Logo

It is currently 16 Jul 2018, 04:35

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
  Scrubs
17 Jan 2006, 17:46 

Dit is een erg leuke comedie serie. De karakters zijn erg leuk bedacht, zit af en toe beetje kinderachtige humor in, maar daarnaast ook veel leuke grappen. De fantasie scene's zijn echt leuk bedacht.

Seizoen 1 & 2 zijn al uitgebracht in de UK met NL menu's en ondertiteling. Seizoen 3 komt begin februari uit.

Offline Profile  

19 Jan 2006, 10:47 

had vroeger eens de pilot gezien en ik was echt niet overtuigd.

Gisteren heeft er mij iemand aangeraden om de twee nieuwe eps te kijken die vandeweek airde in the us. En moet zeggen dat ik aangenaam verrast wast. Serieus cartoon gehalte , heeft zowat een mitm gevoel imo.

Offline Profile  

23 Jan 2006, 19:33 

Heb de eerste twee seizoenen gezien. Gevatte, snelle serie en de fantasiescene's zijn idd een geweldige vondst. De humor en sentimenten worden wel een beetje voorspelbaar maar heb me er niet aan kunnen storen.

Offline Profile  

27 Jan 2006, 01:26 

Ik ben net begonnen met het eerste seizoen en heb nu de eerste vier afleveringen gekeken. Is erg leuk moet ik zeggen, valt me zeker niet tegen. Lekker vlotte serie met leuke humor en een aantal geweldige personages. Ben in elk geval zover overtuigd dat ik het tweede seizoen ook ga bestellen.

Offline Profile  

31 Jan 2006, 16:05 

gisteren en eergisteren s4 voledig gekeken ..

Hmm nu zie ik niet goed meer waarom de serie mij niet aanspreekte de eerste keer dat het probeerde te volgen (s1)

Echt goed gelachen , de cartoon look doet me soms aan malcolm in the middle denken

ondertussen heb ik besloten om vandeweek s1&2 te bestellen

Offline Profile  

26 Feb 2006, 23:00 

Heb het eerste seizoen zojuist afgerond. De formule is nu wel bekend inderdaad, maar de pret is er zeker niet minder om. Ik blijf vooral Dr. Cox en Dr. Kelso hilarisch vinden.

Offline Profile  

27 Feb 2006, 01:31 

lodi wrote:
Heb het eerste seizoen zojuist afgerond. De formule is nu wel bekend inderdaad, maar de pret is er zeker niet minder om. Ik blijf vooral Dr. Cox en Dr. Kelso hilarisch vinden.

En the janitor!!

ik heb vandaag s2 afgerond. Zal nu tot mei moeten wachten voor s3

Offline Profile  

10 Mar 2006, 14:45 

S3 zet de stijgende lijn voort. Geweldig seizoen, met wat meer variatie en diepgang. Een nadeel is wel opper-skank Tara Reid, die zelfs in een sitcom geen moment geloofwaardig weet over te komen.

Offline Profile  

10 Mar 2006, 14:51 

idd ik vind dat het er zeker niet op verslechterd. Behalve dit laatste seizoen misschien een beetje (s5)

Ondertussen alles ingehaald , heb s3 gedownload en ga de r1 box in Mei kopen..

Offline Profile  

20 Mar 2006, 01:51 

Seizoen 1 afgerond, heb me er erg goed mee vermaakt.
Doet inderdaad een beetje aan Malcolm denken.

Offline Profile  

29 Oct 2006, 18:05 

melville wrote:
S3 zet de stijgende lijn voort. Geweldig seizoen, met wat meer variatie en diepgang. Een nadeel is wel opper-skank Tara Reid, die zelfs in een sitcom geen moment geloofwaardig weet over te komen.

S3 inmiddels afgerond en ergerde me in het begin ook heel erg aan dat Reid figuur. Aan het eind van de serie vond ik haar wel beter in haar rol zitten en was ze eigenlijk best te doen. Hoe dan ook weer een erg leuk seizoen!

Offline Profile  

15 Dec 2006, 11:41 

Jumped the shark halfweg s5 big time!!!

Nu is s6 aan het airen en elke ep is een zwak afkooksel van wat de serie was.. Ga waarschijnlijk niet verder dan s5 op dvd kopen. De eerste helft ervan valt nog goed mee.

Als je s3,4 .. wilt verkopen Riny mag je mij altijd pmen :)

Offline Profile  

10 May 2007, 14:20 

Moet ook zeggen dat het vanaf seizoen 5 wel minder is geworden, met het lopende seizoen (6) als dieptepunt. Het is ook nog maar de vraag of er nog een 7e seizoen aankomt. Braff heeft al laten weten dat hij alleen mee wil werken als men aanzienlijke veranderingen gaat doorvoeren. Het begint nu ook allemaal wel in herhaling te vallen, neemt niet weg dat het nog steeds een erg vermakelijke serie is.

Offline Profile  

10 May 2007, 15:55 

Bij de enkele afleveringen die ik op Comedy Central heb gezien heb ik dubbele gevoelens. Het is best een leuke serie, maar die 'overdreven tussenscenes' gooien bij mij roet in het eten. Daarmee doel ik op die snel gemonteerde korte sketches tussen een dialoog of een komische situatie.

Ik bedoel, de serie is heeft alle ingrediënten al. De personages zijn echt interessant om naar te kijken. Waarom dan toch terugvallen op die flauwe sketches, van het soort dat we ook bij Family Guy zien?

Last edited by il Matto on 10 May 2007, 19:02, edited 1 time in total.

Offline Profile  

10 May 2007, 18:43 

Ik vind het eigenlijk wel wat hebben, maar kan ook wel snappen dat iemand dat juist als minder punt ziet. Wat ik verder ook erg aan de serie kan waarderen is de combinatie tussen muziek en de beelden. Dit geeft in veel gevallen absoluut een meerwaarde aan de scene. Al heb ik wel het gevoel bij het laatste seizoen dat het geld meer op gaat aan het loon van de acteurs dan aan de soundtrack, want ook die is dit seizoen een stuk minder.

Offline Profile  

18 May 2007, 18:20 

Scrubs: Seizoen 6
Blijft een goede serie, maar dit is wel met stip het minste seizoen uit de reeks. De herhaling slaat toe, ik heb het idee dat ik alles al minimaal een keer heb gezien. Bepaalde ontwikkelingen zelfs vele malen, waardoor ze nu gaan vervelen en zelfs storen. Een goed voorbeeld daarvan is de laatste scene van dit zesde seizoen [spoiler]Elliot en J.D. die allebei hun relatie weer op het spel zetten voor elkaar. Het zou toch leuk zijn als ze dit maal eens wat langer in een relatie bleven[/spoiler] Zach Braff heeft ook aangegeven dat de serie er nou niet echt beter op is geworden en indien men hem nog graag in een zevende seizoen terug wil zien dat men dan wel enkele veranderingen moet gaan doorvoeren. Dat is de makers denk ik wel gelukt want er staat (volgens IMDB) wel gewoon een zevende seizoen in de planning. Bovenstaande klinkt natuurlijk allemaal wel erg negatief, want het blijft toch wel een van mijn favoriete series. Hopen dat ze met het volgende seizoen weer een top seizoen afleveren.

Offline Profile  

10 Jun 2007, 23:42 

Heb net in sneltreinvaart seizoen 1 er doorheen gejaagd. Ben meteen fan, seizoen 2 ook maar meteen besteld.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]