Logo

It is currently 19 Nov 2017, 12:29

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
  Entourage
22 Jul 2009, 11:09 

Lichte maar vermakelijke HBO serie over filmster Vincent Chase en zijn entourage. Erg 'hip' en Hollywood allemaal, dus vooral veel mooie mensen, grote auto's en meer van dat soort ongein, maar wel erg grappig. In een gemiddelde episode gebeurt eigenlijk maar weinig, maar mede door de korte speelduur (25 minuten) kijken ze lekker weg. Prachtrol van Jeremy Piven als de Joodse uber agent Ari Gold.

Het 6e (en volgens mij laatste) seizoen wordt nu uitgezonden in de US.

Offline Profile  

15 Sep 2009, 10:13 

Was weer een erg vermakelijke aflevering gister. Leuke gastrol van Frank Darabont, met zijn "Think Like Clint" petje :)

Offline Profile  

20 Oct 2009, 18:01 

Komt blijkbaar toch nog een zevende seizoen aan. Van mij mogen ze er wel een einde aan breien, want je merkt nu wel dat de schrijvers moeite hebben om het nog een beetje leuk te houden (seizoen 6 was duidelijk de minste). Of ze moeten ineens iets compleet anders gaan doen (Johhny Drama die ineens doorbreekt ofzo :)).

Offline Profile  

20 Oct 2009, 18:57 

Ik vind het zesde seizoen ook verreweg het minste tot nu toe, zelfs ronduit saai bij vlagen. Zo onderhoudend en goed geschreven als de eerste 5 seizoenen waren, zo ongeinspireerd is het nu. Het voelt aan als een lege tube tandpasta waar met moeite het laatste restje uitgeknepen wordt.
Zeer teleurstellend, zeker gezien het feit dat je acht maanden hebt moeten wachten op opgeteld 4 uur tv. Met zoveel tijd tussen de seizoenen door lijkt me dat langere/meer afleveringen toch alleszins haalbaar zou moeten zijn.

Offline Profile  

21 Oct 2009, 11:50 

Qua verhaal was het zesde seizoen inderdaad een behoorlijke teleurstelling (ging echt helemaal nergens over), toch viel er gelukkig nog wel genoeg te lachen. Vond de laatste aflevering ook erg vermakelijk.

Offline Profile  

12 Apr 2011, 17:27 

Heeft iemand nog de moeite genomen om seizoen 7 te bekijken? Ik had persoonlijk erg goede herinneringen aan de serie (woonde op dat moment in Salamanca) en heb seizoen 7 gewoon in dit koude kikkerlandje gekeken. Begon toen toch wel erg te twijfelen of de serie niet veel slechter was dan ik me kon herinneren. Op 24 juli komt seizoen 8 overigens, maar dat wordt voor mij echt een twijfelgeval.

Offline Profile  

12 Apr 2011, 17:42 

Heb season 7 destijds wel gekeken, maar ik weet er nu nog maar bar weinig van...zegt wel genoeg volgens mij. De serie is behoorlijk afgegleden de laatste 2 seizoenen wat mij betreft, al kan ik niet ontkennen dat ik geen zin heb in een nieuw seizoen.

Offline Profile  

13 Apr 2011, 18:47 

same here, het enige dat me bijstaat is het afglijden van Vince en de climax hiervan middels de cliffhanger aan het einde. Zaten erg weinig gedenkwaardige momenten in, maar dat is ook de consensus onder fans. Serie lijkt dan ook zijn beste tijd gehad te hebben, typisch geval van going through the motions nu.

Offline Profile  

Re: Entourage
24 Aug 2011, 09:36 

Het laatste seizoen (8) wordt nu uitgezonden op HBO, maar het lijkt nu echt een herhaling van een herhaling. Weer dezelfde verhaallijnen, weer dezelfde twists...het begint een beetje vermoeiend te worden. Het zal vast heel gezellig op de set zijn daar, maar als eindproduct is de serie al een seizoen of 3, 4 over zijn hoogtepunt heen.

Offline Profile  

25 Aug 2011, 10:24 

Laatste seizoen is inderdaad ook weer niet heel erg best en zeker niet origineel, maar blijf het op de een of andere manier toch nog wel vermakelijk vinden. Ach ja en er komen nog maar drie afleveringen, dus die kijk ik nog wel.

Offline Profile  

19 Sep 2011, 20:49 

zoals zoveel series uitgemolken.. het gebeurt bij de besteen eens ze populair zijn wellen de netwerken meer en meer.. rescue me is nog zo een

Offline Profile  

28 Sep 2011, 08:55 

Vond de laatste aflevering ook niet heel best, stukje na de aftiteling ging nog wel.

Offline Profile  

12 Oct 2011, 17:31 

Ik vond de serie wel vermakelijk alhoewel ik alles achter elkaar heb kunnen kijken omdat ik pas begin augustus begonnen was. :P De laatste aflevering was inderdaad een stuk minder qua geloofwaardigheid. Zou het leuk vinden als er een spin-off zou komen over Ari Gold maar dat zal er wel niet inzitten.

Offline Profile  

03 Jun 2012, 22:35 

Ze gaan het dus nog meer uitmelken door een film te maken. Wanneer die uit gaat komen is nog niet bekend (imdb heeft 'm nu in 2013 gepland staan). Mark Wahlberg wil echter per se dat de film geproduceerd gaat worden.

Volgens Wikipedia:
Creator Doug Ellin has stated that he is planning to write a film after the series ends.[11] In November 2010, Kevin Dillon said no film has been confirmed.[12] In July 2011, Emmanuelle Chriqui stated that there is a "definite possibility" of a film after the series concludes its eighth season.[13] In September 2011, Adrian Grenier confirmed there will be a film, a script just needs to be written first.[14] Mark Wahlberg confirmed that a film is in the works and said "I will do everything to get this film made".[15]

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]