Logo

It is currently 24 Nov 2017, 07:48

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message

15 May 2007, 15:10 

Bogart-Fan wrote:
Twee opmerkelijkheden:

Quote:
De gebruikers hebben in totaal 9997 berichten geplaatst
We hebben 190 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is MRMOTION
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 1 Geregisteerd, 1 verborgen en 1 gast [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal ronin online was 47 op Di Jun 13, 2006 9:54 am

10.000 (waarvan deze post dus nummertje 9998 is) is best een mijlpaal, niet? Staat de bier, cola-bacardi etc. al koud Riny? 8)

shit, er staat nog helemaal niets koud!
willen jullie even niets meer posten, dan ren ik even snel naar de aldi.

Offline Profile  

18 Jun 2008, 12:49 

hi guys

ik vond niet direct een plek om je ff voor te stellen, dus doe ik het hier.

ik heb me lang afzijdig gehouden wegens een aantal jaar geleden een beetje tegenvaller te hebben op dvdforum.nl, blijkbaar lekte ik iets teveel informatie over aankomende dvds en heb m toen moeten verwijderen van forums, dus nu houd ik het enkel op een leuke babbel en wat lullen over films :)

Ik was trouwens maimproblem op dvdforum.

Djet ken ik persoonlijk, tolpol heb ik ooit enkele keren ontmoet toen ik enkeledingen van hem gekocht heb vroeger ( spartacus criterion en nog iets), van Jim heb ik ooit al wel eens wat dingen gekocht( freaks and geeks bvb), dus wel wat bekende namen hier :)

mijn smaak: ligt nogal verspreid, en kan redelijk veel verdragen.
Lynch, Fellini , Woody Allen, Herzog en nog hopen...
ow, en ik ben verslaafd aan series :)

Offline Profile  

18 Jun 2008, 13:04 

Ah Tom - welkom !

Kom hier vooral wat praten over dvds waar je niet aan werkt :D

Offline Profile  

18 Jun 2008, 17:53 

welkom tom!

Offline Profile  

19 Jun 2008, 13:12 

lol haha ga nooit vergeten toen ik freeks & geeks laten paseren heb toen! ondertussen geleend gezien en zelf gekocht nattuurlijk:p

Welkom tom! wist niet dat je hier ook las. Had het moeten weten nattuurlijk

Offline Profile  

20 Jun 2008, 12:04 

Djet3k wrote:
lol haha ga nooit vergeten toen ik freeks & geeks laten paseren heb toen! ondertussen geleend gezien en zelf gekocht nattuurlijk:p

Welkom tom! wist niet dat je hier ook las. Had het moeten weten nattuurlijk

Las daarnet dat de 8 disc yearbook edition dit jaar opnieuw uitgebracht word, dus dat word opnieuw kopen :)

http://www.amazon.com/dp/B001B73PTO?tag ... amp=211189

Offline Profile  

29 Dec 2008, 18:49 

Hallo iedereen,

Mijn naam is Stefan, woon in Roosendaal, 22, studeer master media & journalistiek in R'dam, houd van cultfilms (veel horror, maar ook andere genres) én maak mijn eigen non-budget filmpjes. Volgend jaar wil ik naar het HKU in Hilversum: audiovisueel media. Camera Obscura bracht me op deze site.

Dat ben ik in 'n notendop!

Offline Profile  

31 Dec 2008, 21:57 

Hoewel dit een interessant forum is, valt het me op de postfrequentie wel heel erg laag ligt. Komt dit door de feestdagen periode of is dit gebruikelijk?

Offline Profile  

31 Dec 2008, 22:09 

Patrick van den Hul wrote:
Hoewel dit een interessant forum is, valt het me op de postfrequentie wel heel erg laag ligt. Komt dit door de feestdagen periode of is dit gebruikelijk?

het gaat nooit echt zo hard maar op moment spelen de feestdagen ook wel mee. superuser wim is een paar weken op buffelexcursie in india en zit zelf ook even aan de andere kant van de oceaan.

Offline Profile  

24 Mar 2009, 23:43 

Het loopt nog niet echt storm of wel?
Het valt me op dat er sinds mijn registratie eind december geen nieuwe leden zijn bijgekomen.

Wordt hierop nog wat ondernomen? Ik begrijp dat een deel van de charme komt van het feit dat het een klein clubje betreft, maar de postfrequentie is nu wel erg laag (en veel overlap met dvd.nl). 1x per week bezoeken en dan nog ben je in een kwartiertje door alle nieuwe posts heen.

Offline Profile  

25 Mar 2009, 01:13 

Ik vind het wel goed zo, lees hier toch de meeste hun postings graag. Hier moet je tenminste niet 5 min doorheen fanboy gezever of verpakking discussies allerhande wroeten om de enkele interessante posts te vinden. Post hier zelf nu ook niet al te veel, maar als ik niet direct iets zinnigs uit mijn vingers krijg (ook al verdiende de film het, goed of slecht) dan laat ik het er meestal maar bij. Less is more :wink:

Offline Profile  

31 Mar 2009, 10:15 

Jij bent blijkbaar aan het posten geslagen - leuk.

Vind het wel jammer dat er heel wat regulars zijn die nauwelijks besprekingen plaatsen. Hoeft voor mij geen onderbouwde kritiek te zijn - ik zit echt niet te wachten op van die zinloze en ontsporende discussies als op dvd.nl - weet wel wat ik aan de meeste users hier heb. Als ze gewoon snel met enkele regeltjes zouden laten weten wat ze van een film vonden, altijd interessant. Zijn veel dagelijkse bezoekers wiens smaak en mening ik waardevol vind, maar ze laten weinig van zich horen.

Offline Profile  

31 Mar 2009, 11:18 

Ik vind het forum ook prima zoals het nu is. Allerlei hoogst irritante (althans in mijn beleving) puur eigen-ego-strelende totaal overbodige zinloze inhoudsloze energieverspillende zielige posts (zoals op de welbekende forums), kom ik hier gelukkig niet tegen.

En ook ik denk, zoals al genoemd is, de meeste users inmiddels een beetje te kennen, en op basis daarvan weet ik hun recensies (hoe kort van stof soms ook) op waarde te schatten.

Maar als ik soms in het 'Pas Aangeschaft'-topic lees welke mooie films men heeft gekocht, dan zou ik ook best graag eens wat vaker recensies hiervan willen terugvinden. Wat dat betreft kijk ik mijzelf nu ook even streng aan in de spiegel, aangezien ik zelf ook meer films kijk dan wat ik hier noem.

Offline Profile  

31 Mar 2009, 19:28 

tolpol wrote:

Vind het wel jammer dat er heel wat regulars zijn die nauwelijks besprekingen plaatsen. Hoeft voor mij geen onderbouwde kritiek te zijn - ik zit echt niet te wachten op van die zinloze en ontsporende discussies als op dvd.nl - weet wel wat ik aan de meeste users hier heb. Als ze gewoon snel met enkele regeltjes zouden laten weten wat ze van een film vonden, altijd interessant. Zijn veel dagelijkse bezoekers wiens smaak en mening ik waardevol vind, maar ze laten weinig van zich horen.

Goed, ik denk niet dat ik tot die groep behoor, maar ik zou inderdaad eens wat meer kunnen posten. Ik bezoek Cinemavanti elke dag wel een keertje, omdat het naar mijn idee het enige goede filmforum is. Bij andere forums moet je toch vooral eerst langs alle recente (en dan vaak ook nog populaire) filmrecensies en dan ook nog eens langs alle meer DVDgerelateerde onderwerpen (dus meer DVD dan filminhoudelijk).

Vanwege de kleinschaligheid krijg je hier op genre/regisseur een duidelijk overzicht om vervolgens verder te kijken.

Offline Profile  

31 Mar 2009, 19:53 

Wat een bescheidenheid, Vincent :wink:

Voel me er trouwens soms ongemakkelijk bij dat ik het forum ongewild haast domineer met m'n posts, gewoon omdat ik er in verhouding zoveel uitlul. Wellicht moet ik 'ns beginnen met minder koffie te drinken. Of jullie met meer posten, natuurlijk.

Offline Profile  

01 Apr 2009, 16:20 

tolpol wrote:

snif snif even een traantje wegpinken ;-)

ik zal jullie niet lastig vallen met alle crap die koop maar misschien wel met wat ik allemaal gezien heb (en vooral wat ik er van vond)

Offline Profile  

30 May 2009, 17:41 

Na een tijdje dit forum niet meer te hebben bezocht (ik schaam me diep), toch maar weer eens besloten iets actiever te worden.

Naast het op DVD kopen van "normalere" films, ben ik sinds een maandje of twee begonnen met het kopen van oude videobanden. Vooralsnog richt ik me op ontzettende "slechte" pulp uit de jaren '70 en '80. En ik moet zeggen dat het erg snel gaat, zeker voor die prijzen die ze er voor vragen!

Offline Profile  

30 May 2009, 17:55 

Ha Stephan, dan staat dit topic jou op te wachten :
http://www.cinemavanti.nl/viewtopic.php?t=1326

Offline Profile  

30 May 2009, 18:43 

tolpol wrote:
Ha Stephan, dan staat dit topic jou op te wachten :
http://www.cinemavanti.nl/viewtopic.php?t=1326

Dat was een van de topics waardoor ik weer zoiets had van "oh ja... Cinemavanti, daar moet ik maar weer eens naar toe!" :)

Ik heb er meteen een link naar mijn flickr account bij gezet!

Offline Profile  

19 Dec 2009, 14:58 

Quote:
De gebruikers hebben in totaal 24999 berichten geplaatst.

Nou, da's toch grappig. Aan wie de eer het jubileumbericht te plaatsen? :wink:

Offline Profile  

19 Dec 2009, 16:08 

Dat was jij dus! :D

Image

Offline Profile  

22 Dec 2009, 17:18 

Black Christmas-banner! Thanks, Riny. Ik laat mijn kerstfeest graag opwarmen door Olivia Hussey.

Offline Profile  

21 Jan 2010, 09:51 

Weer een nieuwe. Ik vond niet direct een topic om me voor te stellen, hier maar even dus.

Ik ben Tom, 16 jaar. Mijn grootste interesse is (zoals de meeste hier, lijkt me) films, en dan vooral cult, trash, sleaze, pulp, exploitation en alle andere fantastische genre's.

M'n favoriete film is Cannibal Holocaust, gevolgd door Zombi 2..

Ik ken al verassend veel mensen van dit forum trouwens..

Offline Profile  

21 Jan 2010, 09:53 

Hoi Tom - en welkom !

Op het wereldwijde web vormen de Nederlandstalige filmfreaks een klein dorpje waar iedereen mekaar na een tijdje wel kent, lijkt het soms. Kan ik een pak suiker van je lenen?

Offline Profile  

21 Jan 2010, 11:05 

Welkom Tom! Kannibalen en zombies gaan er wel in hier. Dat wordt weer een week lang rituele zang- en kannibalendans ter viering van een nieuwe gebruiker. Olé !

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next