Logo

It is currently 17 Dec 2018, 13:10

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
  movie fun voor de prijs van een duvel (of minder)
21 Dec 2009, 11:31 

het bewijs dat interessante dvds niet duur hoeven te zijn. de voorbije weken heb ik redelijk wat interessante dingen gezien die ik vond aan 1,2 of 3 euro

share your experiences here. de dvd mag nieuw max 3 euro kosten :mrgreen:

Ten 'til Noon: leuke film die me gedurende de volledige speelduur (zowat 75 minuten) wist te boeien. gekocht als 5 voor 5 €. Beeld is redelijk goed te noemen. verhaal: Between 11:50 and 12:00 noon, a crime is commited. In the same ten minute period, we follow the lives of the ten people, all connected to this crime. As we see each person's point of view, we are propelled closer and closer to the truth of what exactly happened...and why. uitgegeven door indies

Last edited by matt on 21 Dec 2009, 11:39, edited 1 time in total.

Offline Profile  

21 Dec 2009, 11:38 

Nowhere to land: jaloerse ex plaats een bom met zenuwgas op de oceanic flight van Sydney naar Los Angeles. Gelukkig is er een koelbloedige piloot die van wanten weet. Met ondermeer piloot Jack Wagner (Melrose Place en een paar miljoen afleveringen van The bold and the beautiful), Christine Elise (Beverly Hills, 90210) en Ernie Hudson (Oz, Ghostbusters II) als bomexpert. gevonden als 5 voor 5 euro en toch het nodige plezier aan beleefd. alle shots van de buitenkant van het vliegtuig komen uit Executive Decision. het is een cheapo film met een tv-film gevoel maar ik vond dit niet slechter dan de gemiddelde hollywood crap. beeld is redelijk geluid valt mee

uitgegeven door BBI

Offline Profile  

21 Dec 2009, 11:43 

voor de nederlanders die niet zouden weten wat Duvel is --->

mmmmmmmmmmm

Image

Offline Profile  

21 Dec 2009, 12:41 

matt wrote:
voor de nederlanders die niet zouden weten wat Duvel is

In België staan wij bekend als een compleet achterlijk volk?

In de tijd dat goede recente films nog niet voor een habbekrats de deur uitgingen, had Play.com 'The Prestige' in de aanbieding voor 2.49. Daar ging nog een of andere korting van 10 % overheen, waardoor deze zeer onderhoudende film voor 2 euro en een beetje overzees werd opgestuurd. Kan me niet voorstellen dat ze daar rijk van zijn geworden.

Offline Profile  

21 Dec 2009, 12:58 

Drie euro is toch allang niet meer ongewoon? Heb veel goeie films op de kop getikt voor minder dan drie euro - vooral dankzij secondspin. Teveel om op te noemen. Een paar jaar geleden stuntte cd-wow met één euro dvds - al dan niet bedoeld want door allerlei kortingslinks en vouchers.

Offline Profile  

21 Dec 2009, 13:04 

Misschien moet de vraag inderdaad zijn waar je nog een Duvel kunt drinken voor de prijs van een DVD (of minder). Vind ik ook best interessant om te weten.

Offline Profile  

21 Dec 2009, 14:17 

:mrgreen:

Offline Profile  

21 Dec 2009, 14:36 

Jelger wrote:
Misschien moet de vraag inderdaad zijn waar je nog een Duvel kunt drinken voor de prijs van een DVD (of minder). Vind ik ook best interessant om te weten.

dat lijkt me een makkelijke vraag. de helft van belgië. een duvel kost in de meeste cafés die ik bezoek 2,70 euro tot 3 euro. er is hier bij mij in de buurt een gezellig café waar ze 3,70 euro vragen maar daar begin ik niet aan. de cafébaas tracht wel zijn klanten te verplichten om speciaalbieren te drinken want hij heeft geen belgische pils, enkel nederlandse urine (ik denk grolsch)

Offline Profile  

21 Dec 2009, 14:38 

drie euro is inderdaad redelijk ruim, de dvds die ik heb vernoemd zijn slechts 1 euro. blijkbaar niet veel anderen die zich laten verleiden door cheapo onbekende dvds uit de 5 voor 5 aanbiedingen etc

Offline Profile  

21 Dec 2009, 14:42 

Jelger wrote:
matt wrote:
voor de nederlanders die niet zouden weten wat Duvel is

In België staan wij bekend als een compleet achterlijk volk?

vraag in een dorp in nederland wat duvel is en de helft weet het niet volgens mij. alhoewel, ik las dit weekend in het laatste nieuws (de meest intellectuele krant van belgië ahum) over de opmars van Belgische bieren in Nederland. er werden er drie genoemd: Jupiler (was onlangs trouwens heel verrast tijdens het zappen een reclame voor Jupiler te zien op de olandse tv) duvel en la chouffe. Jupiler is in de volksmond blijkbaar "een juup" in nederland. t blijft kutbier

Offline Profile  

21 Dec 2009, 14:51 

Jupiler is zelfs de sponsor van onze op een na hoogste voetbalklasse. Ik zou niet weten of ’t lekker is of niet, het smaakverschil tussen de meeste pilsen is niet zo groot. De Belgen maken natuurlijk wel veruit de beste speciaalbieren: Tripel Karmeliet of het geweldige – maar helaas zeer omslachtig verkrijgbare – Westleteren.

Zondag zullen wij ons met 35 man in onze stamkroeg buigen over de vraag wat het speciaalbier van het jaar wordt. Twaalf speciaalbieren (plus wellicht een extra dertiende maand) in een marathonsessie van lunchtijd tot ’s avonds laat. En maandag gewoon weer werken helaas.

Offline Profile  

21 Dec 2009, 15:01 

Jelger wrote:
Jupiler is zelfs de sponsor van onze op een na hoogste voetbalklasse. Ik zou niet weten of ’t lekker is of niet, het smaakverschil tussen de meeste pilsen is niet zo groot. De Belgen maken natuurlijk wel veruit de beste speciaalbieren: Tripel Karmeliet of het geweldige – maar helaas zeer omslachtig verkrijgbare – Westleteren.

Zondag zullen wij ons met 35 man in onze stamkroeg buigen over de vraag wat het speciaalbier van het jaar wordt. Twaalf speciaalbieren (plus wellicht een extra dertiende maand) in een marathonsessie van lunchtijd tot ’s avonds laat. En maandag gewoon weer werken helaas.

welke bieren zijn het allemaal? belgische ? nederlandse?

Offline Profile  

21 Dec 2009, 15:12 

Precies weet ik het niet, maar er zullen - naast onze eigen Ezelenbok - zeker een stuk of zeven Belgische bieren tussen zitten. Zelf moet ik een betoog houden over de betekenis van Barbar in het dagelijks leven. Maar dan heeft iedereen er al een stuk of acht op en zal de quasi-wetenschappelijke insteek wel verdwenen zijn.

Dan wordt het dus... eh juist.. zat gezaag.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]