Logo

It is currently 24 Nov 2017, 07:47

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message

06 Jun 2007, 10:40 

Goed nieuws voor wie problemen had met de douane : vandaag een pakje van Pacific - verzonden via Zweden !

Offline Profile  

10 Jun 2007, 15:27 

tolpol wrote:
Goed nieuws voor wie problemen had met de douane : vandaag een pakje van Pacific - verzonden via Zweden !

Wellicht alleen voor speciale klanten?

Ik ga binnenkort weer een bestelling plaatsen en dan zal ik wel zien of ik de douanekosten er nog bij krijg, zelf heb ik nog nooit (even afkloppen) douanekosten betaald :)

Offline Profile  

11 Jun 2007, 19:08 

tolpol wrote:

Naar aanleiding van jouw opmerking maar eens nagevraagd:
Quote:
Hello ,

Unfortunately on the 14th of May USPS increased international mailing rates quite substantially to the point that would not be acceptable to our customer and the eventual loss of business. Therefore an alternate method was sourced requiring only a slight increase and with delivery times expected to be the same if not better.

At this time we are aware that delivery seems to be taking a little longer than expected. We have noticed this problem and have already began measure to improve this for all future parcels. If after a few weeks no improvement is seen then alternate shipping methods will be looked into at that time.

All parcels are postmarked here for the Swedish post but are not actually shipping from or to Sweden.

Regards,

Jessica

En over de vraag of de douanekans nu nog kleiner wordt:

Quote:
So far it seems they have not been noticing them and charging them customs since they think it has already been paid.

Offline Profile  

15 Jun 2007, 12:41 

Heb onlangs nog een drietal pakjes ontvangen van andere Amerikaanse shops en die kwamen ook alledrie met een sticker van de Zweedse post. Lijkt dan niet enkel Pacific te zijn die er nieuwe verzendmethodes op nahoudt.

Offline Profile  

15 Feb 2008, 11:51 

De search-engine op Pacific is veranderd en niet ten goede - de lompheid werkt me op de zenuwen. Zoeken op volledige titels doet het zowat nooit - moet altijd lijsten doorploegen na een search op een sleutelwoord.

Ziezo - m'n stoom is afgeblazen.

Iemand zin in nazisploitation ?

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=921645

Titels staan er nog niet bij, maar het is zo'n cheape Mediablasters-bundel van :

- SS Girls
- SS Experiment Love Camp
- SS Camp Woman's Hell

Perfecte date-movies, dus.

Offline Profile  

15 Feb 2008, 13:03 

tolpol wrote:
De search-engine op Pacific is veranderd en niet ten goede - de lompheid werkt me op de zenuwen. Zoeken op volledige titels doet het zowat nooit - moet altijd lijsten doorploegen na een search op een sleutelwoord.

Ziezo - m'n stoom is afgeblazen.

Iemand zin in nazisploitation ?

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=921645

Titels staan er nog niet bij, maar het is zo'n cheape Mediablasters-bundel van :

- SS Girls
- SS Experiment Love Camp
- SS Camp Woman's Hell

Perfecte date-movies, dus.

meteen besteld, thanks!

Offline Profile  

07 Mar 2008, 17:26 

Vraagje: Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst bij DVDPacific en laten verzenden via USPS International Priority Air Mail. Die is nog steeds niet binnen. Nu wil ik een nieuwe bestelling plaatsen en daar staat de optie Swedish Post International Premium Mail tussen. Is dat een snellere manier of maakt dat weinig uit?

Offline Profile  

07 Mar 2008, 17:57 

Vincent wrote:
Vraagje: Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst bij DVDPacific en laten verzenden via USPS International Priority Air Mail. Die is nog steeds niet binnen. Nu wil ik een nieuwe bestelling plaatsen en daar staat de optie Swedish Post International Premium Mail tussen. Is dat een snellere manier of maakt dat weinig uit?

Mijn ervaring is dat die iets trager is, duurt ongeveer 3 dagen langer schat ik. Pakjes via USPS waren er volgens mij vaak met een ruime week.

Offline Profile  

12 Mar 2008, 20:11 

tolpol wrote:

de firefox plugin deed het sindsdien ook niet meer. nieuwe versie is hier te downloaden (oude moet je mss eerst verwijderen)

Offline Profile  

12 Mar 2008, 21:50 

melville wrote:
de firefox plugin deed het sindsdien ook niet meer. nieuwe versie is hier te downloaden (oude moet je mss eerst verwijderen)

Ah - wie we daar hebben :wink:
Bedankt Alex.

Offline Profile  

14 Mar 2008, 19:59 

veel van de adult swim series kosten nu 6.66euro ipv 16.66 :)

Offline Profile  

27 Mar 2008, 17:33 

Gaat de laatste tijd snel bij Pacific. Een bestelling van vrijdag de 14e was gisteren al binnen (via Swedish Post International Standard Mail). Da's zeven werkdagen. Niet verkeerd.

Offline Profile  

13 Oct 2009, 19:56 

optie om via zweden te verzenden is blijkbaar verdwenen? :(

Offline Profile  

13 Oct 2009, 20:06 

Maakt niet uit - dacht eerst ook dat het een manier was om de douane te omzeilen, maar die pakjes gingen niet via Zweden zoals die van CD-Wow indertijd - werden gewoon geleverd door Swedish Mail. Blijkbaar hebben die competitieve internationale prijzen want wordt door veel Amerikaanse shops gebruikt. Je zal nog steeds tax moeten betalen op die leveringen, als je boven de 22 euro gaat en controle krijgt.

Koop nauwelijks nog wat bij Pacific, maar een paar maanden geleden nog wat binnen gekregen en volgens mij stond daar niet langer een fictieve prijs op vermeld, maar het reële bedrag. Pakjes zien er ook helemaal anders uit dan vroeger.

Offline Profile  

13 Oct 2009, 20:13 

toch nog geregeld bij besteld de voorbije maanden en geen problemen. sinds ik niet meer wil bestellen bij axelmusic blijft er niet veel anders meer over vrees ik. dacht dat ik bij pacific altijd veilig zat maar is blijkbaar niet het geval.

Offline Profile  

13 Feb 2010, 09:58 

Quote:
DVD Pacific Closure Announcement
Dear Customers,
Today is a sad day as I announce to you that we are going to cease trading. After successfully running DVD Pacific for the past 16 years we have decided to close our operations. The current market conditions, declining overall business and my present health issues have impacted us greatly and led to this very difficult decision.
To you, our commercial customer base, we understand the difficulties you face in not having product in a timely manner and have taken steps to assist you with continuous uninterrupted supply of product as we commence our winding down. Effective immediately we have transferred all of your contact information through to Alliance Entertainment. Alliance has been our primary supply chain partner for almost 10 years now and we feel very comfortable and confident that they will be more than capable of servicing all your DVD and CD needs.
Kathie will be available during this transition phase to ensure everything is managed as smoothly as possible and she will be liaising with you and Alliance to handle any issues should they arise. You may be concerned about pricing issues etc and at this time it is our understanding that Alliance will be able to offer you pricing comparable to or possibly better than you received from DVD Pacific but I am sure a representative from Alliance once assigned to your account will be able to supply you with all of this pertinent information.
Current filled items will be split off and shipped and backorders will be cancelled and need to be submitted under new account. Should you not wish the filled items to be shipped please let us know as soon as possible and should any customer require a list of their backorders Kathie would be more than happy to help and can be reached at kath@dvdpacific.com. We also expect there will be many questions and will be more than happy to help in any way we can and urge you to ask as we are here to help.
We wish to thank you for your support to date as many of you have been with us for a substantial time and truly been a pleasure to work with. We trust your businesses continue to prosper and your new partnership with Alliance if you choose to go that route as I recommend is profitable and successful. Please expect a follow up e-mail and introduction from Alliance shortly.
Your sincerely,
Brad Searle
President
DVD Pacific Inc.

Dat zou wel slecht nieuws zijn zeg. Zeker nu ik nog wat dingen heb openstaan daar, maar sowieso altijd een fijne shop voor regio 1/A spulletjes.

Offline Profile  

13 Feb 2010, 20:18 

hmmm crap, was gisteren nog op de site en toen stond er iets over maintenance

Offline Profile  

13 Feb 2010, 21:34 

Damn, dat zou jammer zijn. Jarenlang mijn NTSC leverancier geweest, en met name de laatste tijd omdat Amazon.com tegenwoordig standaard douane problemen geeft. Op zoek naar een vervangende shop dan maar...

Offline Profile  

14 Feb 2010, 18:20 

Raar bericht zeg; 'My present health issues.'

Maar jammer, net nu ik voor het eerst sinds een jaar weer wat besteld had.

Offline Profile  

02 Apr 2010, 18:59 

Is weer open:

http://dvdpacific.directtoustore.com/

Offline Profile  

Re: DVDPacific
10 Jan 2012, 00:23 

De Jean Rollin Blu-Rays zijn te pre-orderen voor US$15.09/stuk
Eerste vijf titels verschijnen op 24 januari :

Fascination
Lips of Blood
Shiver of the Vampires
Nude Vampire
Iron Rose

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 121 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5