground en Mondo Macabro heeft No Shame ook bundels van 2 dvd's uitgebracht tegen lagere prijs.

klik
Secrets Of A Call Girl
A Whisper In The Dark

klik
A Man called Magnum
Last Round

Offline Profile  

08 Sep 2006, 00:55 

dat is wachten op een fijne bundeling van Partner en Love and Anger.......zeker voor $17 zou dat een weergaloos koopje zijn

Offline Profile  

XENA Warrior Princess
16 Sep 2006, 04:26 

Re: XENA Warrior Princess seizoen 1-6 DVD boxsets

Op Rodisc's mailing, Ronews nr.435, staan de 6 XENA Warrior Princess SEASON 1-6 DVD-boxsets voor € 49,90 per stuk (ex.porto), LINK 1.

Echter, dezelfde 6 XENA Warrior Princess boxsets zijn bijvoorbeeld bij DVDPaific.com € 24,58 p. stuk (ook ex.porto)... LINK 2
Bruto voordeel bij aanschaf via DVDPacific van alle 6 boxsets € 147,92 :roll:

Offline Profile  

21 Sep 2006, 17:30 

Ik kan The Third Man niet vinden op DVDpacific, iemand enig idee waar dat aan ligt?

Offline Profile  

21 Sep 2006, 17:57 

Vincent wrote:
Ik kan The Third Man niet vinden op DVDpacific, iemand enig idee waar dat aan ligt?

De eerste uitgave van Criterion is out-of-print gegaan. Het gerucht gaat dat er een rerelease in november komt - samenvallend met Reed's The Fallen Idol - maar hij is vreemd genoeg nog niet aangekondigd.

Offline Profile  

28 Nov 2006, 12:24 

Paris, Texas $5.78

Features:
Full-length audio commentary by Director Wim Wenders
Deleted scenes with optional commentary by Director Wim Wenders
"Kinski In Cannes" featurette

Zie dvdbeaver voor review

Offline Profile  

11 Dec 2006, 18:36 

Tokyo Shock/Shriek Show triple packs $12.50

7 Grand Masters / New Big Boss / Red Wolf
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=732012

Black Angel 1 / Black Angel 2 / Pistol Opera
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=755633

Black Demons / The Ogre / The Other Hell
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=755767

Flesh for the Beast (R-rated) / Werewolf Woman / Nightmares Come at Night
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=757736

Fiancee Of Dracula / Two Orphan Vampires / Central Park Drifter
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=731750

Offline Profile  

01 Feb 2007, 12:33 

Er lijken rare dingen aan de hand te zijn bij Pacific. Ik deed een search op een paar aankomende Blue Underground-titels om te zien of ze al te pre-orderen zijn, maar niets dook op. Dan maar een search op Blue Underground (Power Search -> Studio -> Blue Underground) gedaan wat maar zeven titels opleverde !?

Uit nieuwsgierigheid 'ns gezocht op Anchor Bay, en daar beperken ze zich tot iets meer dan tweehonderd titels - ook lang niet het volledige aanbod, vroeger kreeg je dan zowat duizend titels te zien. Ook Shriek Show - slechts 45, da's nog niet eens de helft.

Wat is daar allemaal gaande opeens ? Hoop dat ze niet in problemen zitten, want 't is m'n voornaamste bron aan dvds.

Offline Profile  

01 Feb 2007, 12:57 

Op dit moment zie ik het volgende:
Quote:
Our Apologies for the inconvenience!

We should be back up and running in approximately 10 to 15 minutes.

Just attending to a scheduled database update and indexation which when completed will display on site some exciting new releases recently announced
Ik denk dat ze even aan het reorganiseren zijn.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next