Logo

It is currently 24 Nov 2017, 07:49

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
  Re: Horrormovieempire.com
14 Feb 2012, 11:32 

Melzz wrote:
The devil made me do it....

s'ulb pook - eripme eivom rorroh jib s'ulb pook - s'ulb pook

Offline Profile  

19 Feb 2012, 10:36 

Ik ga ook maar eens contact opnemen met mijn bank..... :(

Offline Profile  

19 Feb 2012, 19:10 

Ik morgen ook. Het is genoeg geweest.

Offline Profile  

22 Feb 2012, 00:30 

Mijn geduld is ook op, wat een flutzaak en nutteloze energie heeft me dit gekost. Het zat me niet lekker en ik heb nogmaals contact gezocht met Visa. Je kan binnen 13 maanden een beroep doen op een "verklaring betwiste transacties" maar het advies is zsm contact met Visa op te nemen indien je het zaakje niet vertrouwd. Dan is de kans het grootst dat je je geld terugkrijgt. Bij voorkeur uiterlijk binnen 3 maanden. Ik heb nu ruim 2 maanden gewacht.

ELKE internetwinkel moet een (verwachte) datum kunnen noemen wanneer ze gaan leveren. Deze clown stuurde me afgelopen vrijdag weer een mail met een vaag antwoord als "very soon". Daar kun je na twee maanden toch niet mee aankomen zeg. Van de 22 items zijn er 3 verzonden en binnen gekomen. Het is niet zo dat ik op een laatste restje zit te wachten. Hopeloos dit. Ik had erg graag mn items gehad maar de grens is inderdaad bereikt.

Offline Profile  

23 Feb 2012, 09:41 

Ik ben werkelijk bang dat ik m'n geld nooit meer terugzie. Alles betaald met Paypal en van die partij kun je echt geen hulp verwachten. Mijn mailtje van 13 Feb naar HorrorMovieEmpire om uitleg en terugbetaling is niet beantwoord. Flutzaak? Het is gewoon een klootzak.

Offline Profile  

23 Feb 2012, 12:41 

Paypal had anders binnen een week mijn claims goedgekeurd en daarna vrij snel alles terugbetaald. Bovendien zullen er flink wat meer mensen over deze winkel bij ze geklaagd hebben - lijkt me dat het allemaal wel moet lukken dus.

Offline Profile  

23 Feb 2012, 12:51 

Probleem voor Paypal betalers is dat de termijn om klacht in te dienen eigenlijk al verstreken is... daar zijn ze volgens mij wel strikt in.

Heb trouwens slechte ervaringen met Paypal's zogenaamde klantendienst, maar da's iets waarover ik liever niet opnieuw wil uitweiden. Niet in verband met Horror Movie Empire, overigens.

Was van plan het uit te zitten, maar vermits het erop lijkt dat iedereen z'n geld terug vraagt, denk dat ik het best ook maar doe vooraleer de zaak overkop gaat.

Offline Profile  

23 Feb 2012, 13:36 

Was ook echt van plan te wachten maar 201,97 dollar verspelen vindt ik toch effe teveel. 3 items ontvangen van de 22 is echt belachelijk. Met name een aantal pre-orders had ie toch gewoon kunnen inkopen....ruim vantevoren.

Helaas, ik had graag mn spullen gehad.

Ik las op zn twitter dat ie nu is geweerd op al zn horrorconventies waar ie met zn stalletje zou staan. Met wat vraag je je af. Hij heeft toch geen voorraad....

Hoeveel items heb jij uiteindelijk ontvangen Tolpol?

Offline Profile  

23 Feb 2012, 13:50 

4 van in totaal 23 bestellingen ontvangen...

Offline Profile  

23 Feb 2012, 13:57 

Dit begint inderdaad steeds meer op het dvdsoon-debakel van een aantal jaar geleden te lijken - te meer omdat de beste man steeds maar blijft roepen dat hij al die bestellingen 'soon' zal versturen! Ik heb dan wel erg geluk gehad met mijn 5/5 score.

Offline Profile  

23 Feb 2012, 14:12 

was 1 dag te laat en paypal heeft botweg gezegd dat ze niets meer konden / wilden doen. dag later sturen ze dan nog een tevredenheidsenquette....

heb deze ochtend een mail gestuurd voor een refund van 4 orders (allen buiten paypal termijn) twee zijn er zogezegd verstuurd op 28 januari maar hebt ze niet ontvangen.

hou voorlopig nog 1 order open die betaald werd via visa

Offline Profile  

23 Feb 2012, 14:14 

Dr. Strangelove wrote:
Dit begint inderdaad steeds meer op het dvdsoon-debakel van een aantal jaar geleden te lijken - te meer omdat de beste man steeds maar blijft roepen dat hij al die bestellingen 'soon' zal versturen! Ik heb dan wel erg geluk gehad met mijn 5/5 score.

ik heb het redelijk opgevolgd op blu-ray com etc. en je bent wellicht de enige die zo een succes heeft behaald, proficiat :mrgreen:

Offline Profile  

23 Feb 2012, 14:16 

heb zelf 2 op 18 ontvangen.

en refund gekregen voor 6 (4 niet ontvangen en 2 ontvangen)

dus als ik nu nog voor alles de refund krijg heb ik gewoon 2 blu-rays gratis gekregen, hoera :D

Offline Profile  

24 Feb 2012, 10:53 

Ik begin even te koken; wat een Oplichter, Dief, Fraudeur, Afzetter, Bedrieger, Schurk, Ladelichter, Knoeier, Zwendelaar, Bedotter, Charlatan, Praatjesmaker, Schoft, Boef, Zwendelaar, Kwakzalver, Bandiet, Deugniet, Schavuit, Flessentrekker, Ellendeling, Boosdoener, Valsspeler, Schelm, Slingeraar, Ploert, Loeder, Crimineel, Bajesklant, Onverlaat, Smiecht, Nepper, Beurzensnijder, Snoodaard, met andere woorden, een slechterik is het.

Offline Profile  

24 Feb 2012, 13:10 

heb al jaren niet meer moeten doen, zit te kijken op website van atos / banksys maar vind niet echt formulier voor betwistingen internetbetalingen via visa

iemand die kan helpen?

edit: gevonden

Offline Profile  

27 Feb 2012, 10:20 

Hmm - was van plan me vandaag bezig te houden met het papierwerk om de bestellingen te betwisten maar kreeg vannacht een verzendbericht van een titeltje.

Gaat wel om een Joe Sarno-film - maakte geen deel uit van de BU/Synapse sale. Besteld op 18 december.

Offline Profile  

27 Feb 2012, 16:29 

Een maand of meer geleden las ik nog wel op forums dat er af en toe nog eens wat werd verzonden. Dat ligt nu volledig stil volgens mij. Als die gast nu kon vertellen dat hij op een bepaalde datum weer stock heeft, dan weet je waar je aan toe bent. Mijn claim ligt nu bij Visa, ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn. Ruim een week na zijn laatste mail met "very soon" is het weer volledige radiostilte. Ook mijn verzoek tot een volledige refund wordt genegeerd.

Offline Profile  

27 Feb 2012, 17:17 

twee pakjes verstuurd op 28 januari....

guess what, nooit ontvangen. op al mijn mails van de voorbije weken heeft die scumfuck niets meer laten horen

Offline Profile  

27 Feb 2012, 17:45 

Weet nog niet goed wat doen. Vertrouwen doe ik het zeker niet meer.

Zie ik het goed - is dat gigantische topic vol klachten verdwenen op blu-ray.com?

Offline Profile  

27 Feb 2012, 18:17 

is verplaatst naar retailers topic zodanig dat ook niet leden kunnen volgen. links naar topic kunnen gebruikt worden bij indienen van klacht

Offline Profile  

27 Feb 2012, 18:37 

Ik kreeg maar liefst een mailtje van de man:

'Here's what we are now doing since its been so long for everybody; if
you prefer a refund we will issue you a refund, if you still don't mind
waiting/want your stuff we will get it out as soon as we can but we are
still behind and can't promise a specific time frame but it will be
soon, but we also will give you a gift certificate for the shop for the
entire order/remainder of the items unshipped from the order as well"

Wat maken jullie hier nou van? betekent dit dat ik nog meer mag bestellen voor het bedrag van de 17 niet geleverde blu rays? (volgens mij is ie echt gek geworden )

Weet je wat ik wel nog een beetje raar vind van de Blue Underground sale is dat Blue Underground het zelf promootte op hun facebook page. Toen ik dat zag, had ik het idee, het zal dan toch goed zitten. Maar enkele dagen later haalden ze de aankondiging weg.

Offline Profile  

27 Feb 2012, 18:53 

Ik heb slechts 3 blu-rays besteld waarvoor ik met plezier het dubbele betaal bij een wel betrouwbare shop. Papieren voor terugvordering zijn vandaag de deur uitgegaan.

Offline Profile  

27 Feb 2012, 19:09 

MdB wrote:
Ik kreeg maar liefst een mailtje van de man:

Ja die heb ik ook ruim een week geleden ontvangen, is een standaardmail. Ik las ook al dat mensen om een refund hadden gevraagd en exact die mail kregen waarin gevraagd wordt of ze een refund willen!!

Na ruim twee maanden kan hij nog steeds geen precieze datum geven...wat bizar. Ken geen enkele webshop die niet kan vertellen wanneer iets ongeveer wordt geleverd.

Gebeurde toch ook bij RARO, kreeg netjes een mail dat de voorraad op was en dat er half februari een nieuwe voorraad zou zijn. Vervelend dat je moet wachten maar je weet tenminste wanneer je je spullen kunt verwachten. En dan te bedenken dat ten tijde van bestellen op zijn website stond dat alle items binnen 72 uur worden verzonden!!

Offline Profile  

27 Feb 2012, 19:29 

Melzz wrote:
Ja die heb ik ook ruim een week geleden ontvangen, is een standaardmail. I

Wat heb jij geantwoord dan?

idd als ie nou zegt : je kunt ze verwachten over een maand , dan is dat ok voor mij. Het is niet dat ik die films nu nodig heb, maar dat helemaal niets aan kunnen geven is gewoon niet te harden. Ik denk echt dat hij op een dag gevlogen is.

Last edited by MdB on 28 Feb 2012, 20:40, edited 1 time in total.

Offline Profile  

27 Feb 2012, 19:57 

MdB wrote:

Wat heb jij geantwoord dan?

Dat ik een refund wil. Na twee dagen wachten ook Visa bericht. Ik kon dan in ieder geval een mail meesturen waarin ik aangeef een refund te willen hebben. Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mn verzoek voor een refund.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next