Logo

It is currently 25 Jun 2019, 12:50

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message

03 Jan 2010, 15:14 

TheGodfather wrote:
Melzz wrote:
Nope...maar er is ook een apart Avatar-topic :wink: Dit is nu ook maar een voorbeeld, het valt me heel vaak op. Ik wil je er alleen even op wijzen, je moet natuurlijk niets.

Mij maakt het verder niet uit, maar is het niet wat overdreven? een Cameron topic (als dat er is) en een Avatar topic??

Nu vat ik je even niet meer? :? Zo is deze site toch opgebouwd? Regisseurs die een bepaald euvre hebben opgebouwd, krijgen een apart topic en of daar wordt er 1 voor aangemaakt. Daar is toch niets overdreven aan? Dat gebeurt op andere sites ook. Er is inderdaad nog geen apart Cameron-topic....maar wel een Avatar-topic. Daar zou inderdaad ook een algemeen Cameron-topic van worden gemaakt.

Offline Profile  

03 Jan 2010, 20:43 

Melzz wrote:
TheGodfather wrote:
Melzz wrote:
Nope...maar er is ook een apart Avatar-topic :wink: Dit is nu ook maar een voorbeeld, het valt me heel vaak op. Ik wil je er alleen even op wijzen, je moet natuurlijk niets.

Mij maakt het verder niet uit, maar is het niet wat overdreven? een Cameron topic (als dat er is) en een Avatar topic??

Nu vat ik je even niet meer? :? Zo is deze site toch opgebouwd? Regisseurs die een bepaald euvre hebben opgebouwd, krijgen een apart topic en of daar wordt er 1 voor aangemaakt. Daar is toch niets overdreven aan? Dat gebeurt op andere sites ook. Er is inderdaad nog geen apart Cameron-topic....maar wel een Avatar-topic. Daar zou inderdaad ook een algemeen Cameron-topic van worden gemaakt.

Dan kun je er beter 1 Cameron topic van maken. Voor iedere film die hij (of een andere regisseur) heeft gemaakt een apart topic aanmaken is wat mij betreft nogal overdreven.

Offline Profile  

04 Jan 2010, 00:11 

Weet niet - wie heeft er nu nog zin om over Titanic of Terminator te lullen? Dit "Nu in de bioscoop"-topic vind ik trouwens maar idioot. Wat je hier post is een week later alweer passé.

Offline Profile  

11 Jan 2010, 00:14 

Sherlock Holmes (Guy Ritchie, 2009)
Op zich prima vermaak voor een avondje bioscoop, maar heel speciaal vond ik het zeker niet. Fijn sfeertje, een lekkere soundtrack een goed acteerduo in de hoofdrol en de nodige humor. Het verhaaltje heeft niet veel om het lijf en de regie is af en toe een beetje overdone. 7.0

Offline Profile  

13 Jan 2010, 22:56 

Creation (2009, Jon Amiel)

Slap, sentimenteel melodrama over de totstandkoming van Charles Darwin's "On The Origin of Species". Je zou toch zeggen dat er genoeg interessante verhalen te vertellen zijn over deze man, maar blijkbaar vond de regisseur / screenwriter het leuker om er een familiedrama van te maken. Af en toe komt de evolutietheorie eens voorbij, maar al snel volgt weer een ruzie met z'n echtgenote of een bezoek aan z'n psychiater (de kijker zal er toch eens wat van opsteken). Totaal oninteressant.

4/10

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4