Logo

It is currently 20 Nov 2018, 10:39

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
  Buck Rogers in the 25th Century
06 Jul 2007, 14:19 

Eerder waagde ik me al aan jeugdsentiment met Battlestar Galactica, en dat bleek een tegenvaller - heb een viertal afleveringen bekeken, en sindsdien staat de doos vooral stof te vergaren. Kreeg wel kippenvel bij de openingstitels, maar de serie bleek zo ontzettend braaf en flauw dat het me niet meer kon charmeren.

In een opwelling en dankzij de goedkope prijs via Play's Marketplace toch de Buck Rogers-box besteld en zojuist de pilot-aflevering bekeken - en dat was heel erg leuk ! Henry Silva bleek het booswicht - daar herinnerde ik me helemaal niets meer van - en de dialogen bevatten een hoop sexuele toespelingen die me als kind kompleet ontgingen. Alleszins een serie die je nu ook nog kan plezieren in tegenstelling tot Battlestar Galactica - wat toch vooral een kinderserie is. Zelfs Twiki de robot slaagde er niet in me te enerveren.

Heel leuk en een aanrader voor iedereen die de serie als kind reeds zag. Kijk nu vooral uit naar de aflevering met de ruimtevampier - daar herinner ik me lang nachtmerries aan overgehouden te hebben :wink:

Offline Profile  

26 Jul 2007, 08:24 

Na Henry Silva had aflevering twee als booswicht Jack Palance ! Palance die op set het roer in handen lijkt te hebben, want z'n typische eigenaardigheden steken vaak de kop op. Leuk om te zien.

Oh ! En er was ook een intergalactische ninja ! Met een boomerang !

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]