Logo

It is currently 21 Oct 2017, 01:26

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
  Seinfeld
07 Sep 2006, 23:23 

Seizoen 7 van 'the show about nothing' komt uit op 21-11 (R1).

Offline Profile  

08 May 2007, 16:06 

En nu komt mijn ongenuanceerde ik weer naar boven: Seinfeld is de beste serie ooit!!!!!

Offline Profile  

08 May 2007, 19:35 

Ik gooi minstens één keer per maand de DVD er weer 's in en ik blijf dubbel liggen.

Onderstaande poster heb ik in het halletje van mijn woningkje hangen, ingelijst en wel (de lijst hier is trouwens onderdeel van de poster). Het levert altijd hilariteit op, zowel bij de fans, als bij de weinigen die de serie niet kennen (geloof me, die zijn er).

Image

Afgelopen augustus was ik in New York en kon het niet laten een kleine pilgrimage te ondernemen. Helaas maar ten dele gelukt. Natuurlijk langsgegaan bij Tom's Restaurant op 112th en Broadway, ook bekend van "Tom's Diner" van Suzanne Vega.
Onderstaande foto is niet van mij, maar wel leuk aangezien the Cathedral er ook er ook op staat (van het klokkengelui in Vega's "Tom's Diner").

Image

Tot mijn grote frustratie was Soup Kitchen International, waarop de aflevering the Soup Nazi gebaseerd was, in april 2006 gesloten. Eigenaar Al Yeganeh heeft nu een franchise-keten The Original Soup Man. Daar dan maar een vestigingetje van bezocht, maar The Soup Nazi was er natuurlijk nergens te bekennen. De service was zowaar vriendelijk te noemen, wel goede soep.

Image

En last but not least: de echte Kenny Kramer organiseert tours langs Seinfeld-locaties, maar was in augustus "op vakantie", zoals de site ook al vermeldde. Ik had hem nog wel een mailtje gestuurd en kreeg na een dag persoonlijk antwoord dat hij inderdaad "op vakantie" was, maar of ik voor later wilde boeken. Dat later moet nog komen, maar ik moet hoe dan ook die Kramer een keer in het echt zien.

(Overigens, Seinfeld-locaties afgaan was niet het hoofddoel van de reis, du s de teleurstelling viel wel mee)

Image

Offline Profile  

30 May 2007, 23:13 

Seinfeld, season 8, vanaf 4 juni op DVD.

Verbaasde me een beetje, de vorige kwamen steeds eind november uit (voor de feestdagen).

Offline Profile  

01 Jun 2007, 20:46 

Camera Obscura wrote:
Seinfeld, season 8, vanaf 4 juni op DVD.

Verbaasde me een beetje, de vorige kwamen steeds eind november uit (voor de feestdagen).

Vanaf seizoen 8 was Larry David niet meer betrokken bij de serie.
Verklaart alles :roll:

Offline Profile  

03 Jun 2007, 23:31 

Is er een relatie tussen de release-date van seizoen 8 en Larry David's vertrek aan het eind van seizoen 7 tien jaar geleden?

Offline Profile  

07 Jun 2007, 15:52 

Camera Obscura wrote:
Is er een relatie tussen de release-date van seizoen 8 en Larry David's vertrek aan het eind van seizoen 7 tien jaar geleden?

Geen idee

Offline Profile  

13 Jul 2010, 18:52 

Zal niet onopgemerkt zijn gebleven. David Steinbrenner is vanochtend in Florida overleden op 80-jarige leeftijd, en ik hoop in stijl op een Pine Gable Phase IV complex of iets dergelijks. Maar voor mij is Steinbrenner toch vooral Larry David's Steinbrenner - onnavolgbare impressie en altijd een legendarische uitsmijter.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ]