Logo

It is currently 21 Oct 2017, 03:24

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message

21 Jan 2010, 15:43 

Pakje suiker komt in orde! Nederlandse filmfreaks moeten elkaar uithelpen. :wink:

Ken jullie beide trouwens van cinema extreme.

Offline Profile  

22 Oct 2010, 11:43 

Gaat hier stil worden nu Melzz op reis is - jullie kijken toch ook nog film, meende ik? :)

Offline Profile  

22 Oct 2010, 13:36 

tolpol wrote:
Gaat hier stil worden nu Melzz op reis is - jullie kijken toch ook nog film, meende ik? :)

we rekenen op je posts met aankopen om de boel hier draaiende te houden

:mrgreen:

Offline Profile  

08 Nov 2010, 12:52 

Weet niet waar ik deze vraag kwijt moet, dus maar even hier. Is het ook mogelijk om van username te veranderen? En zo ja, waar/ bij wie?

Offline Profile  

08 Nov 2010, 13:21 

ja hoor, mag je gewoon zelf doen:

http://www.cinemavanti.nl/profile.php?mode=editprofile

Offline Profile  

08 Nov 2010, 13:41 

jim2873 wrote:

Thanks!

Offline Profile  

08 Nov 2010, 14:18 

dacht even dat we een nieuw member hadden. ;)

Offline Profile  

31 Dec 2010, 14:19 

Quote:
De gebruikers hebben in totaal 24999 berichten geplaatst.

En 1 jaar en 12 dagen later zijn het er 30.000. Dat zijn per dag dus ehm... 13,2 berichten!

Offline Profile  

31 Dec 2010, 14:37 

En omdat ik me verveel op de laatste werkdag van het jaar :mrgreen::

Er vanuit gaande dat de eerste post in dit topic ook de eerste van het forum is, zijn er in 1816 dagen 30.000 berichten geplaatst. Dat zijn er 16,5 per dag. En dat gemiddelde ligt weer 25 procent hoger dan het gemiddelde sinds 19 december 2009. Zorgwekkend, niet?

Man... nog twee en een half uur...

Offline Profile  

31 Dec 2010, 17:08 

Wel - tenslotte was het een "heerlijk rustig forum" wat ons in die eerste post beloofd werd. Dat gemiddelde kan dus nog wat lager. Laten we daar volgend jaar aan werken.

Offline Profile  

01 Jan 2011, 16:39 

Duizelingwekkend, die aantallen.

Iedereen een fijn 2011 gewenst overigens! Hoop dat iedereen zich ook dit jaar weer zo vaak laat zien. Haha.. uhm ja..

Offline Profile  

12 Jan 2011, 20:14 

Ik plaats ook m'n eerste berichtje maar hier.

Ik was erg lang lid van moviemeter.nl, vooral vanwege de handige stemfunctie en de makkelijke interface van de site. Hoewel ik nog steeds erg hou van het stemmen daar, ben ik op zoek gegaan naar een ander forum omdat ik m'n ding niet meer vond op moviemeter.

Dit forum sprak me erg aan door de 'intieme' sfeer ervan en de goede smaak die hier lijkt te heersen (niet dat ik wil slijmen.)

Ik kijk zo goed als alle cinema, maar m'n voorkeur gaat naar de Franse en Japanse cinema van nu. Jullie zullen daar vast wel een berichtje van me tegenkomen.

Offline Profile  

12 Jan 2011, 20:18 

Welkom! Leuk, een nieuw geluid....en post vooral je bevindingen.

Offline Profile  

12 Jan 2011, 20:28 

Welkom Fofa!

Offline Profile  

12 Jan 2011, 22:42 

Welkom! Een nieuw forumlid en één die nog wat te melden heeft ook. Daar schenk ik er één bij in. Cheers!

Offline Profile  

13 Jan 2011, 00:54 

Mooie binnenkomst, welkom Fofa!

Offline Profile  

12 Apr 2011, 16:17 

Hallo allemaal.

Altijd spannend: aan de beurt zijn bij de voorstelronde en hopen op de acceptatie van de groep. Here goes...
Ik ben Thymo, 20 jaar oud, studeer rechten (mijn interesses reiken veel verder dan de wettenbundels) en sinds kort meer en meer met films bezig.
Normaal ben ik niet zo'n forumfan, maar toen ik ongeveer een maand geleden dit juweeltje van een forum tegenkwam heb ik er toch stiekem elke dag wel even op gekeken. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn interesse in film tot voor kort niet verder reikte dan hedendaagse mainstream (met uitzondering van films als The Godfather, Star Wars, James Bond, Back to the Future, Indiana Jones etc. en het toevallig meekrijgen van een oudere film die op tv was). Dit is op zich raar te noemen, aangezien ik graag lees over wat mensen heeft beïnvloed en vind dat basiskennis van de geschiedenis van dat onderwerp daarbij niet mag ontbreken. Op een gegeven moment begon ik meer en meer films te kijken en ze af te vinken op IMDB. Ik zag dat ik een beetje eendimensionaal bezig was en besloot een aantal 'oude' films te gaan kijken. Door films als Casablanca, 12 angry men, Dr. Strangelove en The Great Dictator was ik verkocht. Op dat moment was mijn enige referentielijst (zoals u misschien al raadt) de imdb top 250 films. Ik ben op zoek gegaan naar stukken over de filmgeschiedenis en kwam via via op dit forum terecht. Door veel te lezen en te kijken begint mijn basiskennis langzaam maar zeker acceptabel te worden. Ik probeer uit verschillende tijden en verschillende stromingen films te kijken. Ik vind het interessant om te kijken naar waarom een regisseur bepaalde keuzes maakt en welke invloed hij/zij heeft gehad op latere collega's. Ook ben ik veel bezig met de symboliek/metaforen in een film. Ik hoop hier nog veel te mogen lachen (heb ik al erg gedaan bij het topic SOS plaatsgebrek), schrikken (zoals bij het extreme gore topic), huilen (nog niet gedaan maar kan nog komen) en leren (dat staat vast).

Offline Profile  

12 Apr 2011, 16:24 

Zo! Met die gebruikersnaam zou ik de optie 'ingelogd blijven' maar aanvinken. Welkom!

Offline Profile  

12 Apr 2011, 16:24 

Door hier een beetje te zitten lachen met andermans plaatsgebrek maak je al geen goeie eerste indruk, maar het siert je dat je zo eerlijk bent ervoor uit te komen. :wink:

Welkom !

Offline Profile  

12 Apr 2011, 16:30 

Het ging meer over de foto's van de rijen dvd's en de enorm ingenieuze manieren van opbergen en rangschikken. In ieder geval bedankt voor het warme welkom.

ps. Hoe raar het ook klinkt, die naam is na verloop van tijd heel gemakkelijk te typen.

Offline Profile  

12 Apr 2011, 17:00 

Willkommen, en hopelijk blijf je wat langer plakken dan de pakweg laatste 20 geregistreerde gebruikers :).

Offline Profile  

12 Apr 2011, 17:20 

Ik zal mijn best doen. Zoals ik al impliceerde zal dit in eerste instantie voornamelijk passief gebeuren. Jullie hebben namelijk waarschijnlijk 100 keer zoveel films gezien als ik, aangezien ik nog bezig ben met de belangrijke films uit de bekendere stromingen te bekijken, dus ik verwacht niet dat jullie op mijn elementaire kennis zitten te wachten. Echter, na mijn tentamens staan er weer veel films op de planning, waaronder een hoop exploitation (nog maar weinig films daarvan gezien). Misschien zit er een tussen die nog niet bij de 10 second reviews staat en dan zal ik niet te beroerd zijn een bijdrage te leveren.

Offline Profile  

12 Apr 2011, 17:44 

Welkom!! En plaats gerust je stukjes, ook al zijn de films wellicht "bekend". Het gaat toch om het delen van ervaringen. En plaats gerust in het "aangeschaft"-topic, altijd een geruststellende gedachte dat er meer personen zijn met dezelfde "afwijking". Neem een bier en schuif aan!

Offline Profile  

12 Apr 2011, 20:02 

Welkom!

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4