Logo

It is currently 18 Dec 2017, 09:07

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
  Bezoekers
15 Dec 2010, 16:59 

Heb voor het eerst sinds 2006 eens de statistieken opgezicht, hieronder voor ieder jaar het gemiddelde aantal bezoekers per dag:

2006: 199/dag
2007: 307/dag
2008: 390/dag
2009: 420/dag
2010: 457/dag

We groeien de pan uit!

Dik 400 bezoekers per dag is best veel. Of we krijgen bezoek van een heleboel spammers die vervolgens tegen mijn ondoordringbare anti-spam-muur aanlopen, of we hebben een hoop bezoekers die veel lezen maar weinig posten, of we hebben gewoon 5 bezoekers die ieder 100x per dag langskomen.

Offline Profile  

15 Dec 2010, 17:05 

Lieve help - wat een drukte, zeg. Nog een geluk dat we er af en toe een berichtje tussen geplaatst krijgen - al dat luide gewoel.

Offline Profile  

16 Dec 2010, 10:43 

Wat een cijfers.

Bedacht me trouwens, zal ik die top 50 decade-lijstjes nog even in een apart topic gooien, zodat die vijf bezoekers er iets aan hebben?

Iemand vroeg me laatst waar ze in hemelsnaam stonden. Zitten natuurlijk nog helemaal verstopt in het topic - beetje suf eigenlijk. En zo is het werk niet helemaal voor niets geweest. Moet iemand ze wel even sticky maken. Nadeel is wel dat we dan misschien nog meer bezoekers krijgen.

Offline Profile  

Re: Bezoekers
26 Apr 2012, 13:36 

Het is de laatste tijd is het hier wel heeeeeeeeel erg stil. Vanaf afgelopen zaterdag zijn er twee posts geweest....allebei van mijzelf. Waar is iedereen gebleven?

Offline Profile  

26 Apr 2012, 17:20 

Heb al 2 weken geen film gekeken geloof ik, en ook niets gekocht.
Maar ik ben er nog...

Offline Profile  

27 Apr 2012, 09:25 

Kom nog wel 'ns langs, maar ben een beetje uitgeschreven. Niet alleen hier, post zelden nog wat op forums. Denk dat het op veel forums stiller is sinds de opgang van de 'sociale media'.

Offline Profile  

27 Apr 2012, 19:26 

Ja, ook dat. Twitter wel eens wat over films, en sinds kort Pinterest ik ook. Facebook niet, vind ik nog steeds eng.

Offline Profile  

21 May 2012, 14:18 

Ook nog steeds trouwe bezoeker en appreciatie voor wie hier zaken neerpoot, maar zelf ook de laatste tijd een stuk minder film gekeken. En drang om te schrijven krijg ik niet snel ;). Maar kom, niet opgeven.

Offline Profile  

03 Jun 2012, 13:49 

Mmm...het blijft hier nog steeds erg stil. Lijkt ook wel dat vaste bezoekers (en dat waren er al niet veel) nu ook met de noorderzon zijn vertrokken. Ik heb bv van Camera Obscura al maanden geen bericht meer vernomen.

Jammer want het forum bloed nu wel erg dood. Ik krijg zelf ook steeds minder zin om in het luchtledige berichtjes te posten...

Offline Profile  

03 Jun 2012, 16:34 

Yep, zelf ook niet meer echt veel zin om te posten. Heb ook niet al te veel gezien de laatste tijd maar dan nog. Zie vaste bezoekers ook steeds vaker posten op facebook en twitter, dat lijkt nu echt populairder dan het forum.

Laatste tijd wel eens zitten denken om het forum op te doeken en iets anders te beginnen. Misschien een tumblr filmsite of zo, waar ik de vaste bezoekers/geinteresseerden dan ook een login geef. Als iedereen zijn posts dan ook weer shared op twitter, facebook etc. heb je snel een groot publiek. Misschien in het engels om het mogelijke publiek te vermiljoenvoudigen.

Zoiets bv:
http://kino-obscura.com/

Mogelijkheden genoeg:
http://www.totalfilm.com/features/100-a ... ovie-blogs

Wat denken jullie?

Offline Profile  

03 Jun 2012, 17:53 

Ik zou het toch wel zonde vinden om alle historie verloren te zien gaan. Ik zoek geregeld nog wel eens wat op over een film/regisseur en kom dan berichtjes tegen van jaren geleden. Dit forum is toch wel opgebouwd met veel informtaie omdat alles zo handig is gerubriceerd. Ik zou het echt zonde vinden.

Offline Profile  

03 Jun 2012, 19:05 

Eens, ik vind het forum nog steeds een interessant naslagwerk. Of er nu nieuwe berichten bijkomen of niet.

Offline Profile  

04 Jun 2012, 08:14 

Mee eens. Iets nieuws (moderners) is prima, maar ik zoek hier nog heel regelmatig iets op. Zonde wanneer die informatie verloren zou gaan.

Offline Profile  

22 Jun 2012, 22:45 

Ook mee eens, zit hier regelmatig nog te bladeren.
Tis toch wel een bijzonder groepje filmfreaks dat zich hier heeft verzameld. Post zelf weinig, maar geniet wel van de bijdragen van sommige filmveelvraten. Heb ook regelmatig films gekocht waar ik nieuwsgierig naar werd door posts op dit forum. Het blijft ook een mooi vormgegeven en 'pure' website.
Maar of dat alle moeite van de moderators waard is...

Zie ook: www.ruiljedvd.nl

Offline Profile  

14 Jul 2012, 13:17 

Wat ook niet helpt is dat bijna alle recensies/besprekingen in een verzamel topic worden geplaatst i.p.v. een specifieker topic. (10 seconde reviews, Welke recente Europese films...)

Offline Profile  

12 Jun 2013, 19:43 

Echt jammer dat ook vaste bezoekers zoals Tolpol nu definitief weg lijken te blijven. En wat is er met Camera Obscura gebeurt? Ik post zelf ook niet veel meer maar het blijft jammer dat het forum nu echt dood lijkt te bloeden....

Offline Profile  

13 Jun 2013, 17:48 

ik lees alvast nog wat je post!
Ben nooit een veelposter geweest hier, maar vind het toch ook een beetje jammer dat het hier wat dood is. Heb hier toch veel opgestoken.

Offline Profile  

17 Jun 2013, 18:42 

Melzz wrote:
Echt jammer dat ook vaste bezoekers zoals Tolpol nu definitief weg lijken te blijven. En wat is er met Camera Obscura gebeurt? Ik post zelf ook niet veel meer maar het blijft jammer dat het forum nu echt dood lijkt te bloeden....

Ja het is echt wel over denk ik. Tolpol doet tegenwoordig zijn ding op facebook. Camera Obscura is heel internet beu lijkt het, en ben zelf een beetje uitgepraat over films.

Offline Profile  

25 Jun 2013, 13:51 

Ik ben nog niet heel lang actief en ik heb t forum ook gevonden! dus no worries jongens dit forum is nog lang niet aan het doodbloeden! ik vind t juist hartstikke leuk om weer gezellig mee te praten over de verschillende onderwerpen! Misschien komt t ook n beetje door t mooie weer.. ik ben nu ziek dus zit al de hele dag binnen .. :(

Offline Profile  

16 Jul 2013, 11:06 

Dot1988 wrote:
Ik ben nog niet heel lang actief en ik heb t forum ook gevonden! dus no worries jongens dit forum is nog lang niet aan het doodbloeden!
Toch wel. Dit forum is in de 2e helft van 2013 helemaal stilgevallen qua posts. Wat zal 2014 opleveren...

Offline Profile  

13 May 2015, 11:48 

Heel af en toe kijk ik hier toch nog wel eens....helaas....nog steeds doodstil. Komt denk ik toch omdat het een vrij overzichtelijk clubje was. Iedereen wordt ouder, krijgt wellicht kinderen.... Die hoogtijdagen van cultdvd's was toch mooi, veel te ontdekken en je kocht je scheel aan releases waar dan druk over werd gesproken. Toch vreemd dat er geen "nieuwe lichting" is opgestaan. Zullen de genreliefhebbers afnemen....?

Offline Profile  

15 May 2015, 12:03 

jammer ja, geloof niet dat er nog veel leven in te wekken is.

het is in ieder geval een leuk archief

Offline Profile  

09 Jun 2015, 19:39 

Jammer inderdaad, het zoveelste forum wat stilvalt.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]