Logo

It is currently 19 Oct 2017, 20:07

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
  Sons of Anarchy
02 Dec 2010, 12:37 

Image

http://www.imdb.com/title/tt1124373/

Zit halverwege het eerste seizoen en bevalt me goed. Het doet denken aan series als Sopranos, Deadwood etc. doordat het plot goed in elkaar zit, er veel aandacht is aan karakterontwikkeling en het acteerwerk uitstekend is. Het niveau van die HBO series wordt nog niet gehaald maar het plezier is er niet minder om. Tegelijkertijd is het namelijk ook een beetje een guilty pleasure omdat het een soort update is van die goeie ouwe biker movies. Briljant? Nee, nog niet. Leuk? Oh ja!

Offline Profile  

02 Dec 2010, 18:02 

Seizoen 1 & 2 liggen op dvd nu voor £17.77 op Amazon.uk - meteen maar even besteld.

Offline Profile  

04 Dec 2010, 21:59 

Seizoen 2 loopt alweer,

Henry Rollins in the house!

Offline Profile  

07 Dec 2010, 02:25 

Seizoen 2 ook alweer afgerond.

verslavende serie

Offline Profile  

15 Dec 2010, 11:15 

Zo, seizoen 3 zit er ook op. Minder subtiel dan de eerste 2 seizoenen, de kidnappingen en complotten volgden elkaar soms wel erg snel op, maar qua entertainment zat het wel weer helemaal goed. Erg geinig bijrolletje ook van Stephen King. Halverwege seizoen 3 dacht ik dat de koek een beetje opraakte maar de finale was wel weer sterk en kijk nu toch weer uit naar seizoen 4.

Offline Profile  

15 Dec 2010, 12:41 

jim2873 wrote:
Zo, seizoen 3 zit er ook op. Minder subtiel dan de eerste 2 seizoenen, de kidnappingen en complotten volgden elkaar soms wel erg snel op, maar qua entertainment zat het wel weer helemaal goed. Erg geinig bijrolletje ook van Stephen King. Halverwege seizoen 3 dacht ik dat de koek een beetje opraakte maar de finale was wel weer sterk en kijk nu toch weer uit naar seizoen 4.

Geheel mee eens, af en toe wel erg ongeloofwaarig, maar wel een zeer sterke afsluitende aflevering waardoor ik toch weer zin heb in seizoen 4.

Offline Profile  

01 Jan 2011, 16:54 

Seizoen 1 achter de rug. Het kijkt bij vlagen lekker weg, maar het is echt pure pulp dit. Serie holt van aflevering naar aflevering zonder dat er over een doorlopende lijn voor het hele seizoen is nagedacht en de meeste personages blijven zo plat als een dubbeltje. Ik laat seizoen 2 maar even liggen.

Offline Profile  

01 Jan 2011, 17:31 

Die doorlopende lijn is er wel zeker, maar rekt zich vooral uit over meerdere seizoenen. Maar je hebt ook wel gelijk wat betreft het pulpgehalte, dat blijft altijd op een gezond niveau.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ]