Logo

It is currently 20 Nov 2017, 11:31

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
  Re: Horrormovieempire.com
26 Jan 2012, 17:52 

Het ging bij Play dus letterlijk in 99,9 procent van de gevallen goed en na de eerste klacht bestel je er nooit meer wat? U is een kritische consument...

Offline Profile  

26 Jan 2012, 18:36 

dat ben ik inderdaad als ze flagrant beginnen te liegen (tijdens 2 telefoongesprekken) en niet de moeite doen om te antwoorden op 3 beleefde mails van een trouwe klant. als ik de indruk krijg dat ze mij als een stuk stront behandelen en mijn probleem niet au serieux nemen dan begin ik te steigeren en dan loop ik nog liever massa's super sales mis dan die klootzakken ooit nog een euro te gunnen. de dag dat play.com bankroet gaat zal een mooie dag zijn :mrgreen:

Offline Profile  

27 Jan 2012, 12:57 

Eindelijk een reactie van HME op een mail die ik 19 januari verstuurde. Hij vroeg me onderstaand bericht hier te posten;

We are extremely sorry about the delay and not being able to answer everyone in a timely manner. We weren't expecting even 1/10th of the sales volume that we received as we never had that many orders at one time before. We didn't want to just limit the sale to what was on hand as many people had requested that we keep it up and that they'd be happy to wait for us to get things back in. While they didn't think it'd be a month (WE DIDN'T EITHER!) we understand the frustrations but we just ask everyone to hang in there with us. This is not how things normally are, but we also understand if anyone wishes for a refund or opens a paypal claim etc. We are definitly NOT a scam, we have no intentinos of keeping anyones $$ or items. We hope to have you all back as customers but again we understand if not. We are also answering over 100 e-mails a day like yours asking for order updates, etc. so even the 96 hours we thought it would take to get back to e-mails hasn't been able to stand. BUT contrary to what some believe we aren't thiefs, we aren't not sending items, what we are trying to do is get everyone in order of when they placed the orders and make sure everything gets sent. THANK YOU ALL!
-Demetrios

En jawel....twee blu-Rays zijn er weer verzonden.... :D Dat zijn er drie. De eerste heb ik trouwens binnen, was er in 9 dagen.

Offline Profile  

30 Jan 2012, 11:44 

Geld is wel afgeschreven zag ik op mijn CC overzicht, kijk het nog wel even aan, maar zit er toch wel over na te denken om het geld terug te laten boeken.

Offline Profile  

30 Jan 2012, 12:22 

Refund aangevraagd. Benieuwd hoe lang dat dat gaat duren en anders maar contact opnemen met MasterCard.

Offline Profile  

02 Feb 2012, 15:57 

iemand een refund aangevraagd via paypal? of nog plannen?

Offline Profile  

02 Feb 2012, 16:00 

Neen - wacht nog af. Ben er wel bij gaan liggen, maar - wacht nog af.

Offline Profile  

02 Feb 2012, 17:09 

ik denk ook om nog af te wachten, geloof nog steeds in incompetentie ipv oplichting

Offline Profile  

02 Feb 2012, 18:08 

Ik wacht rustig af, heb ook maar 5 euro op het spel gezet :)

Offline Profile  

02 Feb 2012, 18:38 

hier toch 160 dollar :?

Offline Profile  

02 Feb 2012, 20:41 

Ik had 5 BU blu-rays gekocht voor 50 dollar, en heb ze allemaal netjes ontvangen. Zou ze ook nog steeds het voordeel van de twijfel geven.

Offline Profile  

02 Feb 2012, 22:33 

Heeft me 22 euro gekost, dus is nog te overzien. Wacht ook nog ff af.

Offline Profile  

03 Feb 2012, 11:09 

toch 1 paypal claim ingediend, benieuwd. het gaat wel onmiddellijk van bemiddeling naar dispute. had eigenlijk liever gewoon orders ontvangen maar de statistieken op blu-ray.com zijn om te huilen

blijven nog over: 2 orders die zogezegd verstuurd zijn, 4 orders zonder claim en zonder nieuws

Offline Profile  

09 Feb 2012, 22:49 

Melzz wrote:
En jawel....twee blu-Rays zijn er weer verzonden.... :D Dat zijn er drie. De eerste heb ik trouwens binnen, was er in 9 dagen.

Fuck man, bleken ze nog niet te zijn verzonden!!! :shock: Na een tweet van mijn kant (speciaal een account gemaakt) bleken ze nog ergens te liggen...bizar.

Ondertussen is er verder niets meer verzonden van mn overige 9,5 orders. De beste man reageert niet meer op mail.... Dit is echt heeeel erg triest. Mn creditcardcompany zegt dat al mn aankopen tot 13 maanden zijn verzekerd tegen niet leveren / failliet gaan etc...maar toch. Loop me vreselijk op te vreten en twijfel nog steeds of ik mn geld moet laten terugstorten. Eigenlijk wil ik gewoon mn disks....vooral omdat "ik al zo lang heb gewacht en zo ver ben gekomen".

Iemand ondertussen al wat ontvangen? Tolpol?

Offline Profile  

09 Feb 2012, 23:30 

Niks! Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet........

Offline Profile  

10 Feb 2012, 11:13 

Nope - hier ook niks.

Begint er meer en meer op te lijken dat hij gewoon snel geld op z'n rekening nodig had om ergens een putje te vullen. Ik vermoed dat hij volledig op krediet leeft en we afhangen van zo'n financiële knoeier. Denk echt wel dat hij niet van 'slechte wil' is, maar te laks en teveel zelfvertrouwen heeft. Denk ook dat ik nog een hele tijd kan terugvallen op de verzekering van m'n kredietkaart, dus ik wacht nog. Maakt me niet zo heel veel uit. Maar zou het wel ooit willen ontvangen...

Offline Profile  

10 Feb 2012, 11:30 

Ik heb een claim bij Paypal ingediend en ben in het gelijk gesteld. Het ging niet om zoveel geld, maar ik houd niet van onafgehandeld gezeur. Geloofde het inmiddels wel, wist amper nog welke films ik besteld had.

Offline Profile  

10 Feb 2012, 12:32 

twee claims nog lopen bij paypal, de derde geweigerd wegens te laat

voor nog een pak bestellingen moet ik rekenen op zijn goodwill want kan geen claims meer indienen

topic op blu-ray.com kan ik momenteel niet meer vinden?

Offline Profile  

12 Feb 2012, 11:53 

Mellz jij blijkbaar nog iets ontvangen? (zag op twitter)

Offline Profile  

12 Feb 2012, 12:45 

matt wrote:
Mellz jij blijkbaar nog iets ontvangen? (zag op twitter)

Ja, heel bizar. De twee titels die op 27 januari zijn verzonden. Echter, als ik het trackingnummer bekijk via USPS dan zouden ze nog daar moeten liggen. Tracking klopt dus niet. Dus ik heb nu drie titels ontvangen in totaal.

Offline Profile  

12 Feb 2012, 13:27 

De pakketjes worden alleen binnen de VS getrackt: je kunt ze online volgen tot aan Chicago, daarna zijn ze binnen een paar dagen in Nederland op het bezorgadres, maar kun je ze niet meer met die code volgen.

Offline Profile  

13 Feb 2012, 12:17 

Nu is mijn geduld ook op hoor. Wat een afgang. Voel echt dat ik ergens in gestonken ben. Vertouwde het van dag 1 al niet, maar heb me toch laten gaan, omdat ik iedereen maar zag orderen. Heb uiteindelijk 18 discs besteld, 1 ontvangen. Ik zie net dat zijn facebookpage gesloten is. Hij kan natuurlijk nooit inkopen voor zo'n lage prijs. Ik heb m'n lesje wel geleerd. Heb 'm zojuist een e-mail gestuurd met het verzoek al het resterende te cancellen.

Offline Profile  

13 Feb 2012, 13:56 

Ik heb vandaag ook weer een mail gestuurd. Mn laatste mail was van 5 februari, we zijn inmiddels 8 dagen verder.

Het is allemaal de schuld van Tolpol, met zn tips.....ik stel een ban voor.... :mrgreen:

Wachten is het ergste niet maar het totale gebrek aan communicatie. We zijn aankomende zondag 2 maanden verder en ik heb 3 items van de 22 ontvangen! Ik heb het gevoel te moeten smeken om mn spul waar ik al voor heb betaald. Als ik niet heb lopen mailen, twitteren had ik volgens mij nog niets ontvangen.

Eigenlijk wil ik gewoon mn blu-rays/dvd's voor ultracheap maar er zijn grenzen... Vooral pre-orders had hij 6 weken geleden al kunnen voorzien maar zelfs die zijn nog niet verstuurd. Veruit de slechtste internetshop die ik tot op heden ben tegengekomen.

Zn laatste bericht van 26 januari: "The rest will be out very shortly"..... :?

Offline Profile  

13 Feb 2012, 14:04 

Melzz wrote:
Het is allemaal de schuld van Tolpol, met zn tips.....ik stel een ban voor.... :mrgreen:

Zelf dit topic openen en dan iemand anders de schuld geven. Schaamteloos! :mrgreen:

Offline Profile  

13 Feb 2012, 14:05 

The devil made me do it....

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next