Logo

It is currently 29 Jun 2017, 07:40

Post new topic Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message

19 Nov 2010, 23:03 

Melzz wrote:
Jelger wrote:
Iedere blu-ray die in Engeland wordt uitgebracht heb je inmiddels in bezit? Ik moet zeggen dat ik ook erg hebberig word van die Criterions. Maar ik houd me voor de verandering maar eens in. Met moeite, dat wel.

Neeeee.....nog veel UK-blu's te gaan. Criterion heeft voor mij toch wel een paar must haves uitgebracht; The Thin Red Line, Seven Samurai, Night of the Hunter, Walkabout, Hausu en Otto e Mezzo.

Wel allemaal films die ik allemaal meerdere keren heb gezien (behalve Hausu, maar die is in veel opzichten superieur aan de MoC). Stuk voor stuk films die ik zeer hoog waardeer en die nu met een vrachtlading aan interessante extra's zijn uitgebracht.

Ik heb via marktplaats nog zo'n Hiteker weten te kopen, schijnt nog nieuw in de doos te zitten. En tja...daar horen natuurlijk een paar regio A schijfjes bij....

Denk dat je moet oppassen met firmware upgraden (anderen zullen het wel beter weten) of hij is terug regio locked.

Offline Profile  

25 Nov 2010, 19:53 

Hey - zat een pakje van B&N in de bus, staat erop vermeld: "Content: Book / Value: US$ 1.00". Kan me echt niet herinneren dat ze zoiets vroeger deden. Had ik 't eerder geweten, zou nogal een uitverkoop geweest zijn. Maar ja.

Offline Profile  

26 Nov 2010, 10:26 

Nog bedankt voor de tip Tolpol....om ze apart te bestellen.... :wink:

Offline Profile  

26 Nov 2010, 10:31 

Haha - ja - zat zelf ook te vloeken - sorry. Zo verzonden ze hun spullen vroeger echt niet. Bij de volgende B&N sale zullen m'n Criterions massaal per containerschip de oceaan oversteken, weet ik nu al.

Offline Profile  

14 Dec 2010, 19:47 

Aaargh - het zijn klojo's hoor. Vanmorgen rond tien uur bestelde ik de BBS boxset van Criterion omdat die even duur bleek als bij Amazon, maar hopelijk geen gedoe met de douane. Halfuurtje later bekeek ik het eens goed, en bleek dat ik de dvd-box had besteld. Dom.

Ben zelf dus ook een klojo, maar gelukkig kan je via je profiel je order cancellen. Deed ik dus en kreeg een bericht à la "order gecancelled, kan een uurtje duren vooraleer je hierover een mail krijgt, niet ongerust maken, blablabla" Wachtte een uurtje, twee uurtjes. Nog steeds geen mail. Gekeken op m'n profiel en de order staat er nog steeds. Weer op "cancel order" gedrukt, zelfde blabla. Opnieuw twee uur later zonder mail, nogmaals gedaan. Driemaal is scheepsrecht, zou je denken. Wel - paar uur verder stond m'n order er nog steeds.

Dus stuurde ik een boodschap over m'n order via het hun support-pagina. Geen antwoord, natuurlijk, maar bon, hoopte dat het nu wel in orde zou komen. Kijk ik zonet in m'n mailbox, zit er een standaardmail van B&N tussen, over m'n order die zometeen zal verzonden worden. En ja hoor - op m'n account gaan kijken en het zaakje is niet meer te cancellen. Kut.

Nu begrijp ik dat het momenteel razend druk moet zijn, maar DRIE keer een cancellation die genegeerd wordt, waarvan de eerste minder dan een uur na de order - fuck, vind het geen doen.

Ondertussen had ik de Bluray box ook al besteld via Amazon. Leuk hoor. Kan ik binnenkort vergelijkende screenshots maken. Dat is het geld zeker waard. Fuckerdefuck. Etcetera.

Offline Profile  

14 Dec 2010, 19:57 

Dat is best kut. Misschien wil ik die dvd versie straks wel overnemen, maar wacht eerst jouw vergelijkende screenshots af ;)

Offline Profile  

14 Dec 2010, 20:13 

Bedenk me net - als ik ook nog douanekosten moet betalen voor deze bestelling, ga ik helemààl door het lint - whaargh ! :)

Denk dat deze boxset sowieso al de duurste bestelling was die ik ooit deed. Doe ik 'm meteen twee keer. Fucking fuck en fuck.

Offline Profile  

14 Dec 2010, 21:27 

Jezus gast, hoe krijg je t voor elkaar! Wel balen man. Misschien kun je de set retourneren ofzo? Of weer doorverkopen? Misschien toch een berichtje op dvd.nl plaatsen. Daar wordt vaak nogal snel op Criterions gedoken omdat lang niet iedereen een creditcard heeft.

Offline Profile  

15 Dec 2010, 01:02 

Ja - misschien zoiets doen. Retourneren lijkt me er niet in te zitten, krijg je waarschijnlijk weer een gedoe met verzendingskosten die niet terugbetaald worden en gaat om een loeizware set. Ach ja - zie wel. Maar B&N is blijkbaar enkel okee als er niets fout gaat, zoveel is zeker.

Offline Profile  

15 Dec 2010, 10:30 

Ben eventueel geïnteresseerde nummer twee voor de DVD-box. :wink:

Offline Profile  

15 Dec 2010, 11:14 

Hola - al twee geïnteresseerden. Misschien nog een boxje extra bestellen, dan :)

Offline Profile  

27 Dec 2010, 21:40 

Vandaag mijn BBS: America Lost and Found blu ray box binnen gekregen in een grote doos en perfekte staat. Nog beter, geen douane want B&N had er netjes een waarde van $1 op gezet (en 'book').
Shipping tijd was een dikke maand (verstuurd op 25 nov). Ik heb er in totaal USD $72.50 incl verzenden voor betaald.

Nu nog Seven Samurai (en die was al 2 nov verstuurd!).

Offline Profile  

Re: Barnes and Noble
12 Jul 2011, 08:42 

Bij Barnes & Noble staan de Criterion Blu Rays momenteel aan 50% - je kan daar bovenop nog code J3M9D8K gebruiken voor 10% korting. Koop je er veel ineens kosten ze je zo minder dan 15 euro incl. per stuk, duurdere zoals Seven Samurai kosten ongeveer 18 euro incl.

B&N stuurt soms douane-safe, soms niet - blijft een gok. En als er wat misloopt ben je overgeleverd aan zowat de slechtste klantendienst online.

Dus! Niet zonder reserves. Maar! Vijftien euro :)

http://www.barnesandnoble.com/s/criteri ... R&size=100

Offline Profile  

12 Jul 2011, 09:24 

Heb er de laatste drie maanden rond de 25 besteld tijdens verschillende acties, dus de ergste honger is wel weg. Had wel graag Carlos bij de aanbieding gezien, maar die is gewoon 40 dollar. Ach, die komt nog wel.

Offline Profile  

13 Jul 2011, 08:31 

Bedankt Wim. Gaat me een hoop geld kosten vrees ik.....

Offline Profile  

14 Jul 2011, 14:13 

Voorlopig 4 stuks besteld(Fear and loathing, Solyaris, Mr. Lawrence, Antichrist). Nog bedankt voor de kortingscode.

Offline Profile  

14 Jul 2011, 14:47 

Bedankt voor de code. Ben zelf voor de Oshima box en twee Suzuki's gegaan.

Offline Profile  

16 Jul 2011, 17:05 

Na veel wikken en wegen dan toch maar een viertal besteld:
* Walkabout
* Sweet Smell of Success
* Solaris
* The Night of the Hunter

Offline Profile  

16 Jul 2011, 20:06 

Ik zit ook te wikken en te wegen maar als je de douane wilt ontlopen kun je helaas maar 1 titel per bestelling nemen. Anders kom je alweer boven de 23 euro uit. Dat betekent dus steeds 8,50 dollar per titel aan verzendkosten

Die Brakhage set is helaas helemaal te hoog qua prijs om onder de douanegrens te blijven.

Offline Profile  

16 Jul 2011, 21:22 

Heb gegokt op weer zo'n verzending met vermelding van US$1.00 - hopelijk zit het goed, want heb een hele shitload besteld.

Offline Profile  

16 Jul 2011, 23:36 

Heb een zevental bluray's per stuk besteld. Iets duurder, maar ben dan zeker van geen douna-gehannes. Weet ook niet precies waar ik goed aan doe.

Offline Profile  

17 Jul 2011, 19:57 

Nog een extra kortingsbon voor 15%, als je bv een box koopt. Geld namelijk alleen voor het duurste artikel en maar 1x inwisselbaar per account.

Non-Members (Anyone can use)
To save an Extra 15% ONLINE, enter coupon code T9P8A9P at checkout. The 15% discount will be applied to the highest-priced item in your cart. Pre-orders are not eligible with this offer. This coupon is valid from May 31, 2011 to August 1, 2011 at 2:59 a.m. Eastern Time.

Offline Profile  

25 Jul 2011, 10:07 

Misschien dat ik de Human Condition-box nog ga aanschaffen.

Maar om latere teleurstelling te voorkomen: weet iemand van jullie of er geruchten/aanwijzingen/roddels zijn die er op duiden dat deze ooit op Blu-ray zal verschijnen?

Offline Profile  

25 Jul 2011, 10:25 

Heb er nog niks over gehoord, maar je weet nooit, natuurlijk. Gelieve me dus naderhand niet met de box rond de oren te meppen.

Offline Profile  

25 Jul 2011, 10:35 

Beloofd, ik zal me inhouden.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next