Logo

It is currently 20 Nov 2018, 10:38

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
  Hustle
27 Feb 2006, 19:52 

Image

Zelf kan ik me niet echt een volger van deze serie noemen, aangezien ik bijna nooit series op TV volg. Toevallig heb ik een paar afleveringen gezien op Nederland 3 en nu zijn ze bezig met Hustle op Canvas. Maar ik heb dus geen idee welk seizoen.

Hustle gaat over een groepje 'hustlers'. Oftwel, een groep Engelsen die steeds mensen of instanties proberen op te lichten. Op de meest ingenieuze manieren weten ze het klusje steeds weer klaar te spelen. Waarbij voor elk persoon een specifieke rol is ingeruimd om het geheel in goede banen te leiden.

Zelf vind ik dit altijd een leuke serie als ik er weer eens voorbij schiet. Ook al weet je vaak dat goed gaat aflopen, je blijft toch kijken. Uiteraard wil je steeds weten hoe ze het doen, maar de serie is vooral zeer laagdrempelig. Hierdoor kijkt het gewoon eenvoudig weg.

Aan de andere kant: Wie ben ik. Ik heb misschien 3 a 4 afleveringen gezien en misschien gaat een heel seizoen vervelen. Zit er wel ontwikkeling in de serie? Of is het steeds hetzelfde liedje? Kortom, ik zou graag wat reacties ontvangen over deze serie....

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]