Logo

It is currently 17 Jul 2018, 17:29

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
  The 4400
07 Feb 2006, 03:26 

Het eerste seizoen van slechts 5 afleveringen (245 min ongeveer geloof ik) is in Belgie reeds uit (bij mediadis.com slechts € 16,99). Nederland moet nog volgen. In Amerika zijn ze dacht ik met het derde seizoen bezig nu. Ik hoor zeer positieve verhalen over deze serie die handelt over...jawel...alien abductees. Ik vind Taken geweldig, wellicht deze serie ook. Wie weet er meer te vertellen?

Pioneer KRP-600M plasma tv
QED Silver Anniverassary bekabeling

Offline Profile  

Re: The 4400
15 Feb 2006, 13:28 

Moondust wrote:
Wie weet er meer te vertellen?

Hoi,

ben een van de Belgen die deze serie al heeft kunnen bekijken op de Belgische televisie. Is ondertussen wel al even geleden.
Heb zelf Taken nog niet gezien (is in bestelling), maar kan je wel zeggen dat in Belgie geen S2 uitgezonden werd, waarschijnlijk door tegenvallende kijkcijfers.
Was er zelf niet echt kapot van, mss dat mijn verwachtingen wat hoog waren. De reclame spotjes weken op voorhand waren in ieder geval wel vet.
Vond het al bij al een beetje een gemiste kans.

Offline Profile  

Re: The 4400
16 Feb 2006, 03:24 

Riddle wrote:
Moondust wrote:
Wie weet er meer te vertellen?

Hoi,

ben een van de Belgen die deze serie al heeft kunnen bekijken op de Belgische televisie. Is ondertussen wel al even geleden.
Heb zelf Taken nog niet gezien (is in bestelling), maar kan je wel zeggen dat in Belgie geen S2 uitgezonden werd, waarschijnlijk door tegenvallende kijkcijfers.
Was er zelf niet echt kapot van, mss dat mijn verwachtingen wat hoog waren. De reclame spotjes weken op voorhand waren in ieder geval wel vet.
Vond het al bij al een beetje een gemiste kans.

Kan je wat inhoudelijker worden? Wat beviel niet goed?

Pioneer KRP-600M plasma tv
QED Silver Anniverassary bekabeling

Offline Profile  

16 Feb 2006, 16:13 

hoi,

ook ik ben 1 van ' die belgen ' ( trouwens ook heel actief op htforum :D ) die de eerste twee seizoenen heb gezien via filmnet/canal+/prime of hoe het nu ook weeral heet.

gezien de 'lost'hype had ik voor deze serie ook hoge verwachtingen, en moet toegeven dat je wat op je honger blijft zitten. net zoals met 'lost' weet je eigenlijk na het eerste seizoen, en in mindere mate na het tweede, nog niet hoe de vork aan de steel zit.

gezien het een 'mysterie-serie' is, lijkt dit wel een beetje logisch( een beetje x-files achtig ), maar het blijft allemaal een beetje vaag. je voelt wel dat er naar een bepaalde plot wordt gewerkt, maar het wordt zo gerokken dat het een beetje begint te vervelen. natuurlijk blijft hier ( bij mij althans ) de menselijke nieuwsgierigheid werken, en blijf je kijken om er toch maar achter te komen.

het eerste seizoen ging er redelijk vlot door, ook omwille van het nieuwe, terwijl met het tweede seizoen ik soms het gevoel had dat ik naar afzonderlijke afleveringen van 'x-files' zat te kijken ( BV per aflevering wordt er 1 van de 4400 uitgelicht met een speciale gave en de nodige problemen daaromtrent ) alleen naar het einde toe ( laatste 3-4 afleveringen ) is er terug iets meer samenhang en wordt er weer gewerkt naar een keerpunt om het derde seizoen met een heet hangijzer te kunnen beginnen.

het is een beetje dubieus, enerzijds wil je het zien omwille van de nieuwsgierheid over hoe en wat, anderzijds ben je je bewust dat je toch geen stap verder komt :?

ik zou zeggen: probeer eens te kijken, je zult snel genoeg zien wat ik bedoel.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ]