Logo

It is currently 17 Dec 2018, 13:10

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
  Help?
20 Aug 2007, 16:08 

Kan iemand helpen? ik ben op zoek naar de titel van een kortfilm waarin de wereld bestaat uit homo's en lesbiennes en de hetero's gezien worden als ziek en pervers.
Heb het filmpje ooit op filmnet (tegenwoordig Prime) gezien. Was geschoten in wit-zwart...

alvast bedankt

Offline Profile  

07 Nov 2008, 23:08 

Misschien dat iemand me kan helpen...

Al een hele tijd pieker ik me suf. Ik ben op zoek naar de titel van een miniserie (?) die ongeveer 15 tot 20 jaar geleden op TV is uitgezonden.

Waarschijnlijk heb ik alles inmiddels niet meer al te helder voor ogen, maar in mijn beleving ging over 2 mannen die op een vlot op zee ronddobberden. Ik heb geen idee meer van hoe ze daarop terecht kwamen. Het enige wat ik verder nog weet (of denk te weten), is dat ze op een gegeven moment op een verlaten eiland aanspoelden. Volgens mij liep het met 1 van de 2 slecht af. Wat ik echt zeker weet, is dat 1 van de 2 mannen de ander de hele tijd waarschuwt om toch vooral geen zeewater te drinken... wat uiteindelijk natuurlijk toch gebeurt.

Ik heb weinig hoop dat iemand de titel weet, maar niet geschoten is altijd mis. Misschien blijkt het een heel belabberde serie te zijn, maar toendertijd maakte het zo'n grote indruk op me, dat ik het graag nog eens terug zou zien.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]