Logo

It is currently 17 Jul 2018, 17:20

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
  Nip/Tuck
19 Feb 2006, 14:06 

Nip/Tuck

Sex, drugs en plastische chirurgie. Ben nu bezig met het tweede seizoen en wat een heerlijke, verslavende serie. Twee plastische chirurgen runnen samen een praktijk in Miami en zijn elkaars tegenpolen. Sean McNamara heeft een gezin met 2 kinderen en speelt altijd op safe en Christian Troy is een vrijgezelle, arrogante lul die alles neukt wat los en vast zit. Iedere aflevering is er een nieuwe patient die iets wilt laten verbouwen en waar vaak een verhaal achter zit maar het is vooral het privéleven van beide dokters dat als rode draad door de serie loopt. De operaties worden erg uitvoerig en realistisch in beeld gebracht zonder iets aan de verbeelding over te laten. Normaal kan ik daar moeilijk naar kijken maar de manier waarop het hier wordt gedaan, met snelle editing en een heerlijke soundtrack, is erg fascinerend.

Drama van de bovenste plank met erg goed acteerwerk en een flinke dosis zwarte humor. Als je van dramaseries als Six Feet Under en The Sopranos houdt dan moet je deze ook zeker proberen.

'Tell me what you don't like about yourself...'

Image

Offline Profile  

19 Feb 2006, 18:15 

vrijdag de laatste aflevering gezien van seizoen 2

fantastische serie. komt (bijna) op gelijke hoogte van sopranos, the shield en the wire

Offline Profile  

20 Feb 2006, 00:15 

Geweldige serie, uniek, immoreel, met behoorlijke zwarte humor!
Seizoen 1 toen op net 5 gekeken, en kwam erin met die aflevering met dat pratend hoofd van Troy waar hij op moet oefenen :lol:

Damn, must...have...dvd's!

Offline Profile  

17 Mar 2006, 16:41 

Het eerste seizoen gezien. Wow, wat een schitterende serie. Had geen idee wat ik moest verwachten en stond wel eventjes te kijken van de heftige pilot. Maar inderdaad immoreel, grappig, ontroerend.. die aflevering met het pratende hoofd was zeer aangrijpend. Enig minpuntje vond ik de afsluitende verhaallijnen, die ik niet zo geloofwaardig vond overkomen.

Offline Profile  

20 Mar 2006, 23:57 

Vandaag begonnen met het eerste seizoen. De pilot is inderdaad een knock out, wow ! In de tweede aflevering wordt iets gas teruggenomen, maar nog steeds erg goed. Ben benieuwd hoe dit zich verder voortzet.

Offline Profile  

21 Mar 2006, 00:22 

ik zit de serie nu te downloaden. Moet eerst kijken of ik het wat vind. Zo ja dan weer een serie die ik moet kopen. Wordt er wel eens moe van :wink:

dvds

Offline Profile  

08 Apr 2006, 00:17 

Nou wat moet ik er over zeggen zeg. Ongelovelijk dat ik deze serie over het hoofd heb gezien toen hij op de tv was. Hij heeft precies de zwartgallige humor waar ik op zit te wachten maar ook het drama is erg overtuigend. De beide hoofdrolspelers zijn erg sterk en het plot constant interessant. Ik was na de pilot al meteen verslaafd. Weinig eerste afleveringen gezien die zo goed zijn.

dvds

Offline Profile  

08 Apr 2006, 11:04 

S2 gezien. Heel onderhoudend maar het wordt wel steeds meer over-the-top. Het heeft soms meer weg van een krankzinnige soap. De themathiek ligt er in de eerste helft ook dik op.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ]