Logo

It is currently 22 Nov 2017, 11:21

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
  Koreandvds.com
17 Feb 2011, 11:26 

Iemand ervaringen met http://www.koreandvds.com/ ?

Bijna een maand geleden iets besteld en afgelopen week kwam ik er achter dat ik nooit een bevestigingsmail had gekregen. Ik had betaald via Paypal, dus ik check mijn gegevens en ja hoor, het bedrag was gewoon afgeschreven (bijna een maand geleden al). Inloggen op de site om te checken wat er bij mijn account onder status order staat. Niets!

Dinsdag een mail gestuurd met verzoek om uitleg en bevestiging van Paypal-betaling meegestuurd. Ook niets. :roll:

Last edited by Camera Obscura on 17 Feb 2011, 11:38, edited 2 times in total.

Offline Profile  

17 Feb 2011, 11:31 

Geen ervaring mee, is dat uberhaupt wel een shop?
Zie nl. geen bestel opties.

Offline Profile  

17 Feb 2011, 11:38 

Sorry, ik bedoel http://www.koreandvds.com/

Het vreemde is dat op de Paypal-afschrift zowel koreandvds.com als http://www.koreanmovie.com en als email contact@koreanmovie.com

Schijnt weer een partner-site te zijn. Aangezien ik geen enkele bevestiging heb gekregen (behalve dan de Paypal-betaling), weet ik vrij weinig. Op de Paypal-betaling staan beide sites vermeld...

Offline Profile  

17 Feb 2011, 11:44 

Ok, ja daar heb ik wel eens besteld. Altijd zonder problemen, maar is wel alweer een paar jaar geleden. Site zag er toen ook heel anders uit, lijkt er op dat hij onlangs overgenomen is.

Offline Profile  

17 Feb 2011, 11:44 

Vorig jaar werd me veertig euro door de neus geboord door webshop dvdmagnet zonder dat ze me wat opstuurden. Ging ook via paypal. Sindsdien gebruik ik liever geen paypal meer - je bent daar helemaal niet gecovered als koper, lijkt echt nergens op. Heb tientallen mailtjes gestuurd - bij dvdmagnet volgde enkel frustrerende radiostilte en bij paypal copy/paste gezemel - kwam neer op 'tough luck'.

Koreandvds lijkt me ook gewoon als domeinnaam overgenomen door een andere shop. Volgens mij is de site een paar jaar non-actief geweest - heb er al een jaar of vijf niets meer gekocht en laatste keer leek het op een uitverkoop. Meen me toch te herinneren dat er nadien een placeholder of een error-scherm onder de domeinnaam stond.

Offline Profile  

17 Feb 2011, 14:09 

Mmm, vreemde zaak. Als ik het me goed herinner geloof ik dat ze me niet eens een andere keus boden dan met Paypal te betalen.
Ik zal nog eens proberen contact te krijgen, maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat die hele site up and running wordt gehouden om mensen te flessen. Als dat het geval is, kan ik toch niet de enige zijn, maar ik hoor er nergens wat over.

Offline Profile  

17 Feb 2011, 14:26 

Wil niet meteen suggereren dat het om oplichters zou gaan, maar onbekwame shops en paypal zijn alleszins een kutcombinatie.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ]