Logo

It is currently 21 Oct 2017, 01:16

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message

12 Dec 2010, 23:51 

matt wrote:
wel jammer dat ik niets kan vinden van mijn bollywood titels :(

Ik kan steeds minder vinden. Nagenoeg de helft van mijn Duitse dvd's (waaronder Alexander Kluge-dvd's vreemd genoeg) staan niet in de database. Maar ik heb zelf ook geen zin om alles bij te werken en door te geven. Duidelijk ook dat als een titel voornamelijk wordt gekocht door 40 plussers, die er geheid niet instaat. Gebruiken zeker geen profiler..

Hoop trouwens echt dat het programma niet ten onder gaat aan het teruglopend aantal dvd-verzamelaars. Toch een uitstervend ras en ik heb het programma echt hard nodig, want ik heb soms geen flauw idee meer wat ik al dan niet heb gekocht.

Offline Profile  

17 Jan 2011, 12:51 

de info over de laatste films in mijn collectie wordt niet meer weergegeven, iemand anders ook al gehad?

edit: probleem opgelost

Offline Profile  

Re: dvdprofiler
11 Nov 2011, 19:14 

als ik kijk bij de diagrammen met vb release jaar van de film krijg ik enkel de cijfers per jaar van 1917 tot ergens midden jaren 70. ik krijg op het diagram zelf alle balkjes te zien tot en met 2011 maar vanaf de jaren 70 kan ik aan de zijkant van het diagram niet naar beneden scrollen om te weten hoeveel films ik per jaar heb in vb 1980 of 2005. iemand die weet wat ik verkeerd doe?

Offline Profile  

11 Nov 2011, 23:24 

matt wrote:
als ik kijk bij de diagrammen met vb release jaar van de film krijg ik enkel de cijfers per jaar van 1917 tot ergens midden jaren 70. ik krijg op het diagram zelf alle balkjes te zien tot en met 2011 maar vanaf de jaren 70 kan ik aan de zijkant van het diagram niet naar beneden scrollen om te weten hoeveel films ik per jaar heb in vb 1980 of 2005. iemand die weet wat ik verkeerd doe?

je kan volgens mij enkel het venster groter maken om meer jaren te zien. Maar als je alles erop wil moet je een super hoge resolutie hebben. Misschien lukt het als je een scherm hebt dat je kan kantelen zodat je 9/16 verhouding krijgt ipv 16/9

Offline Profile  

12 Nov 2011, 16:44 

kreeg inmiddels ook antwoord op invelos forum. is gewoon teveel info, doe dus niets verkeerd :mrgreen:

hopelijk passen ze ooit eens programma aan want is toch wel wat zonde (zit niet me kantelbaar scherm)

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3