Logo

It is currently 22 Nov 2017, 05:19

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
  Curb Your Enthusiasm
04 May 2006, 17:33 

Seizoen 5 (R1) komt uit op 1 augustus.

Image

Offline Profile  

Re: Curb Your Enthusiasm
05 May 2006, 12:15 

melville wrote:
Seizoen 5 (R1) komt uit op 1 augustus.

Image

Was niet slecht maar ik zou toch niet ontevreden zijn als dit het einde is..

voelt al beetje aan alsof ze het concept aan het uitmelken zijn

Offline Profile  

12 Aug 2006, 15:47 

Seizoen 5 ***
Het blijft vermakelijk maar de sleet zit er nu wel in. De afleveringen zijn te 'doorgeschreven' en voorspelbaar waarin niets zomaar gebeurd. Dit was eigenlijk al de trend vanaf het tweede seizoen maar dan zaten er altijd wel een handvol geinspireerde afleveringen tussen. Behoudens enkele momenten een teleurstellend seizoen.

Offline Profile  

12 Aug 2006, 16:31 

idd echt wel. Ik vond het einde van dit seizoen eigenlijk een goede manier om de serie te eindigen. Larry die altijd zal hervallen in zijn oude gewoontes..

Quote:
HBO Gets More "Enthusiasm"
by Josh Grossberg
Aug 9, 2006, 10:10 AM PT

It's official: Larry David--the TV version--is back from the dead.

After months of speculation that his HBO comedy Curb Your Enthusiasm had flatlined after a season finale titled "The End" that featured its star spending some not quite quality time with his guardian angel in heaven, the pay-cable network confirmed Wednesday that it had reached a deal with David for another season of the Emmy-winning series.

An HBO spokeswoman says the balding, bespectacled comic will start filming the first of 10 new episodes in October. The new season is aiming for a 2007 run, but no firm airdate has been set.

Critics and fans alike believed season five's death-defying finale, in which Larry donates his kidney to save pal Richard Lewis with near disastrous results, was actually a series finale. Indeed, after the show aired Dec. 4, Curb's future was up in the air as David mulled whether he had enough juice left for another go-round.

But the outlook brightened last month, when HBO's CEO and chairman, Chris Albrecht, told reporters at the Television Critics Association press tour that the cable net was close to reaching an agreement with the David and executive producer Robert Weide.

"The reason we don't know about Curb is Larry was very unsure after the last season. He felt like the last season could have been the final season," the HBO honcho explained. "And Larry works very hard on these shows. So...he needed to be inspired."

Regular cast members Cheryl Hines, Jeff Garlin and Susie Essman are expected to be back. And Curb fans will be delighted to hear that HBO and David haven't ruled out additional seasons, depending on the outcome of season six.

The series, which won a Golden Globe in 2003 for Best TV Comedy, is up for five Emmy Awards this month, including Outstanding Comedy Series, Outstanding Actor for David and Outstanding Supporting Actress for Hines. But despite the accolades and its devoted cult following, not everyone has been enthusiastic.

After lead-in Sex and the City went off the air in 2004, Curb's audience dropped off dramatically. Several TV critics labeled season five the show's weakest.

"Has anyone else been noticing how lousy the new episodes of Curb Your Enthusiasm are?" Adam Buckman asked in the New York Post. Variety's Brian Lowry said the season "lurched out of the starting gate, sinking to its nadir with an episode in which the son of a Japanese kamikaze pilot (he survived; get it?) attempts suicide in response to Larry's insensitivity."

Maybe David can mine his real-life misadventures for some comedy gold.

According to the New York Post, the jokester wasn't laughing after he and wife, Laurie, witnessed their $75,000 BMW 530 getting dented by a wayward shopping cart in the parking lot of a Martha's Vineyard supermarket.

The newspaper cites one eyewitness saying that David, dressed in a gold tee and shorts, called the cops and began "flapping away with his arms...just like an episode on his show."

No charges were filed in the incident.

Offline Profile  

02 Apr 2007, 12:45 

In korte tijd de 5 seizoenen erdoorheen gejaagd. Regelmatig hilarisch en heel vaak hard op moeten lachen, en dat overkomt me niet vaak. Larry David is iemand waar iedereen hier een hekel aan heeft, maar gek genoeg kan ik me vaak heel goed inleven in hem. Het vijfde seizoen is zoals hier al vermeld inderdaad minder goed, maar al met al hartstikke leuk kijkvoer.

Ben Stiller: "You wouldn't even shake my hand the first time we met"
Larry David: "You sneezed, you had snot all over your hand!"

Offline Profile  

30 Aug 2008, 13:54 

"Curb", seizoen 6:

Duurde tot de extras voor ik doorhad dat Vivica A. Fox een van de zwarte familieleden was, die Larry in huis neemt. Ik herkende haar echt helemaal niet! Beetje raar om haar in de ultieme lulligheid van Larry David's wereld te zien. Vond het ook wel prima dat het "Joodse gehalte" in vergelijking met seizoen 5 behoorlijk is teruggeschroefd. Probleem was meer dat het meeste gewoon niet grappig was.. voor mij dan, beetje navelstaarderige humor.

En dat "Pretty good... Pretty, pretty good" ben ik ook wel een beetje zat nu (was nooit grappig). Best nog wel gelachen, maar ben wel een beetje uitgekeken op de formule eigenlijk. Dit was het ook het laatste seizoen als ik goed heb.

Offline Profile  

30 Aug 2008, 17:22 

Seizoen 6 was volgens mij ook het laatste.

Larry David is binnnenkort nog wel te zien in de nieuwe Woody Allen, met de goed gekozen titel "Whatever Works".

Image

Offline Profile  

30 Aug 2008, 18:30 

snap niet goed waar jullie die info halen..

Quote:
Larry David primed for more "Curb"

52 minutes ago

LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - Larry David is bringing back "Curb Your Enthusiasm" for a seventh season, HBO said on Thursday.
ADVERTISEMENT

The premium cable network hopes the latest installment of the edgy comedy series will premiere at the beginning of 2009, marking a gap of more than a year since the sixth season ended in November 2007.

David, the show's star and creator, is "excited about it," HBO West Coast president Michael Lombardo said during the network's portion of the Television Critics Assn.'s summer press tour in Beverly Hills.

ik vond persoonlijk dat s5 een goed einde was voor de series , het seizoen zelf was ook niet zo goed. Maar was dan uiteindelijk toch aangenaam verrast met s6! vond het een stuk beter dan 5

persoonlijk zou ik het de max vinden moest hij die woody allen film als story arch gebruiken in s7:)

Offline Profile  

01 Sep 2008, 16:05 

Nou ja, nog een seizoen Curb, ik ga het wel kijken. Hopelijk kunnen ze er nog een paar leuke afleveringen uithalen. Larry David versus Woody Allen alleen al zou het misschien de moeite waard maken. Ben benieuwd.

Offline Profile  

10 Dec 2009, 18:45 

Het zevende seizoen zit er sinds een paar weken alweer op, en na de meeste afleveringen meer dan eens bekeken te hebben kan ik toch wel veilig stellen dat dit het meest briljante Curb-seizoen tot nu toe is geweest. De afleveringen rondom de Seinfeld-reünie zijn echt geniaal, maar ook de andere zijn strak, fris, en bomvol slimme vondsten. Ik kan me nu haast niet meer anders voorstellen dan dat dit toch echt het slotstuk van CYE moet zijn, maar aan de andere kant zou het niet voor het eerst zijn dat Larry David de lat tegen alle verwachtingen zichzelf toch opnieuw blijkt te kunnen overtreffen.

Offline Profile  

13 Dec 2009, 16:03 

vond het een goed seizoen , vooral de laatste episode maar had toch gehoopt dat het ganse seizoen meer zoals die laatste ep was. Zoals bij s3 eerder met het Producers project

Offline Profile  

05 Jan 2010, 19:26 

Net het eerste seizoen gekeken en dat beviel me prima! Echt enkele fantastische momenten en verder gewoon heerlijk om naar zijn gezeur te luisteren. Heb zelf Seinfeld nooit gezien, maar dat gaat er ook zeker nog van komen! De box met de eerste zes seizoenen is onderweg.

Offline Profile  

26 Apr 2010, 00:40 

En nog een seizoen. Ik zit al klaar.

http://tvseriesfinale.com/tv-show/curb- ... ght-14342/

Offline Profile  

12 Jul 2011, 15:58 

Seizoen 8 is afgelopen zondag begonnen, voor degene die het nog niet weten.

Offline Profile  

12 Jul 2011, 16:20 

Oh! Bedankt, was het aan het vergeten, snel even de torrent aanslingeren.

Offline Profile  

12 Jul 2011, 16:34 

Heb onlangs pas het vijfde seizoen bijgebeend. Weet eigenlijk nog niet of ik de rest ga bijkijken - vijfde seizoen werd nogal mak onhaald eerder in dit topic, maar ben David's maniertjes en beslommeringen ietwat beu. Is dat een typisch gevoel bij dat vijfde seizoen en kan ik ervan uitgaan dat bij de latere seizoenen er weer lol in krijg?

Offline Profile  

12 Jul 2011, 17:13 

Had er ook een beetje genoeg van zo rond seizoen 5 maar 6 en vooral 7 waren toch wel weer erg sterk. Ik zou nog even volhouden.

Offline Profile  

13 Jul 2011, 08:32 

Ik had het na seizoen 5 ook wel gehad, maar 6 en 7 zijn wat mij betreft de sterkste reeksen tot nu toe. Afgelopen zondag is seizoen 8 begonnen bij HBO, en ik kijk opnieuw met veel plezier.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]