Logo

It is currently 22 Nov 2017, 11:21

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message

28 Feb 2006, 18:49 

Het is maar een idee hoor, maar is het niet leuk om wat exclusieve content te bieden naast het hele forum. Dus de ondwerpen die in dit forum centraal staan een aparte pagina geven met wat informatie.

Zelf zou ik het wel leuk vinden om wat gestructureerde informatie te krijgen over spaghetti westerns, of regisseurs in het algemeen. Overigens zou ik zelf dan wel mee willen werken aan enkele onderdelen voor de website. Maar nogmaals, het is maar even een idee tussendoor.

Offline Profile  

28 Feb 2006, 19:05 

Vincent wrote:
Het is maar een idee hoor, maar is het niet leuk om wat exclusieve content te bieden naast het hele forum. Dus de ondwerpen die in dit forum centraal staan een aparte pagina geven met wat informatie.

Zelf zou ik het wel leuk vinden om wat gestructureerde informatie te krijgen over spaghetti westerns, of regisseurs in het algemeen. Overigens zou ik zelf dan wel mee willen werken aan enkele onderdelen voor de website. Maar nogmaals, het is maar even een idee tussendoor.

Op zich wel een leuk idee maar weet niet of ik daar zelf goed invulling aan kan geven. Zal niet echt makkelijk zijn om voor ieder deel een compleet beeld te geven. Maar als jij of iemand anders een concreet idee/plan heeft dan wil ik daar best aan meewerken.

Offline Profile  

28 Feb 2006, 19:17 

jim2873 wrote:
Vincent wrote:

Op zich wel een leuk idee maar weet niet of ik daar zelf goed invulling aan kan geven. Zal niet echt makkelijk zijn om voor ieder deel een compleet beeld te geven. Maar als jij of iemand anders een concreet idee/plan heeft dan wil ik daar best aan meewerken.

Iemand (ik geloof Matt) post een overzicht met Italiaanse Spaghettiwesterns. Een overzicht van deze films met een korte impressie van de film en DVD zou ik bijvoorbeeld zeer informatief vinden.

Ook denk ik dat Maikel, die hier onlangs een stuk over Douglas Sirk heeft gepost, genoeg materiaal heeft liggen. Zulke stukken zijn er in Nederland nauwelijks te vinden, omdat de meeste mensen het belangrijker vinden of er nou wel of niet een slipcase om de DVD zit.

Maar ja, het is op dit moment nog een zeer globaal idee. Dus er moeten echt mensen zijn op dit forum die hier een invulling aan willen (en kunnen) geven. Wellicht een idee om hier een topic over te openen, zodat er gekeken kan worden of zoiets mogelijk is?

Offline Profile  

28 Feb 2006, 19:26 

Vincent wrote:
Wellicht een idee om hier een topic over te openen, zodat er gekeken kan worden of zoiets mogelijk is?

bij deze ;)

Offline Profile  

28 Feb 2006, 20:06 

Snap het niet helemaal, daar is het forum zelf toch geschikt voor ?

Offline Profile  

01 Mar 2006, 12:01 

Denken jullie aan zoiets als dit:
http://www.anatomievandefilm.be/

Het gaat hierbij om lessen/lezingen over een bepaald aspect van het filmmaken aan de hand van een klassieke film, die als PDF zijn te downloaden. Toevallig (nou ja, niet helemaal toevallig natuurlijk) heb ik zelf een van deze lessen/lezingen gegeven.

Offline Profile  

07 Mar 2006, 00:12 

ben bezig om bij de regisseurstopics de gezichten en een imdb link erbij te zetten in de 1e posts. dat leek me wel wat ;)

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ]