Logo

It is currently 20 Nov 2017, 09:44

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
  Horrormovieempire.com
26 Dec 2011, 13:10 

Deze shop mag onderhand wel een eigen topic. De BU sale is verlengd met iets hogere prijzen. Er is tevens een nieuwe sale mbt Scorpion Releasing:

http://www.shop.horrormovieempire.com/Scorpion_c165.htm

Zit ook leuk spul tussen!

Offline Profile  

Re: Horrormovieempire.com
26 Dec 2011, 14:07 

Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar ik sta er toch even in te koekeloeren want op dat lijstje staat maar een fractie van de Scorpion uitgaves. De andere kan je zoeken op titel en die kosten nog steeds veel.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 14:45 

Wellicht is het een selectie? Er zijn er drie die mn interesse wel hebben in ieder geval.

Ik heb een nieuwsbrief ontvangen en daar staat verder in:

Coming soon....Synapse/Impulse/Panik House Sale!

Kijk...dat kan ook wel interessant worden.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 15:39 

Hopelijk zit Humongous niet tussen die drie - onlangs gezien en kan 'm niet aanraden.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 17:18 

tolpol wrote:
Hopelijk zit Humongous niet tussen die drie - onlangs gezien en kan 'm niet aanraden.

Ehh...yep...die zit ertussen, samen met Final Exam en The House on Sorority Row.

Ik zag vandaag de trailer van Humongous en die vond ik zeer vermakelijk. De film is dus niet echt geweldig...mmmm....nog maar eens overwegen dan.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 17:50 

Enkel aan te raden als je A: werkelijk àlle slashers wil zien of B: een Canadese veertiger bent met videotheek-nostalgie.

Transfer is overigens ook erg matig - komt van een tape-master.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 22:55 

Is er eigenlijk uberhaupt bij iemand iets van het bestelde verstuurd en/of ontvangen? Een week geleden besteld en het geld is afgeschreven, maar heb geen verzendingsbericht mogen ontvangen.

Offline Profile  

26 Dec 2011, 23:00 

Werden tot nu toe twee verzonden bij mij. Alles samen een achttal dingen besteld. Dat het een trage shop was had ik al ergens gelezen, voor die prijzen heb ik wel geduld.

Offline Profile  

27 Dec 2011, 01:32 

Dat ik een tijdje op moet wachten is geen probleem. Had alleen nog van niemands gehoord dat er daadwerkelijk iets verstuurd was. Nu heb ik dat dus wel ;) Bedankt!

Offline Profile  

27 Dec 2011, 10:57 

van mij werd de eerste bestelling op dag zelf zowat verzonden, nog niet ontvangen. geen nieuws van de overige (5? 6?) bestellingen

Offline Profile  

29 Dec 2011, 12:10 

M'n eerste pakje zat vandaag al in de bus, dus eens verstuurd duurt het niet zo lang voor een US-zending. Ik verwacht wel een hele poos te moeten wachten tot de rest in stock en verzendensklaar is.

Offline Profile  

29 Dec 2011, 12:56 

tolpol wrote:
Enkel aan te raden als je A: werkelijk àlle slashers wil zien of B: een Canadese veertiger bent met videotheek-nostalgie.

Transfer is overigens ook erg matig - komt van een tape-master.

Nog bedankt, lijkt me een no-brainer.....sold!! :lol:

Offline Profile  

29 Dec 2011, 13:05 

Heb er zelf een tijdje geleden zestien euro voor betaald omdat er verhalen circuleerden dat hij al OOP ging en ik toch curieus was, maar bleek dat geld absoluut niet waard. Voor de huidige sale-price kan het er misschien nog mee door. Misschien. 't Is maar een zoveelste slasher en er zijn een boel betere genregenoten, je zou er echt niks mee missen.

Offline Profile  

29 Dec 2011, 13:50 

Over Final Exam lees ik ook verschillende verhalen. Voor die saleprijs wil ik ze wel proberen. Ik heb nog geen enkele uitgave van Scorpion Release, dus dit is een mooie kans. Ik heb er nu drie besteld en daar laat ik het ook bij.

Ik heb trouwens nog geen enkel verzendbericht ontvangen, ik hoop dat ze snel verzonden gaan worden.

Offline Profile  

03 Jan 2012, 14:17 

Heb ook nog een paar schijfjes besteld in de huidige synapse-sale, maar begrijp die gast niet helemaal. Hij zit tot aan z'n oren in de bestellingen van de BU-sale en krijgt die nauwelijks afgehandeld, maar ondertussen organiseert hij doodleuk nieuwe sales bij de vleet? Wordt nu echt wel tijd dat hij de boel verstuurt, vind ik.

Offline Profile  

03 Jan 2012, 14:31 

hij krijgt ondertussen de wind van voor op facebook en twitter. heeft trouwens een huis gekocht vorige week als ik me niet vergis, las iets over op twitter lol. take the money and run? :mrgreen:

ik was redelijk verrast om vast te stellen dat hij mij deze ochtend een persoonlijke mail heeft gestuurd. paypal heeft bewijs nodig van ontvangst van buitenlandse bestellingen die via hen zijn gebeurd. pas als x aantal klanten bevestigen dat ze de pakjes hebben wil paypal geloven dat het geen scam is. wil dat wel doen als ik pakje ontvang

neemt niet weg dat hij wel al de bestellingen via visa zou moeten kunnen verzenden en hij beter geen sales meer zou houden. ik wacht af hoe het verder gaat de volgende dagen, wil toch nog graag paar van die synapse titels

Offline Profile  

03 Jan 2012, 15:06 

Gisteren heb ik voor de derde keer gemaild. Ik krijg elke keer netjes en snel antwoord, de eerste twee keer met een beetje vage geruststellingen dat mijn twee bestellingen 'waarschijnlijk binnen korte tijd' verstuurd worden, nu met de belofte dat ze uiterlijk donderdag op de post gaan. Ik maak me er niet echt zorgen om: mijn indruk is dat het een enthousiaste maar niet al te snuggere jongen is die probeert in korte tijd een grote klantengroep op te bouwen. Eerder een goedbedoelende amateur dan een gehaaide fraudeur, denk ik, maar het zou wel fijn zijn als hij mijn bestellingen (met MasterCard betaald) deze week daadwerkelijk verstuurt.

Offline Profile  

03 Jan 2012, 15:26 

denk inderdaad dat het eerder overdreven enthousiasme / onkunde is dan moedwillig de boel belazeren.

Offline Profile  

03 Jan 2012, 16:21 

wat zijn jullie toch ongeduldig. de keren dat ik weken, zoniet maanden heb moeten wachten op bepaalde dvds is echt niet op een hand te tellen. en dit was heus niet bij kleine shops gerund door 1 persoon zoals dit

Offline Profile  

03 Jan 2012, 16:35 

Ik weet het - maar vind het gewoon een ontzettend dwaas gerunde shop en kan er met m'n kop niet bij.

Ondertussen is wel geweten hoe moeilijk hij het heeft om z'n plotse zondvloed aan orders af te handelen, dus dan verwacht je toch dat hij zich nu door die achterstand heenwerkt. Maar neen - hij zit er integendeel nog een massa extra onafgehandelde bestellingen bovenop te gooien door te blijven stunten met de ene actie na de andere. Waarbij ik enkel mezelf kan verwijten dat ik weer een boel in m'n karretje gooi, natuurlijk.

Lijkt akelig hard op mezelf en m'n kijkachterstand :mrgreen:

Offline Profile  

03 Jan 2012, 16:52 

ja je hebt wel gelijk over die nieuwe actie, die komt veel te snel na de vorige. is ook vervelend voor de kopers zelf die weeral direct veel geld moeten uitgeven na de vorige sale

Offline Profile  

03 Jan 2012, 17:02 

heb me voorgenomen om mijn kijkachterstand niet onder de 2000 stuks te laten zakken vandaar mijn ongeduld :mrgreen:

Offline Profile  

03 Jan 2012, 17:55 

matt wrote:
heb me voorgenomen om mijn kijkachterstand niet onder de 2000 stuks te laten zakken vandaar mijn ongeduld :mrgreen:

:lol:

Offline Profile  

03 Jan 2012, 20:23 

pakje dat verstuurd werd de 28ste vandaag goed ontvangen :-)

Offline Profile  

03 Jan 2012, 21:41 

Bij mij is er nog steeds niets verstuurd. Mn eerste order plaatste ik op 19 dec en mn laagste ordernr is 0000002130. Ik heb ook geïnformeerd en al heel snel een response; deze week....hoopt ie. Geen idee wat zijn systeem is want ik las dat andere orders al verzonden zijn terwijl die orders op de 23e zijn geplaatst....weird. Lijkt geen logische volgorde in te zitten.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next